pox Opublikowano 18 Lipca 2013 Opublikowano 18 Lipca 2013 Witam, Dzisiaj w moim aucie została wyczyszczona przepustnica. Po jej demontażu okazało się, że jeden wężyk jest sparciały i przetarty. Numer węża to 058 133 783A Wychodzi on z boku ezekutora i wchodzi do trójnika tuż przed przepustnicą (tam gdzie podpięta jest odma). Wężyk został zastąpiony dorobionym wężem gumowym. Pytanie jest takie - czy muszę szukać nowego węża, czy ten dorobiony wystarczy?
Labiel Opublikowano 18 Lipca 2013 Opublikowano 18 Lipca 2013 Kwestia jakim dokładnie wężem to zastąpiłeś. Jeśli jego wytrzymałość jest podobna do ori to raczej nie trzeba wymieniać. Ewentualnie jakby co powinienem mieć ten wąż.
motor144 Opublikowano 18 Lipca 2013 Opublikowano 18 Lipca 2013 Niestety o takim dorabianym nie da się zapomnieć bo nigdy nie wytrzymuje tyle co oryginał ( lepiej dać dobrą używkę niż dorabiany !!!), nawet jak ten dorabiany będzie olejoodporny( mnie się nigdy nie udało dorobić wężyka w tej okolicy żeby był odpowiedniej jakości). Niestety te wężyki w ASO mają chore ceny - ja za taki pod kątem prostym od eżektora do serva nr 079 133 784 J zpłaciłem PLN 80zł , ale to wpływa na hamulce więc nie było co oszczędzać i ma działać na 200%.
pox Opublikowano 30 Lipca 2013 Autor Opublikowano 30 Lipca 2013 A jeszcze mam pytanie, do czego służy cienkie wężyk podciśnienia wychodzący z przepustnicy i wchodzący do kabiny w okolicy rurek od klimy?
Labiel Opublikowano 30 Lipca 2013 Opublikowano 30 Lipca 2013 U mnie jedyny cienki węży jaki tam był to.szedł do regulatora paliwa. Do kabiny nic nie szło.
darko Opublikowano 30 Lipca 2013 Opublikowano 30 Lipca 2013 A jeszcze mam pytanie, do czego służy cienkie wężyk podciśnienia wychodzący z przepustnicy i wchodzący do kabiny w okolicy rurek od klimy? jest podłączony w okolicach dmuchawy do jakiegoś ustrojstwa i służy chyba do sterowania obiegiem wewnętrznym,tak Mi się wydaje
pox Opublikowano 30 Lipca 2013 Autor Opublikowano 30 Lipca 2013 Na tym zdjęciu zaznaczyłam na czerwono o który węzyk mi chodzi. Na zielono jest węzyk do regulatora paliwa Zdjęcie zapożyczone z internetu A jeszcze mam pytanie, do czego służy cienkie wężyk podciśnienia wychodzący z przepustnicy i wchodzący do kabiny w okolicy rurek od klimy? jest podłączony w okolicach dmuchawy do jakiegoś ustrojstwa i służy chyba do sterowania obiegiem wewnętrznym,tak Mi się wydaje Też mi się tak wydaje. A wiecie może jaka jest średnica tych wężyków?
darkb Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 u mnie w mojej audi wężyk o którym pisze kolega na początku tematu który idzie od ezekutora do tego trójnika podczas normalnej pracy na kolanku ściska się do środka sam i na dodatek jest przetarty , czy wiecie może czy coś jest nie tak z tym wężykiem który sam się ściska . może ktoś posiada taki wężyk w bardzo dobrym stanie na sprzedanie, numer tego wężyka to 06B 133 783C
Labiel Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Jak się ściska to chyba coś nie tak. Powinienem mieć ten wężyk od swojego ADR ale mogę ci to sprawdzić dopiero pod koniec miesiąca.
stasiu1971 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 u mnie w mojej audi wężyk o którym pisze kolega na początku tematu który idzie od ezekutora do tego trójnika podczas normalnej pracy na kolanku ściska się do środka sam i na dodatek jest przetarty , czy wiecie może czy coś jest nie tak z tym wężykiem który sam się ściska . może ktoś posiada taki wężyk w bardzo dobrym stanie na sprzedanie, numer tego wężyka to 06B 133 783C z tego co mi mówił mechanik to jest wąż z pod cisnieniem i się ma ściskać mi poszedł parę godzin przed wyjazdem na wczasy i kupiłem w motoryzacyjnym 0,5 metra węża fi 12 zbrojonego i tak na nm smigam od paru dni i nic się z nim nie dzieje .Jest chyba do kupienia tu WĄŻ ODPOWIETRZENIE SILNIKA AUDI A4 VW PASSAT ODMA (3446034778) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. i tu: WĄŻ ODPOWIETRZENIA SILNIKA AUDI A4 - Silniki i osprzęt i tu : GETem: Czci samochodowe - Volkswagen, Audi, Mercedes, Seat, Skoda, BMW, Honda, Ford, Jaguar
darkb Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Opublikowano 21 Sierpnia 2013 u mnie w mojej audi wężyk o którym pisze kolega na początku tematu który idzie od ezekutora do tego trójnika podczas normalnej pracy na kolanku ściska się do środka sam i na dodatek jest przetarty , czy wiecie może czy coś jest nie tak z tym wężykiem który sam się ściska . może ktoś posiada taki wężyk w bardzo dobrym stanie na sprzedanie, numer tego wężyka to 06B 133 783C z tego co mi mówił mechanik to jest wąż z pod cisnieniem i się ma ściskać mi poszedł parę godzin przed wyjazdem na wczasy i kupiłem w motoryzacyjnym 0,5 metra węża fi 12 zbrojonego i tak na nm smigam od paru dni i nic się z nim nie dzieje .Jest chyba do kupienia tu WĄŻ ODPOWIETRZENIE SILNIKA AUDI A4 VW PASSAT ODMA (3446034778) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. i tu: WĄŻ ODPOWIETRZENIA SILNIKA AUDI A4 - Silniki i osprzęt i tu : GETem: Czci samochodowe - Volkswagen, Audi, Mercedes, Seat, Skoda, BMW, Honda, Ford, Jaguar dziekuje stasiu1971 za pomoc
Labiel Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Nie słyszałem aby jakieś wężyki same miały się ściskać przy podciśnieniu. Jaki to ma sens? Jak się nie chce aby gdzieś szło podciśnienie to stosuje się zaworki zwrotne. U mnie w ADR zaden wąż nie ulegał ściskaniu.
stasiu1971 Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Opublikowano 21 Sierpnia 2013 to jest podobno do serwa (nie wiem tyle mechanik powiedział) w każdym razie w środku węża u mnie była sprężyna żeby węża nie zassało do środka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się