arko0426 1 Opublikowano 23 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 Witam, mam taki problem jak w temacie, mianowicie gdy jadę sam i przyspieszam to można powiedzieć, że jest okej, problem zaczyna się, kiedy w pojeździe znajdują się 3-4 osoby (czyli pod obciążeniem) - przy przyspieszaniu ściąga samochód w prawo. Felgi ok, powietrza ok, zbieżność ok. Na przeglądzie dostałem informację, że dolne wachacze nadają się do wymiany ( 2 dolne lewe i prawy przedni), czy to właśnie może wpływać na to ściąganie? ---------- Post dopisany 23-07-2013 at 15:15 ---------- Poprzedni post napisany 15-07-2013 at 21:08 ---------- Dodatkowo ostatnio zauważyłem luz na końcówkach drążka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tipion_winith 0 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Tylne kola zbierzne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkrawat 1 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Sama zbiezność to za mało Ustawiałeś całą geometrie przodu ?? tylko ze jak masz luzy na zawieszeniu to bez sensu kase wydawac - zmień to w czym masz luzy i jedź na geometrie auta - wtedy wszystko wyjdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokal 2 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 jak jest luz na wahaczach i gałkach to na jakiej podstawie twierdzisz że zbieżność masz ok? tipion_winith: tyłu się tam nie reguluje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tipion_winith 0 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Wiem ze sie nie reguluje ale u mnie np. jest skrzywiona belka tylna i auto sciaga w prawo mimo idealnej zbierznosci z przodu:) Belka do wymiany. Zbierznosc ustawia sie z tylu ale w quatro. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido 120 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 W poprzedniej B5 miałem cofnięte prawe zawieszenie przód o jeden stopień. Efekt wjechania w wielką dziurę (alu zgięte). Choć zbieżność była prawidłowa to i tak go ściągało w prawo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olszak86 0 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Niewiem czy to ma jakieś znaczenie ale jak ja miałem samochód obciążony (2 os z tyłu i bagaż), przy przyspieszaniu też samochód jeździł jak chciał. Wymieniłem tuleje tylnej belki i spokój. Sprawdź u siebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się