Chuck1986 Opublikowano 15 Lipca 2013 Opublikowano 15 Lipca 2013 Witam, dzisiaj wymieniłem filtr powietrza w moim b6 i mam wrażenie że podczas przegazówki (na luzie) po odjęciu gazu obroty jeszcze sie trochę zwiększają i dopiero potem spadają wcześniej tego nie było. Co to moze być?
Chuck1986 Opublikowano 15 Lipca 2013 Autor Opublikowano 15 Lipca 2013 raczej tak, ale teraz tylko to mi przychodzi do głowy że gdzieś "fałszywe powietrze" ciągnie jutro jeszcze raz to na spokojnie rozbiorę i złożę czy miałeś (lub słyszałeś) o podobnym przypadku
simsonek Opublikowano 16 Lipca 2013 Opublikowano 16 Lipca 2013 Kolega w Astrze 1,7 CDTI źle spiął obudowe filtra to tak miał
Chuck1986 Opublikowano 16 Lipca 2013 Autor Opublikowano 16 Lipca 2013 No dzisiaj to jeszcze raz obejrzałem i niby wszystko ok:( chyba muszę uszczelnić tą obudowę sylikonem ---------- Post dopisany at 21:45 ---------- Poprzedni post napisany at 17:45 ---------- Mam pytanko: czy między obudawą filtra powietrza a dolotem powietrza z nadkola powinno się coś znajdować (uszczelka czy coś takiego). Filtr od tyłu wygląda tak: ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting A w nadkolu mam tką jakby dziurę? Pomiędzy tą dziurą w nadkolu a tymi jakby ustami obuowy filtra jest kilka mm szpary. A chyba to połączenie powinno być szczelne. Te moje dziwne obroty chyba z tego powodu są Najgorsze że prawie 2 mieś temu byłem w serwisie na montażu DPF i ściagali filtr powietrza. Pamietam że później właśnie coś im w odgłosie silnika nie pasowało po zmontowaniu wszystkiego. I później jeden mechanik coś tam poprawiał. Ale nie mogłem za blisko podejść i teraz nie wiem czy coś nie sknocili
simsonek Opublikowano 16 Lipca 2013 Opublikowano 16 Lipca 2013 Ta jak to ująłeś uszczelka to raczej jest po to aby filtr sie nie obijął o nadkole. Masz stary filtr ? Jakiej w ogóle firmy jest ten nowy ?
Chuck1986 Opublikowano 16 Lipca 2013 Autor Opublikowano 16 Lipca 2013 Mam stary filtr o ile dobrze pamiętam to był chybna bez żadnych napisów, a nowy to mann. Ale bigosu narobiłem a myślałemze to zwykła wymiana filtra będzie:( Czyli ta gumowa uszczelka jest po to żeby się obudowa o nadkole nie tłukła. Czyli szpara pomiędzy nic nie robi? Myślałem że jest po to żeby silnik nie ssał ciepłego powietrza z komory silnika tylko zimne z nadkola.
simsonek Opublikowano 17 Lipca 2013 Opublikowano 17 Lipca 2013 Mam stary filtr o ile dobrze pamiętam to był chybna bez żadnych napisów, a nowy to mann. Ale bigosu narobiłem a myślałemze to zwykła wymiana filtra będzie:( Czyli ta gumowa uszczelka jest po to żeby się obudowa o nadkole nie tłukła. Czyli szpara pomiędzy nic nie robi? Myślałem że jest po to żeby silnik nie ssał ciepłego powietrza z komory silnika tylko zimne z nadkola. Co za różnica czy zimne czy ciepłe zassie jak i tak intelcooler je schłodzi Jeżeli nie uszkodziłeś gumowej obwódki nowego filtra to spróbuj stary na chwile założyć i zobaczysz co bedzie. Sprawdź czy przypadkiem kostka od przepływki się nie wypieła lub kabelek z niej zaden sie nie oderwał.
Chuck1986 Opublikowano 19 Lipca 2013 Autor Opublikowano 19 Lipca 2013 Miałeś rację simsonek Kostka się wypięła:) dziękuję za pomoc:) masz u mnie browarka :bry: temat do zamknięcia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się