A4-Tomek Opublikowano 10 Lipca 2013 Opublikowano 10 Lipca 2013 Jak w temacie. Logi były wykonywane ze względu na szarpanie auta przy ruszaniu (podejrzenie padniętego docisku sprzęgła) Logi dla pewności że to nie układ paliwowy czy inne cuda Logi statyczne: Log (0 - 007) Log (1 - 003) Log (2 - 004) Log (3 - 013) Log (4 - 000) Log (5 - 001) logi Basic Setting: Log (0 - 011) Log (1 - 003) Log (2 - 000) Log (3 - 004) Logi dynamiczne: Log (0 - 003) Log (1 - 000,004) Log (2 - 010,011) w jednym z logów dynamicznych przesuneły się grupy ale ponoć nadal są do odczytu z góry dzięki za pomoc
danielom Opublikowano 10 Lipca 2013 Opublikowano 10 Lipca 2013 Brak reakcji naBS w grupie 03 co mnie dziwi nieco. Co do rozjechanych kolumn, chodzi o 003 DYN ale kto sie oprientuje, to pozna gdzie sa wartosci a gdzie obr bo jakos dziwnie kolumny ścięło
Sztomel Opublikowano 11 Lipca 2013 Opublikowano 11 Lipca 2013 Przepływka jest do kitu bo pokazuje mizernie. Nie masz żadnych błędów w sterowniku silnika - kodowanie sterownika silnika prawidłowe - na pracę ze skrzynią manualną ?
danielom Opublikowano 11 Lipca 2013 Opublikowano 11 Lipca 2013 Przepływka jest do kitu bo pokazuje mizernie. Nie masz żadnych błędów w sterowniku silnika - kodowanie sterownika silnika prawidłowe - na pracę ze skrzynią manualną ? Bledow brak kodowania 00000 Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
A4-Tomek Opublikowano 11 Lipca 2013 Autor Opublikowano 11 Lipca 2013 Przepływka jest do kitu bo pokazuje mizernie. Nie masz żadnych błędów w sterowniku silnika - kodowanie sterownika silnika prawidłowe - na pracę ze skrzynią manualną ? skrzynia manual :wink:w życiu bym nie kupił automata w B5 co do przepływki to wiem że coś nie tak jest z temperaturą w dolocie ale nie wiem czemu jest taka duża na postoju. Czyżby wymiana przepływki się zbliżała? Dodam że dziur w dolocie nie mam a jedynie nieszczelny IC bo jest ulany olejem z dolotu (ew. zapchany olejem wewnątrz jeszcze)
danielom Opublikowano 11 Lipca 2013 Opublikowano 11 Lipca 2013 Temp w dolocie a przepływka to inne sprawy. Mowiłem ci, ze przepływomierz zle mierzy takze moze warto by bylo podmienic na sprawny i sprawdzic, ew wylaczyc go przy sofcie
A4-Tomek Opublikowano 11 Lipca 2013 Autor Opublikowano 11 Lipca 2013 Temp w dolocie a przepływka to inne sprawy. Mowiłem ci, ze przepływomierz zle mierzy takze moze warto by bylo podmienic na sprawny i sprawdzic, ew wylaczyc go przy sofcie popierniczyły mi się te dwa elementy :decayed: można by kiedyś to ogarnąć ale narazie co innego do zrobienia jest nieszczęsne sprzęgło
Sztomel Opublikowano 12 Lipca 2013 Opublikowano 12 Lipca 2013 Czy to kodowanie "00000" jest poprawne dla tej skrzyni i tego rocznika ? Bo wydaje mi się, że powinno być "00002".
A4-Tomek Opublikowano 12 Lipca 2013 Autor Opublikowano 12 Lipca 2013 Czy to kodowanie "00000" jest poprawne dla tej skrzyni i tego rocznika ? Bo wydaje mi się, że powinno być "00002". ja się nie znam Danielom mi go diagnozował
danielom Opublikowano 12 Lipca 2013 Opublikowano 12 Lipca 2013 Nie wiem jakie poprawne kodowanie powinno byc, ja mialem 00001 a teraz 00003 ale to akurat dlatego, ze softow mam kilka w ECU
spanky Opublikowano 12 Lipca 2013 Opublikowano 12 Lipca 2013 Czy to kodowanie "00000" jest poprawne dla tej skrzyni i tego rocznika ? Bo wydaje mi się, że powinno być "00002". ja się nie znam Danielom mi go diagnozował poprawne ... to stary 8-bitowy sterownik ...
A4-Tomek Opublikowano 13 Lipca 2013 Autor Opublikowano 13 Lipca 2013 Czyli rozumiem że ogólnie wszystko z paździochem ok? Jedynie ta przepływka do sprawdzenia?
Sztomel Opublikowano 13 Lipca 2013 Opublikowano 13 Lipca 2013 Najlepiej jak sobie podmienisz na spocie przepływkę od kogoś komu sprawnie mierzy i wtedy się przejedziesz i zobaczysz czy szarpanie nadal będzie występować. Dodatkowo możesz sobie odpiąć wężyk podciśnienia od silownika zaworu EGR i jego koniec zaślep i ponownie się przejedź. Jeśli żaden z tych zabiegów nie zniweluje szarpania to jednak będziesz musiał wziąć pod uwagę ten docisk.
danielom Opublikowano 13 Lipca 2013 Opublikowano 13 Lipca 2013 Najlepiej jak sobie podmienisz na spocie przepływkę od kogoś komu sprawnie mierzy i wtedy się przejedziesz i zobaczysz czy szarpanie nadal będzie występować. Dodatkowo możesz sobie odpiąć wężyk podciśnienia od silownika zaworu EGR i jego koniec zaślep i ponownie się przejedź. Jeśli żaden z tych zabiegów nie zniweluje szarpania to jednak będziesz musiał wziąć pod uwagę ten docisk. Ewidentnie to wina sprzęgła, charakterystycznie szarpie, a właściwie napierdala buda ; D
A4-Tomek Opublikowano 18 Lipca 2013 Autor Opublikowano 18 Lipca 2013 Najlepiej jak sobie podmienisz na spocie przepływkę od kogoś komu sprawnie mierzy i wtedy się przejedziesz i zobaczysz czy szarpanie nadal będzie występować. Dodatkowo możesz sobie odpiąć wężyk podciśnienia od silownika zaworu EGR i jego koniec zaślep i ponownie się przejedź. Jeśli żaden z tych zabiegów nie zniweluje szarpania to jednak będziesz musiał wziąć pod uwagę ten docisk. Ewidentnie to wina sprzęgła, charakterystycznie szarpie, a właściwie napierdala buda ; D tiaaaa no ale mam pewność że to sprzęgło ale są też ledwie odczuwalne problemy a mianowicie podczas przyspieszania widać po obrotomierzu że wskazówka dzwiga się i na ułamki sekundy staje i dalej się pnie. Przy zgaszonym radiu słychać jak turbo na ten ułamek sekundy milknie gdy obroty stają. Widać tam coś może po logach?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się