gawar00 Opublikowano 6 Lipca 2013 Opublikowano 6 Lipca 2013 Witam, Mam problem ze swoją audi. Od jakiegoś czasu niepokoiło mnie reagowanie samochodu na dodawanie gazu przy obrotach od 1800-2500 na każdym biegu oprócz pierwszego i drugiego. Samochód reaguje z opóźnieniem na dotknięcie gazu i bardzo wolno wkręca się na wyższe obroty (wrażenie jest takie jakby nie dostawał paliwa, czuć zmulenie) natomiast jesli pracuje na wyższych obrotach powyżej 2500 wszystko ok. Byłem dziś na kompie i wyszły dawki na cylindrze 3 - 66mg/h, 4-33mg/h, 6-99mg/h pozostałe około 0,16-20mg/h. Stąd mam pytanie jakie są odpowiednie dawki dla tego silnika. Dodam,że mam chip elektroniczny i przed chipem objawy były te same. Być może któryś z was miał takie same objawy więc Proszę o pomoc gdyż męczę się taką jazdą.
Sztomel Opublikowano 6 Lipca 2013 Opublikowano 6 Lipca 2013 wyszły dawki na cylindrze 3 - 66mg/h, 4-33mg/h, 6-99mg/h pozostałe około 0,16-20mg/h. raczej 0,66 i 0,99 mg/h a nie wartości bez przecinka jakie podałeś. Te wartości nie powodują takiego zachowania się auta jakie opisujesz. Miałeś możliwość podpięcia go do Vaga to trzeba było zrobić logi dynamiczne grup : 003 z 011, 008 z 010 i 001 z 004 i linki do tych logów wkleić tu na forum a przede wszystkim powinieneś zdjąć wężyk podciśnienia z gruchy siłownika podciśnienia przy turbo i palcem sprawdzić czy podcisnienie na końcu tego wężyka jest wyczuwalne czy słabiutkie bo to w dużej mierze od tego właśnie zależy.
Rekomendowane odpowiedzi