benyA4 7 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 Witam. Sytuacja wyglada nastepujaco. Silnik pracuje normalnie , przyspiesza normalnie , wchodzi jak i schodzi z obrotow normalnie. Podczas dynamicznego startu gdy obroty dochodza do 4tysi i wiecej gdy wciskam sprzeglo by zmienic bieg, dzwiek jest taki jak bym to robil nie puszczajac pedalu gazu. Auto nie podnosi obrotow ale jak by z opoznieniem je zmniejszalo. Dzieje sie tak tylko wtedy gdy auto jest na wyzszych obrotach. Sprzeglo zostalo wymienione na nowe gdy wymieniany byl silnik. Sprzeglo bierze od dolu i pracuje ladnie. Z tego co pamietam nie dzialo sie to odrazu po wymianie sprzegla. Czujnik sprzegla tez sprawny. Jak myslicie na co zwrocic uwage ?? Czy sprzeglo moze reagowac z opoznieniem na wcisniecie pedalu?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jprzemek82 0 Opublikowano 13 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 Witam.W mojej Audi sytuacja taka sama jak u kolegi wyżej.Czy ktoś opanował ten problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benyA4 7 Opublikowano 13 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 Ja juz mam pewna teorie ale napisze cos wiecej jak ja potwierdze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekW. 2 Opublikowano 13 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 U mnie sprzęgło brało dośc wysoko i miałem tą samą przypadłość co benyA4; rzeczywiście potrafi wkur...ć bo wyglada to tak jakbyś nie umiał biegów zmieniać Ponadto u mnie co chwila pokazywał się błąd czujnika położenia pedału sprzęgła; wymieniłem czujnik na nowy ori z ASO i w zasadzie bez zmian (tyle że przestało mi wywalać check engine i błąd z tym związany). Zaraz po zmianie tarczy sprzęgła zmiana niewielka, ale w tej chwili (10tys km od wymiany tarczy) już jest OK; denerwujące przeciąganie obrotów w zasadzie zniknęło, pojawia się czasem przy dynamicznej jeździe i szybkiej zmianie biegów przy wyższych obrotach. Gdzie pies pogrzebany... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiko79 3 Opublikowano 14 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 wysoko biorące sprzęgło to cecha charakterystyczna b6-tek. Jak wsiadam do focusa żony (mk2, 1.6 benzyna 2008) to sprzegło bierze w połowie, a w mojej a4 dużo wyżej. Nic się nie ślizga, ale uczucie dziwne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro84.pl 3 Opublikowano 14 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 Sprawdzał ktoś czy adaptacja przepustnicy nie pomoże? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benyA4 7 Opublikowano 15 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 sama adaptacja nie pomaga, ale zrobie jeszcze czyszczenie przepustnicy i adaptacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wierzba5 0 Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 mam to samo moze ktos opisac jak wyjac ta przepustnice w ALT bo nigdzie nie moge tego znalesc ;/ i czy czyszczenie jej rozwiaze problem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benyA4 7 Opublikowano 8 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 Czyszczenie nie jest nistety rozwiazaniem , adaptacja tez niewiele daje. Ja troche pokabinowalem z czujnikiem sprzegla, przy jezdzie na tempomacie zauwazylem ze dopiero gdy mam sprzeglo wcisniete pare centymetrow rozlacza sie tempomat. Co wskazywalo by na to ze czujnik pozno reaguje i za pozno obniza obroty silnika. Podpiolem wiec VAG [1 - Engine], następnie [Measures Blocks] --> group 006. (dla benzyniakow 066) i faktycznie okazalo sie ze czujnik od sprzegla pozno reaguje. Zdemontowalem go i okazalo sie ze trzpien ktory wychodzi z wewnatrz mozna regulowac. Ustawilem wiec tak by zalaczal sie po minimalnym wcisnieciu pedalu sprzegla. Wydaje mi sie ze troche pomogla ta regulacja i juz silnik nie wyje przy zmianie biegow na wysokich obrotach. Albo poprostu sie przyzwyczailem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wierzba5 0 Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 dzięki Beny za szybka odpowiedz. na pewno zwrócę na to uwagę u siebie jak tylko będę miał czas. tylko ze i tak chciałbym przepustnice przeczyścić wraz z zaworem EGR. lecz nigdzie nie mogę znaleźć jak to zrobić dla silnika ALT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benyA4 7 Opublikowano 9 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 Bo co tu opisywac, demontaz jest prosty. Sciagasz rure dolotowa, odkrecasz zbiorniczek z plynem do chlodnicy, Wyciagasz waz podcisnienia ktory idzie do servo, odpinasz kostke elektryczna ktora podpieta jest do przepustnicy a nastepnie odkrecasz przepustnice. To nie jest nic skaplikowanego , trzeba miec tylko troche narzedzi i zwinne rece. Po wyciagnieciu czyscisz dokladnie benzyna albo innym srodkiem do czyszczenia . Zakladasz spowrotem w odwrotnej kolejnosci, przekrecasz kluczyk i czekasz az przepustnica sie zaadoptuje. Ewentualnie robisz adaptacje Vagiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
promort 0 Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 wierzba5 z tego co się orientuje to w ALT-kach niema zaworu EGR ale niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek39 0 Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 i co panowie?wymyslił ktos cos ciekawego z tymi obrotami bo u mnie tez wolno spadają? czysciłem przepustnice, odme, przepływomierz, adaptowałem przepustnice, bawiłem sie tym czujnikem sprzegła (regulowełem trzpien) i nic nie dało.dodam ze jak jest zimny silnik to wydaje mi sie ze szybciej obroty spadają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martikawka 0 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 u mnie jest tak samo dodam tylko ze na gazie jest to bardziej widoczne niż na PB i też zauważyłem ze na zimnym silniku tego zjawiska nie ma ja wyżej u kolegi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybus85 2 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 U mnie po wyeliminowaniu łapania fałszywego powietrza już tego nie ma.Teraz troszkę wolniej spadają przy ostrym bucie powyżej 3,5-4 tyś,ale to i tak nie ma tragedii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek39 0 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 a gdzie u ciebie łapało lewego powietrza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybus85 2 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 http://a4-klub.pl/2-0-219/dosc-wysokie-obroty-brak-checyka-316926/ tu opisałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek39 0 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 u mnie sprawdzałem szczelnosc dolotu i nic nie zauwazyłem chyba ze cos mi umkneło uwadze ale to mało prawdopodobne.jakiegos wielkiego problemu z tym nie ma ale mam a6 c5 2,8 lpg i galaxy 1.9 tdi 150km i tu fajnie szybko obrotyy spadja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mis484 0 Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 u mnie sprawdzałem szczelnosc dolotu i nic nie zauwazyłem chyba ze cos mi umkneło uwadze ale to mało prawdopodobne.jakiegos wielkiego problemu z tym nie ma ale mam a6 c5 2,8 lpg i galaxy 1.9 tdi 150km i tu fajnie szybko obrotyy spadja Witam czy moze ktos rozwiazał proble podbijania obrotow w audi a4 b6 2,0 alt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyDraniu 0 Opublikowano 6 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 Tu jest podobny temat, kilka patentów jest które pomogły... Rzuć okiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się