Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 1.9 TDi] Słabo pali, dziwne zachowanie turbiny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam problem z moim audikiem rano ciezko zapala. dopiero po 3 zakreceniu pali:/ z rury zauwazylem ze przy zapalaniu dymi na bialo.

Drugim problemem jest dziwne dzialanie turbo. Mialem niedawno wypadek i po powrocie od mechnika dzieje sie z tym dziwne rzeczy. Jak zapale auto to od razu slysze swist turbiny czego wczesniej nie bylo Jak dodaje gazu to turbina chodzi glosno i ja slychac a wydaje mi sie ze nie powinno przy niskich obrotach. Jak gazuje mu na luzie to gdzies z pod maski wydobywaja sie spaliny. Wydaje mi sie ze cos jest nieszczelne. Bede wdzieczny za wszelkie rady.

Opublikowano

Witam

Mam problem z moim audikiem rano ciezko zapala. dopiero po 3 zakreceniu pali:/ z rury zauwazylem ze przy zapalaniu dymi na bialo.

statyczny kat wtrysku do ustawienia ....

Drugim problemem jest dziwne dzialanie turbo. Mialem niedawno wypadek i po powrocie od mechnika dzieje sie z tym dziwne rzeczy. Jak zapale auto to od razu slysze swist turbiny czego wczesniej nie bylo Jak dodaje gazu to turbina chodzi glosno i ja slychac a wydaje mi sie ze nie powinno przy niskich obrotach. Jak gazuje mu na luzie to gdzies z pod maski wydobywaja sie spaliny. Wydaje mi sie ze cos jest nieszczelne. Bede wdzieczny za wszelkie rady.

pewnie pan mechanik cos zle poskladal ... :mysli:

p.s pewnie ktos mi zarzuci ze sie powtarzam ale przydalo by sie zapiac Vag'a i jebnac kilka podstawowych logow ... :naughty:

Opublikowano

wlasnie podlaczylem go pod Vaga cos mi vag-com nie dziala niby znajduje interfejs ale nie robi testow. Ale zrobilem podstawowe statyczne testy na polskim vagu i w bloku silnik wyskoczyl blad zaworu recyrkulacji spali to chyba N18 a z tego co mi sie udalo zaobserwowac to spaliny wydostaja sie z takiej siatki plecionej z lewej strony od silnika nie wiem jak to sie nazywa:)

Prosze powiedz mi jeszcze czy to ustawienie kąta idzie zrobic samemu czy raczej oddac jakiemus szpecowi??

Opublikowano

wejdz do dzialu warsztat jest opis dla naszych pomp,a plecionke masz do wymian6y

Opublikowano

czy ta plecionka moze byc powodem tego dziwnego swistania? i ten blad zaworu recyrkulacji spalin, czy musze go wymienic? a moze on ma zwiazek z tym swistaniem?

Opublikowano

Jak najbardziej, plecionka może być powodem świstania. A co do zaworu recyrkulacji na poczatek obejrzyj czy chodzi i jest podłączony, może ktos odpinał kabel i w kompie został błąd.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...