Tomislav Opublikowano 14 Lipca 2013 Opublikowano 14 Lipca 2013 Witam. Mam taki problem że audi po rozładowaniu akumulatora pod garażem gdzie czyściłem sobie auto. Po ponownym odpaleniu z kabli . Nie trzyma wolnych obrotów w benzynie i w gazie. Później przez 30 minut odłączyłem plus z akumulatora i znowu to samo. Jeszcze później po 4 godzinach odłączonego plusa (właśnie przyszedłem z dworu ) to samo
janSerce Opublikowano 19 Lipca 2013 Opublikowano 19 Lipca 2013 Ten typ tak ma, przerabiałem to u siebie, rozkalibrowała Ci się przpustnica. 1. Naładuj akumulator albo wymień na nowy (to podstawa! bo komp Ci się bedzie resetował i gubił nastawy) 2. Po naładowaniu ew. wymianie, musisz sie przejechać pare kilometrów (ja zrobiłem rundę po obwodnicy trójmiasta) żeby przepustnica się nastawiła 3. Gasisz silnik i powinno byc ok. Nie jestem pewien ale zrób adaptacje przepustnicy na Pb.
Tomislav Opublikowano 22 Lipca 2013 Autor Opublikowano 22 Lipca 2013 A czy ktoś może wie jak się robi ta adaptacje przepustnicy???? tak krok po kroku?
DraKio Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 ja tez tak mam jak rozladuje sie to po odpaleniu skacze i faluje ale przejedziesz sie zgasisz i pozniej bedzie git;) musi komp sie ustawic
kozak_patryk Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 spróbuj zrobić adaptacje jeśli nie to wyciągnij silniczek krokowy ustaw go w najbardziej wysuniętym punkcie i włóż do przepustnicy zrób to sposobem wycignij silniczek krokowy niech ktoś ci przekręca stacyjkę do kontrolek bez odpalania zobaczysz jak reaguje czpien krokowego i ustaw go a najlepszy sposób i szybki podlacz vaga i ustaw obroty pierwotne i śmigasz
Lele Opublikowano 31 Października 2013 Opublikowano 31 Października 2013 Po naładowaniu aku, lub wymianie to przepustnica sama się zaadoptuje, u mnie bynajmniej tak było, chyba musisz zapłon włączyć na ok 30s, ale nie odpalac w tym czasie
oca69 Opublikowano 31 Października 2013 Opublikowano 31 Października 2013 Proszę bardzo http://a4-klub.pl/warsztat-zrob-to-26/adaptacja-przepustnicy-2300/
DanekPL Opublikowano 14 Listopada 2013 Opublikowano 14 Listopada 2013 mi padła elektronika przepustnicy. wymienilem na taką z a6 tez z abc i zaadoptowala sie sama. niestety kabel usb od viakena nie chcial wspolpracowac z vagcomem w przypadku adaptacji przepustnicy. Po rozkalibrowaniu tak jak u ciebie wystarczy sciagnac klemy zeby resetnac kompa podlaczyc spowrotem przekrecic kluczyk na zaplon odczekac do minuty nie naciskajac pedalu gazu itd wylaczyc zaplon ponownie wlaczyc zaplon i uruchomic silnik. przez pierwsze kilometry obroty moga falować ale po kilku- kilkunastu kilometrach przepustnica zacznie pracować tak jak po adaptacji vagiem. wazne zeby pamietac ze po resecie kompa i wlaczeniu zaplonu niczego nie dotykac ( głównie pedału gazu ). Tak jak którys z kolegów pisał op ustawieniu silniczka krokowego..... trzeba go miec jeszcze. moje abc jest z lipca 1996 i mam przepustnice sterowana elektronicznie bez krokowca i w takim przypadku nic nie ustawisz....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się