ganjaq Opublikowano 4 Października 2013 Autor Opublikowano 4 Października 2013 Połączyć wlot z wylotem lewy kruciec ten od dv z tylnym krućcem węża biegnącego do kolektora, krućce zaworu n249 ---------- Post dopisany 04-10-2013 at 23:56 ---------- Poprzedni post napisany 02-10-2013 at 06:56 ---------- VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM z pominięciem zaworu n249 i po skasowaniu błędów, sam jestem ciekawy
gregor10 Opublikowano 5 Października 2013 Opublikowano 5 Października 2013 Na tych logach jest ok, ale tutaj nie zobaczymy zmiany sterowania dv , bo logi trzeba bylo zakonczyc dopiero po odpuszczeniu nogi z gazu aby zobaczyc czy nie ma przerostu cisnienia doladowania po odjeciu nogi z gazu.
ganjaq Opublikowano 11 Października 2013 Autor Opublikowano 11 Października 2013 Niedługo, może dzisiaj wrzuce logi a co do błędu 18014 - Rough Road/Engine Torque Signal from ABS: Electrical Malfunction P1606 - 35-10 - - - Intermittent zauważyłem że raczej na lpg wskakuje jak ostro podam na dwóch pierwszych biegach, auto trzy razy zapiszczy i pojawia sie błąd. Może filtr gazu do wymiany? ---------- Post dopisany at 21:24 ---------- Poprzedni post napisany at 07:57 ---------- Jak nie urok to sraczka, dzisiaj miałem troche więcej czasu bo skończyłem prace wcześniej i skupiłem się na szukaniu uszczelki między kolektor wydechowy a turbo. Odkryłem niedawno że w ogóle jej tam nie miałem po przekładce silnika i sam próbowałem dorabiać z krygielitu ale wydmuchiwało i stwierdziłem że poszukam oryginału. Dowiedziałem się że to uszczelka z kategorii rzadko wymienianych i nigdzie na sklepach jej nie ma. Zamówiłem, jutro będzie ale nie to jest problemem. Wpierdala mi olej o czym dowiedziałem się dzisiaj. Auto od kilku dni chodziło jak w gta 1 chwile przed tym zanim wyjebało, grały zawory i dzisiaj poleciałem dolać 1L bo miarka była prawie suchutka, wychodzi na to że nie wiem ile bierze bo mogłem zrobić od 4 do 6 tysięcy kilometrów. Dużo mi bierze i czy to przez to że wpierdalam? Nie wiem czemu zawory nadal słysze mimo że dolałem olej ---------- Post dopisany 11-10-2013 at 16:57 ---------- Poprzedni post napisany 08-10-2013 at 21:24 ---------- Posypało czymś takim na auto skanie: VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 906 018 K Component: 1.8L R4 5VT 0005 Coding: 05001 Shop #: WSC 00000 9 Faults Found: 17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S2: Open Circuit P1118 - 35-00 - - 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High P1114 - 35-00 - - 16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity P0140 - 35-00 - - 16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected P0411 - 35-00 - - 18014 - Rough Road/Engine Torque Signal from ABS: Electrical Malfunction P1606 - 35-10 - - - Intermittent 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 35-10 - - - Intermittent 16687 - Cylinder 3 Misfire Detected P0303 - 35-10 - - - Intermittent 16688 - Cylinder 4 Misfire Detected P0304 - 35-10 - - - Intermittent 16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High P0118 - 35-10 - - - Intermittent
szczur_84 Opublikowano 12 Października 2013 Opublikowano 12 Października 2013 ganjaq czyli wężyk od dv-ki do kolektora a ten cobył na tym miejscu to wpiąć do n249? jakbyś mógł to opisz to szczegółowo z góry dzięki
ganjaq Opublikowano 13 Października 2013 Autor Opublikowano 13 Października 2013 Tak, z n249 wychodził wężyk do kolektora a teraz musisz go podpiąć w miejsce gdzie wchodził ten od dv tworząc tak jakby obwód zamknięty na zaworze n249. To jest tylko zabieg kosmetyczny żeby węże nie wisiały i żeby n się czymś nie zabrudził. Wspawałem strumienicę zamiast środkowego i efekt całkiem fajny. Uszy dołożyły parę koni
szczur_84 Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 no właśnie wczoraj tak zrobiłem i jest nieco lepiej ale dalej brakuje mu jeszcze KM dzięki kolego powodzenia
ganjaq Opublikowano 30 Października 2013 Autor Opublikowano 30 Października 2013 Odgrzebuje ale każda opowieść musi mieć zakończenie. Na dzisiejszy dzień nie mam żadnego błędu oprócz ostatnich misfire za które obwiniam stary filtr gazu (jutro wymieniam) wszystko ogarnąłem, wrzuciłem nową drugą sonde i czeka mnie jeszcze wyjęcie turba bo ukręciłem jedną śrubę przy próbie włożenia uszczelki między kolektor a turbawkę i jeżdże z nieszczelnością w tym miejscu. Doszedł mi filtr pippera od kolegi z forum i teraz ogólnie to wszystko wygląda tak: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się