Skocz do zawartości
IGNOROWANY

RNS-E Rozładowuje akumulator


Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio wymieniłem RNS-D na RNS-E, wszystko ładnie chodzi poza tym że po zamknięciu samochodu navi dalej pracuje czyta płytę, martwi mnie to że rozładowuje akumulator, przeglądałem forum i nie znalazłem żadnego konkretnego rozwiązania, proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cany podpięte ? wyłączenie po kluczyku zapewne też nie działa. Czy navi po 30 minutach się wyłącza czy nie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

navi wylacza sie dopiero po jakims czasie, nie od razu po zamknieciu. Nie sprawdzalem dokladnie kiedy, gdzies na forum byla informacja ze razem ze zgasnieciem trojkata od awaryjnych wylacza sie rns-e

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Jeśli wszystko działa to nawigacja wyłącza się całkowicie po ok. 60 sekundach od momentu zamknięcia samochodu (zbiega się to ze zgaśnięciem świateł awaryjnych). Wtedy też auto przechodzi w głębokie uśpienie.

Pozdrawiam,

Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie pamiętam szczegółów ale na forum temat był poruszany. Przy dokładanym RNS-E jest kwestia zmostkowania chyba dwóch pinów we wiązce. Coś w ten deseń...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Włąśnie cany podpięte radio się wyłącza po wyciągnięciu kluczyka... Wszystko działa git poza tym że cały czas czyta navi :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Włąśnie cany podpięte radio się wyłącza po wyciągnięciu kluczyka... Wszystko działa git poza tym że cały czas czyta navi :/

A w momencie jak auto przejdzie w głębokie uśpienie dalej czyta płytkę? W tym momencie powinien również ustać szum wentylatora od Navi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli navi wyłącza się po kluczyku i cany są podpięte to wszystko wskazuje na uszkodzenie elektroniki navi nie przechodzi w stan uspienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany mam podobny problem. Po ok 5 min zostaje mi 2,3A !!

Po wypieciu rns-e i bezoiecznika od tel wszystko sie stabilizuje. Podejrzewam, że akurat tel to poboczna sprawa. Jak się zabrać za to rns-e?

Ewentualnie poleccie jakiegoś speca w wawie lub lublinie.

Rns-e mam fabryczne, jedyne co dolozylem to lewy zewnętrzny fotochrom. Z kodowania robiłem jedynie adaptację kluczyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tel pobiera 0.3A. Znajomy elektryk powiedział, ze możliwe jest to, że tel jest zależny od rns-e, np czeka na jego uspienie. I jak dojde z tym rns-e co jest nie tak to problem tel powinien zniknąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było fabrycznie. W samym rns-e też nic nie grzebałem.

Jedyny problem jaki mam to napęd nie chce mi czytać map, ale to raczej nie ma związku.

---------- Post dopisany 29-10-2013 at 09:01 ---------- Poprzedni post napisany 27-10-2013 at 18:00 ----------

Jakieś sugestie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...