grzes283 Opublikowano 13 Lipca 2013 Opublikowano 13 Lipca 2013 Panowie, stoje przed zakupem gwintu. Nie robie duzych przebiegów, jazda raczej po miescie. W poprzednim aucie miałem TA, srednio u niego z trwałością, ale był stosunkowo twardy, więc jeżdziło się OK. Zresztą wiadomo, najniższa półka. Mam możliwość zakupu Supersporta po atrakcyjnej cenie, oczywiście nowka - 1500plnów, lecz nie wiem nic na jego temat. Może ktoś ma możliwość jakiegoś porównania. Może jakiś ranking zawieszeń gwintowanych do naszych B6-tek.
wrclaguna Opublikowano 13 Lipca 2013 Opublikowano 13 Lipca 2013 Ja zakładałem z 3 lata temu i do tej pory fajnie sie sprawuje
grzes283 Opublikowano 13 Lipca 2013 Autor Opublikowano 13 Lipca 2013 Czytałem jakieś opinie na necie i jak zawsze zdania są podzielone, choć zdziwilem się co do jednego, a mianowicie, wiele osób poleca TA, z racji jakości do ceny. Niby słaba jakość, ale bardzo dobra cena.......No wiadomo H&R, czy Koni to nie jest, ale kasa też nie duża. Supersport, to niby poprawione TA, czy MTS. Jest lepsze, ale daleko mu do ideału. Ponoć Supersporta składają ludzie, którzy pracują przy KW. Ale materiały napewno są inne.....hmm sam nie wiem. Poczekam, może ktoś się jeszcze wypowie
julekF1 Opublikowano 13 Lipca 2013 Opublikowano 13 Lipca 2013 kolega ma w passacie B5FL 4 motoion kombi. Jeździ 3 lata i jest zadowolony. Ciąga nawet tym autem lawety i jest ok. Jak wsiadł do mojego A4 to stwierdził , że AP jest bardziej miękki.
grzes283 Opublikowano 13 Lipca 2013 Autor Opublikowano 13 Lipca 2013 No własnie sam nie wiem. Supersporta mogę dostac za 1,5tyś, TA to koszt 1tys. Róznica niewielka w cenie, zaś w jakości chyba większa. Jeśli miałbym go kupić za 2tys, to raczej bym sobie odpuścił.....hmm Może ktoś ma TA u siebie i się wypowie?
KrzysiekSPI Opublikowano 13 Lipca 2013 Opublikowano 13 Lipca 2013 Co do TA to ja posiadam do sprzedania prawie nowy. Kupilem miesiac temu w aucie pojezdzil tydzien. Jezeli chodzi o samo zawieszenie: Bardzo duza regulacja, twardosc ok, komfort jazdy jak to na gwincie. Ogolnie jak na gwint spoko opcja. Ja niestety zrezygnowalem z niego poniewaz rzucilem sie troche na gleboka wode i przy mojej eksploatacji auta za czesto slyszalem przykre dzwieki. Glownie podloga i oslony. Ale przy wiekszym zaladunku takze i tarcie kol. Jezeli bedziesz sie zastanawial nad TA to ja posiadam miesieczny z gwarancja jeszcze 23 miesiace. Stan praktycznie nowka. przebieg ok 1000km. Jedynie guma oslaniajaca jedna jest przetarta bo sie zawinela pod sprezyne w jakis sposob. Dalem za niego 1000zl uczciwie oddam za 800 plus kw. Za 800 prawie nowy gwint to spoko opcja. Jak cos to pisz.
grzes283 Opublikowano 13 Lipca 2013 Autor Opublikowano 13 Lipca 2013 Daj mi na maila [email protected] foty Twojego gwintu i uszkodzonej osłony.
KrzysiekSPI Opublikowano 17 Lipca 2013 Opublikowano 17 Lipca 2013 Ogarne na dniach i ci posle;) ---------- Post dopisany 17-07-2013 at 22:32 ---------- Poprzedni post napisany 14-07-2013 at 23:43 ---------- Ok fotki poszly jezeli kogos interesuja jeszcze pisac.
norek91 Opublikowano 19 Września 2013 Opublikowano 19 Września 2013 Odgrzeje kotleta. Tez stoje nad zmiana 1BA na gwint tyle ze ja zamierzam wsadzic cos z "wyzszej" polki. A mianowicie dostalem taka wiadomosc: W tym przedziale cenowym przygotowałem dla Ciebie następującą ofertę do Audi A4 B6 1.9TDI Sedan FWD: AP: (bez reg. twardości) zakres reg. wysokości: 35-65mm(przód)/35-60mm(tył) cena: 2299zł/komplet COBRA: (bez reg. twardości) zakres reg. wysokości: 30-60mm(przód)/30-60mm(tył) cena: 2450zł/komplet FK: seria HIGHSPORT (bez reg. twardości) zakres reg. wysokości: 25-50mm(przód)/25-50mm(tył) cena: 1900zł/komplet LOWTEC: seria H9.1 (bez reg. twardości) zakres reg. wysokości: 00-75mm(przód)/10-70mm(tył) cena: 2250zł/komplet VMAXX: (bez reg. twardości) zakres reg. wysokości: 30-65mm(przód)/40-65mm(tył) cena: 2090zł/komplet VOGTLAND: (bez reg. twardości) zakres reg. wysokości: 30-65mm(przód)/35-60mm(tył) cena: 2599zł/komplet I teraz pytanie ktore wybrac? Jazdze 80% po miescie. Zastanawialem sie nad FK badz Lowtec mozeee AP.
gies0 Opublikowano 20 Września 2013 Opublikowano 20 Września 2013 Ja bym brał FK seria highsport ma wiele pozytywnych opinii a cenowo też wychodzi całkiem spoko
PROJEKT Opublikowano 20 Grudnia 2021 Opublikowano 20 Grudnia 2021 W dniu 13.07.2013 o 08:20, wrclaguna napisał: Ja zakładałem z 3 lata temu i do tej pory fajnie sie sprawuje Odrzeje temat. Kolego może jeszcze pamiętasz jak się sprawuje te zawieszenie? Najbardziej interesuje mnie jak z twardością. Nie szukam betonu. Chcę ocalić chociaż resztki komfortu. Jak z prowadzeniem po zakrętach i nierównościach?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się