Stano 1 Opublikowano 4 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 http://images62.fotosik.pl/136/a32105237cf33565med.jpg http://images63.fotosik.pl/136/b7875836c85911famed.jpg Sorry za jakość zderzak od S-line + grill z S4 lub S-line wyglądał by o wiele lepiej Niby tak ale za dużo tych S-linów. Ładne, ale trochę trywialne się to stało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 To wzmocnione turbo to z czego? BRD? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stano 1 Opublikowano 5 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Ostatecznie wleciało BRD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 A sprawdzałeś tzw "broki" na wałku, czy są na miejscu? Jest to wada silników BPW, przez te broki są straty nawet o 15km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stano 1 Opublikowano 5 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 A sprawdzałeś tzw "broki" na wałku, czy są na miejscu? Jest to wada silników BPW, przez te broki są straty nawet o 15km Sprawdze. Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny 1 Opublikowano 6 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 Hammer a o co kaman z tymi brokami? jak to sprawdzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 6 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 Musisz zrzucić pokrywę z głowicy, i na wałku rozrządu są dwa broki, jak wypadną to jest słabsze ciśnienia smarowania. A jak niema ciśnienia to jest gorsze smarowanie, wyciera się wałek i zużywają szklanki co skutkuje spadkiem mocy. Można te broki dać na kleju ale najlepiej, nagwintować otwór i je zaślepić. Na forum chyba jest to opisane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stano 1 Opublikowano 9 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 Zacząłem się zastanawiać nad wymianą stabilizatorów u siebie. Jak myślicie w co lepiej zainwestować? Takie Eibach - czy od RS4? Wogóle to ile kosztuje komplet nowych od RS4? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 Zacząłem się zastanawiać nad wymianą stabilizatorów u siebie. Jak myślicie w co lepiej zainwestować? Takie Eibach - czy od RS4? Wogóle to ile kosztuje komplet nowych od RS4? Połowę taniej niż te Eibachy, a różnica jest kolosalna w prowadzeniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stano 1 Opublikowano 9 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 Zacząłem się zastanawiać nad wymianą stabilizatorów u siebie. Jak myślicie w co lepiej zainwestować? Takie Eibach - czy od RS4? Wogóle to ile kosztuje komplet nowych od RS4? Połowę taniej niż te Eibachy, a różnica jest kolosalna w prowadzeniu. Różnica między Eibach a RS4 kolosalna? Na czyją korzyść? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 Kolosalna w stosunku do serii 1BA / 1BE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niestandardowy 0 Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 Ladniutka sztuka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stolkien 0 Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Noo ładniutka siedziałem dzisiaj w środku obczajałem Szkoda tylko że tak Klekocze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stano 1 Opublikowano 13 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 Noo ładniutka siedziałem dzisiaj w środku obczajałem Szkoda tylko że tak Klekocze Też bym wolał benzynke ;-) ---------- Post dopisany 13-09-2013 at 19:54 ---------- Poprzedni post napisany 12-09-2013 at 00:21 ---------- Wywalone pomarańczki z kierunków, założone dystanse 13mm przód i 15mm tył. Sprężyny przód zmienione z -30 na -45. Ale wydaje mi się że max 7mm zszedł niżej porównując do -30 Zdjęcia na szybko bo deszczyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niestandardowy 0 Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 stano, jakie masz et na tej feldze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stano 1 Opublikowano 13 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 stano, jakie masz et na tej feldze? Szczerze? Nie wiem :-/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niestandardowy 0 Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 wstydz sie wstydz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stano 1 Opublikowano 13 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 wstydz sie wstydz Zachowałem się jak gówniarz. Śpię od ściany ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarfab0511 0 Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 kolego jak wywaliłes te pomarańczowe kierunki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAT1000 9 Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 Tył zostawiłeś eibach, a przód jakiej firmy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi