Tommy Gun Opublikowano 20 Lipca 2013 Opublikowano 20 Lipca 2013 Jestem świeżo po wymianie koła dwumasowego na cały zestaw z AWX. Co jakiś czas przewijają się pytania, czy można takowy założyć bez większych problemów - owszem można. Od czego się zaczęło - wibracje auta. Znacznie odczuwalne na biegu jałowym w ciepłe dni. Wymieniałem plecionkę, poduchę pod silnikiem, odbojnik z przodu, wtryski, sprawdzony nastawnik - problem nie został do końca rozwiązany. Po czasie i małej kuracji wzmacniającej, doszło drżenie auta podczas przyśpieszania. Bardzo nieprzyjemne i ktoś nawet opisywał, że zmieniał dwumas i winne okazały się przeguby wewnętrzne. W moim przypadku w całości winny był dwumas, wymiana wyeliminowała problem. Do tego wszystkiego, doszło drżenie auta przy 2 tysiącach. Sądziłem, że to nastawnik, ale jak z kolegą uszczelnialiśmy pompę, nastawnik oprócz jednego opiłka był idealny. Tutaj również wymiana załatwiła sprawę. Było to wyjątkowo niekomfortowe i irytujące. Podsumowując, objawy zużycia dkz w moim aucie: - podwyższone wibracje na biegu jałowym - chwilowe trzęsienie autem przy gwałtownym przyśpieszaniu - głuche stuki obijanie metal o metal podczas przyśpieszania - przenoszenie drgań na auto przy 2 tys. obrotów Zaznaczam iż podstawową czynnością jest znalezienie dobrego mechanika aby rozpatrzył przypadek indywidualnie. Wrażenia z jazdy bezcenne, rachunek jeszcze lepszy ale kto na to patrzy. W końcu to Audi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się