Skocz do zawartości
IGNOROWANY

EGR - prośba o analizę logów


szwarcu1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Bardzo proszę o analizę logów dla EGR'a

Zlogowałem statycznie i w trybie Basic settings. Dynamicznych logów nie robiłem. Mam problem z delikatnym szarpaniem auta, gdy próbuję utrzymać równą prędkość. Przy przyśpieszaniu i hamowaniu silnikiem objaw nie występuje. Koło dwumasowe i sprzęgło są nowe - wymienione dwa dni temu.

Log (0 - 003)

Log (1 - 003,003)

Z góry dziękuję za pomoc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedź. Też tak zinterpretowałem wyniki, ale wolałem się upewnić.

Z jakich grup powinienem umieścić logi, żeby sprawdzić pompowtryski? BS i statyczne wystarczą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Statyczne - 001,004,007,013,018 i 023

Logi wykonujemy na max nagrzanym motorze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Statyczne - 001,004,007,013,018 i 023

Logi wykonujemy na max nagrzanym motorze.

Dzięki Panowie za pomoc!!!

---------- Post dopisany 28-07-2013 at 12:34 ---------- Poprzedni post napisany 18-07-2013 at 08:12 ----------

Witam ponownie,

Czy mogę prosić o analizę logów statycznych wtryskiwaczy? Poniżej logi:

Log (0 - 001,004,007)

Log (1 - 013,018,023)

Objawy jakie mnie nękają:

1) Obroty jałowe raczej w porządku

2) Poszarpywanie przy próbie utrzymania stałej prędkości i przy mocnym przyśpieszaniu.

3) Na postoju, przy ok 1600 obr/min auto zaczyna pulsować (dość mocno)

4) W grupie 18, po puszczeniu gazu z wysokich obrotów, na chwilę pojawia się 4, a następnie 128. 128 utrzymuje się cały czas dopóki silnik nie osiągnie obrotów jałowych.

5) W grupie 18 gdy utrzymuję 3000obr / min, na wszystkich pompkach pojawia się 4 i nie znika.

Z góry dziękuję za każdą pomoc!

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrób synchronizację wałka rozrządu na 0 (004,4), i jak dla mnie masz coś z układem paliwowym filtr , pompę w zbiorniku słychać czy pracuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie i dziękuję za szybką odpowiedź.

Jeżeli chodzi o pompę elektryczną - to tak słychać ją zaraz po tym jak przekręci się kluczyk. Filtr paliwa jest nowy - ma ok 500km przejechane. Wymieniam go zawsze przy okazji wymiany oleju. Po czym wnioskujesz, że coś jest nie tak z układem paliwowym? Patrząc na BIP'y (od razu napiszę że doświadczenia żadnego nie mam) boję się, że może to być początek końca PD...

Jeżeli chodzi o synchronizację - jeżeli dobrze rozumiem chodzi o przestawienie wałka rozrządu, tego który porusza dźwigienkami od PD?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...