Gość nigga Opublikowano 25 Lipca 2008 Opublikowano 25 Lipca 2008 Witajta. Dlugo myslalem nad kupnem xenonow HID z allegro (jesli sie myle nad nazwa to poprawta) ale nigdzie nie moge znalesc kompletu 5000k. Sa 4300k, 6000k itd ale 5000k nie ma no chyba ze zle szukam. Ale znalazlem takie zarowki: http://allegro.pl/item399744268_d2s_4300k_5000k_6000k_8000k_xenon_palnik_zarnik.html Jesli kupilbym jeszcze przetwornice np : http://allegro.pl/item399612724_przetwornica_xenon_pod_zarnik_h1_h3_h4_h7_nowa.html Bedzie to ze soba pasowac ? Czy bede cos jeszcze potrzebowal ?
Młody Opublikowano 25 Lipca 2008 Opublikowano 25 Lipca 2008 Nie będzie pasować bo D2S :gwizdanie: nie będą działać z przetwornicą HID
Gość nigga Opublikowano 25 Lipca 2008 Opublikowano 25 Lipca 2008 Kurde to jak to zrobic zeby miec 5000 bo 4300 daja jednak zdecydowanie zolte swiatlo a 6000 niebieskie ;(
ykk Opublikowano 25 Lipca 2008 Opublikowano 25 Lipca 2008 Bierz 6000K po pewnym czasie sie dopala i beda idealne..
Gość nigga Opublikowano 25 Lipca 2008 Opublikowano 25 Lipca 2008 Tu sa 5000 http://allegro.pl/item404770424_ksenon_xenony_komplet_hit_nowosc_cb_ok_.html Pomylka czy jak ?
Młody Opublikowano 25 Lipca 2008 Opublikowano 25 Lipca 2008 Tu sa 5000 http://allegro.pl/item404770424_ksenon_xenony_komplet_hit_nowosc_cb_ok_.html Pomylka czy jak ? Zadzwon zapytaj
DAWIDBORI Opublikowano 25 Lipca 2008 Opublikowano 25 Lipca 2008 ale chyba kazdy musi sie wypalic zeby dawac niebieskie swiatlo tak czy sie myle?
ykk Opublikowano 26 Lipca 2008 Opublikowano 26 Lipca 2008 DAWIDBORI mysle, ze po wypaleniu straca odcien: http://www.a4-klub.pl/smf/hid_8000k_swieci_na_zolto-t38081.0.html
DAWIDBORI Opublikowano 27 Lipca 2008 Opublikowano 27 Lipca 2008 no nie wiem chlopcy pisza na aukcjach ze musi sie przez iles godzin wypalic zeby dac odcien niebieski[br]Dopisany: 27 Lipiec 2008, 21:14 _________________________________________________Ze względu na różne etapy żywotności żarówki ksenonowej polecam wymianę żarówek w obu lampach jednocześnie, ponieważ każda żarówka potrzebuje ok 20 - 40 a nawet i wiecej godzin (3-6 miesiecy) na tzw rozswiecenie. Dlatego zanim żąrówka zacznie świecić niebieskim światłem najpierw świeci na biało. Stąd gdy wymienimy jedną żarówkę barwa (odcień) światła jest inna w stosunku do żarówki używanej. Przy wymianie dwóch żarówek unikiniemy takiego efektu.
campos1971 Opublikowano 27 Lipca 2008 Opublikowano 27 Lipca 2008 jeździłem do warsztatu samochodowego w którym profesjonalnie zajmują się montowaniem żarówek HID a więc najlepsze dla oka ludzckiego są 8000K lecz mocno świecą w kolorze niebieskim i czepia się do tego policja. Zaproponowali mi 6000K żeby nie drażnić policji i świecą więcej na biało z lekkim odcieniem niebieskiego bo tak do końca to te żarówki nie są one u nas dopuszczone.
ykk Opublikowano 27 Lipca 2008 Opublikowano 27 Lipca 2008 Fajny warsztat.. Zeby zalozyc HIDa trzeba miec niewatpliwie kwalifikacje.. Zakladaj 5000K
skalarx Opublikowano 30 Lipca 2008 Opublikowano 30 Lipca 2008 jeździłem do warsztatu samochodowego w którym profesjonalnie zajmują się montowaniem żarówek HID a więc najlepsze dla oka ludzckiego są 8000K lecz mocno świecą w kolorze niebieskim i czepia się do tego policja. Zaproponowali mi 6000K żeby nie drażnić policji i świecą więcej na biało z lekkim odcieniem niebieskiego bo tak do końca to te żarówki nie są one u nas dopuszczone. Z tego co pamiętam (czytałem gdzieś na forum), to jedyne żarniki jakie mają homologacje na polskie drogi to właśnie 4300K i 6000K
ykk Opublikowano 30 Lipca 2008 Opublikowano 30 Lipca 2008 skalarx nie Ori sa montowane 4300 i w nowszych autach 5800 A ze mala roznica miedzy 5800 a 6000 to nikt na to nie patrzy..
rafalekx Opublikowano 30 Lipca 2008 Opublikowano 30 Lipca 2008 Z tego co pamiętam (czytałem gdzieś na forum), to jedyne żarniki jakie mają homologacje na polskie drogi to właśnie 4300K i 6000K I tu nie masz racji Bo niby barwa dopuszczona to chyba coś koło 5000K ale wszystkie HIDy są niekoniecznie legalne Chyba że chodzi o ori przetwornice itd. wtedy żarniki do 5000K chyba nawet lekko ponad 5000K Po "matematycznym" zaokrągleniu nikt się nie przyczepi do 6000K
skalarx Opublikowano 30 Lipca 2008 Opublikowano 30 Lipca 2008 Z tego co pamiętam (czytałem gdzieś na forum), to jedyne żarniki jakie mają homologacje na polskie drogi to właśnie 4300K i 6000K I tu nie masz racji Bo niby barwa dopuszczona to chyba coś koło 5000K ale wszystkie HIDy są niekoniecznie legalne Chyba że chodzi o ori przetwornice itd. wtedy żarniki do 5000K chyba nawet lekko ponad 5000K Po "matematycznym" zaokrągleniu nikt się nie przyczepi do 6000K Dokładnie chodzi mi o D2S czyli ori. Takie właśnie mam i musiałem wymienić żarniki, bo faszysta wymienił jeden i wyglądało to do bani. Też nie chciałem pchać gówna bez homologacji typu 12000K i wtedy gdzieś wyczytałem, że 6000K są w pełni legalne. Kupiłem polecane na forum żarniki LUCLA 6000K i jestem zadowolony. Swego czasu mieliśmy zniżki w tej firmie również na zestawy HID. http://www.sklep.lucla.pl/product_info.php?products_id=38
endriuu Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Opublikowano 4 Sierpnia 2008 ten odcien 4300 na allegro jest zdecydowanie przeklamany. 4300 ma ocien biały a nie żółty.
ykk Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Znowu sie zaczyna podobna dyskusja.. :gwizdanie:
rafalekx Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Opublikowano 8 Sierpnia 2008 To ja odkopię kotleta i dorzucę 5 gr. od siebie... Porównanie 6000K i zwykłej żarówki Philipsa w lampach Valeo Może komuś się przyda
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się