siemasz007 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Nie wiem czy Twój silnik to FSI. Ale z tego co sie orientuje te 2.0 w B6 podobno spokojnie znosiły gaz. A te ubytki oleju w silnikach 2.0 to chleb codzienny. Nie wiem jak w naszych audicach, ale w naszym seacie 1.4 przy przebiegu ponad 130.000km przeszlismy z pelnego syntetyku na drogi pół syntetyk. Efekt - jak ręką odjął. Z autem nic sie nie dzieje. Nie jest to poprawienie wady fabrycznej ale egzamin zdaje Co do LPG nowoczesne instalacje LPG absolutnie nie pogarszają osiągów.
vdm Opublikowano 11 Grudnia 2013 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Podłączę się do tematu i spytam o gaz.Ja jestem posiadaczem a4 b6, 2.0 130km. Mam ją od niedawna, nie wiem jeszcze jak jest dokładnie z jej apetytem na olej - raz już dolewałem, kiedy to cisnąłem 100 kilometrów po autostradzie, ze średnią prędkością 150km/h - w pewnym momencie pojawił się komunikat na FISie, aby dolać oleju. Teraz będę wymieniał rozrząd, oraz najprawdopodobniej napinacz hydrauliczny łańcuszka - ew. regeneracja wariatora. Także mam pytanie - czy mogę do siebie wrzucić gaz sekwencyjny i nie będę miał problemów z silnikiem? Przydałby się gaz dla większej oszczędności... Ale boję się też, że po montażu LPG auto straci werwę... (mam najechane 230tys.) zakładaj gaz, ja przy przebiegu 206k km założyłem, a teraz mam 260k km i kupę kasy oszczędzonej
rybus85 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Dokładnie.Zakładaj.Dobry gazownik i podzespoły i będzie miód malina Ja mam od sierpnia i nalatałem niecałe 10tyś i jak na razie złego słowa nie powiem Jeździ tak samo jak przed zalożeniem,tylko mniej płace przy dystrybutorze
predki74 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Opublikowano 12 Grudnia 2013 ja już na gazie 60 000 nalatałem i jest oki ale trzeba dbać , zmiana temperatury przełańczana na zime , olej co 10 tys , i tak jak kolega napisał dobrze wystrojona instalacja
Horas91 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Przejechałem już ponad 1500 km moim 1.8 BFB 163 PS na gazie. Póki co wszystko gra, instalacja STAG, wtryski Hana, najwyższa półka. Spalanie zgodne z FIS. Jeśli chodzi o 2.0 TFSI dokladnie sie orientowalem bo auto z tym motorem można wyrwac taniej niż 1.8. Na chwile obecną żadna gazownia nie przetestowala silników 2.0 TFSI w Audi. Sprawdzone są jednostki TFSI w Skodzie - isntalacja LpDi bodaj, koszt niemały bo miedzy 6500-8000 no i nadal wszystko w fazie testów ale przynajmniej podejmują się montażu z gwarancją. Na pełne przystosowanie isntalacji pod silniki Tfsi w Audi i VW poczekamy jeszcze ze 2-3 lata i może cena spadnie do granicy obecnych instalacji III i IV generacji Stary, nie może Ci się zgadzać spalanie z FIS! Był już taki temat na forum. Silnik powinien być oszukiwany, że jeździ na PB - jeśli fis pokazuje Ci spalanie gazu to masz coś źle z regulacją. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się