danu44 Opublikowano 11 Lipca 2013 Opublikowano 11 Lipca 2013 Witam Z mała prosbą się zwracam. Chciałabym prosić Panów o rzucenie okiem na moje logi. Dawno nie robiłam, a chciałabym wiedzieć co słychać w moim AFN-ie. Dynamiczne dorzucę jutro lub pojutrze. Brak drugiej osoby do logowania. Mam nadzieje, ze moderator mi wybaczy. Miłego wieczoru Pozdrawiam BS Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM MB Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Tommy Gun Opublikowano 12 Lipca 2013 Opublikowano 12 Lipca 2013 Zawsze się zastanawiam dlaczego w 011 bs u każdego są inne wartości. U jednych wartość skoczy z 979 na 999 między on/off u innych z 979 nawet na 1200 między on/off. Ma to jakieś znaczenie albo wytłumaczenie ?? Ja bym profilaktycznie zalał dwa dodatki liqui moly do czyszczenia układu paliwowego. Każdy na pełny bak a drugi po 2 tys. kilometrów. Może korekcje się wtedy wyrównają - ale i tak nie są złe. LIQUI MOLY DIESEL SPULUNG 2666 CZYSCI WTRYSKI (3357532106) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
Sztomel Opublikowano 12 Lipca 2013 Opublikowano 12 Lipca 2013 Zależy to od prędkości obrotów wału na biegu jałowym (dla silników na pompie wtryskowej są one różne 819, 886, 903 itd. i różna jest wtedy dynamika spalin napędzających turbo i różne wartości i różnice ciśnienia doładowania w BS zazwyczaj w przedziale 20-30 mbarów różnicy pomiędzy ON a OFF) bo dla silników PD obroty w trybie BS wzrastają już do 1407 RPM a wtedy zwiększa się jeszcze bardziej dynamika spalin napędzających wirnik turbo od strony wydechowej i tu różnice w ciśnieniu doładowania pomiędzy ON a OFF są tak duże oraz zależy też od aktualnej wartości ciśnienia atmosferycznego.
danu44 Opublikowano 12 Lipca 2013 Autor Opublikowano 12 Lipca 2013 Wartości prawidłowe w każdym logu. Panie Tomku... ślicznie dziękuje... Pozdrawiam
danu44 Opublikowano 12 Lipca 2013 Autor Opublikowano 12 Lipca 2013 Ja bym profilaktycznie zalał dwa dodatki liqui moly do czyszczenia układu paliwowego. Hej Marcinku Własnie dzisiaj rano, zanim to przeczytałam. Profilaktycznie wlałam STP. Wiem ze to nie LM... ale moze cos pomoze. Miłego weekendu Ps. Zrobie jeszcze dynamiczne. Wczoraj probowałam sama... i fatalnie to wyszło. VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się