Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Analiza logów A4 B6 1.8 T BEX


rafalsl

Rekomendowane odpowiedzi

Wygląda ok, tylko lekko cofa zapłony być może stare świece jeśli nie były wymieniane, albo słabe paliwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

paliwo to 98 Orlenowskie świec nie wymieniałem nie wiem jakie są stare

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto po remapie ma takie cofnięcia zapłonów w serii nie powinne takie być. Do 6 jest ok powyżej 10 trzeba sie martwić

---------- Post dopisany at 16:18 ---------- Poprzedni post napisany at 16:15 ----------

Zloguj jeszcze kanał 120 to jest kanał do logowania momentu obrotowego.

Auto seria widze ale zdrowa tylko pomyśl nad świeczkami jak kolega pisał Jakieś NGK Platinum ja na takich śmigam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co mi wiadomo to żadnego remapu niema ponoć seria , przelot to 232 tys km , ciesze się że jest coś wart ten silnik , musiałbym pomyśleć o hamowni ale nie mam pojęcia gdzie by pojechać w mojej okolicy no i musi być do aut 4x4 bo mam quattro , czy ktoś z was się orientuje gdzie w pobliżu Gliwic lub Opola jest jakaś hamownia do aut z napędem na 4 kola , ciekaw jestem ile wypluje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z logów widać że seria. Turbo ładuje tak jak w serii czyli 0.65 Bara. A z przepływki pokazuje 189,025 kucy = max. g/s czyli 151,22 x 1.25.

Czyli zdrowa sztuka:wink:

Zloguj 120 kanał to bedzie wiadomo czy ma odpowiedni moment. Maxymalny powinien być 245Nm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak kolega będzie miał kiedyś czas to zrobię ten log 120 i wrzuci go do tego wątku , a czy przy tym stanie silnika i przebiegu warto robić program ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak najbardziej:decayed: Tylko najpierw nowe swiece, olej 5w40 motul, nowe filtry: olej, paliwo powietrze. W BEX po remapie masz 220kucy i 300-310Nm. Wbije Cię w fotel. Możesz jeszcze moment podciągnąć FMIC czyli frontowym intercoolerem to już bedzie rakieta. Możesz też kupić wtryski od S3 silnik BAM i jakieś 240kucy i 350Nm pyknie na wkladzie powietrza K&N (lub dobry stożek z osloną termiczną) i FMIC.

Jak coś to mam FMIC na sprzedaż do tego auta. Jest w dziale sprzedam:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ma byc igla to swiece do wymiany i ponowny log , choc tragedi nie ma :) no ale tak jak mowie jak ma byc igla to swiece i ponowny log 020 bloku.

jak nie pomoze to byc moze przyczyna tkwi w innym miejscu, no ale pierwsze swiece.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo sprawa się ma tak że jakieś 3 miesiące temu padła mi jedna cewka i kupiłem nową ale nie orginał tylko zamiennik dobrej jakości BERU morze ta cewka mu nie pasuje dodam że tylko 1 sztuka 3 pozostałe to jeszcze orginał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cewka jest ok, zmien te swiece jesli nie wiesz kiedy były wymieniane i zrob loga z 020 jak piszą wyżej nie ma co kombinowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak najbardziej:decayed: Tylko najpierw nowe swiece, olej 5w40 motul, nowe filtry: olej, paliwo powietrze. W BEX po remapie masz 220kucy i 300-310Nm. Wbije Cię w fotel. Możesz jeszcze moment podciągnąć FMIC czyli frontowym intercoolerem to już bedzie rakieta. Możesz też kupić wtryski od S3 silnik BAM i jakieś 240kucy i 350Nm pyknie na wkladzie powietrza K&N (lub dobry stożek z osloną termiczną) i FMIC.

Jak coś to mam FMIC na sprzedaż do tego auta. Jest w dziale sprzedam:wink:

jak na razie to FMIC nie będę montował myślałem raczej o samym programie nawet kata nie mam zamiaru usunąć ale w przyszłości różnie bywa plany zmieniają się z dnia na dzień , jerzeli chodzi o olej to zalewam Schelem Ultra 5w40 myślę że to też dobra oliwa ,

---------- Post dopisany at 21:04 ---------- Poprzedni post napisany at 21:03 ----------

Cewka jest ok, zmien te swiece jesli nie wiesz kiedy były wymieniane i zrob loga z 020 jak piszą wyżej nie ma co kombinowac.

ok zmienię świece i zrobię loga świece NGK platinum kupić tak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tą Beru to zamień na inny gar i zobacz czy nie pierniczy na innym,z Beru różnie bywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zauważyłem że po założeniu tej cewki beru tak jakby auto trochę gorzej przyśpieszało ale tak na stówę to sam nie wiem bo być morze to tylko złudzenie nawet nie pamiętam na którym garnku jest wydaje mi się że na 2 jutro sprawdzę

---------- Post dopisany at 00:20 ---------- Poprzedni post napisany at 00:13 ----------

a jak będzie się miało moje stare sprzęgło po programie da rade czy zacznie ślizgać bo raczej jest od nowości ale jeszcze mi nie ślizga , jeszcze jedno , nie wiem czy mogę tutaj to pisać ale chce zapytać mój silnik bierze 300 ml oleju na 6000 km przy różnych prędkościach obrotowych silnika czy jest to dużo czy tak w miarę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma średnicę 240mm więc większe niż w BFB więc daje radę na sam program

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ngk prf6q

koledzy a nie mam mieć czasem świec o oznaczeniu NGK PFR6Q

bo tych z powyższego cytatu nie mogę nigdzie namierzyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ngk prf6q

koledzy a nie mam mieć czasem świec o oznaczeniu NGK PFR6Q

bo tych z powyższego cytatu nie mogę nigdzie namierzyć

Tak tak źle mi sie napisało:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...