Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prosze o pomoc przy diagnozie luzow w napedzie Quattro


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Chcialbym sie was zapytac co musze wymienic zeby wyeliminowac luz w napedzie w B5 2,4 benzyna

Opisze swoje spostrzezenia.

Kiedy dodaje lub gwaltownie ujmuje gazu to wystepuje szarpniecie. Tak samo dzieje sie przy zmianie biegow Po puszczeniu sprzegla jest odczuwalne zarpniecie.. Podnioslem samochod Chwycilem za wal i moge nim porusszac ok 30 st w lewo i w prawo Wg zegarka luz tak od 10:30 - 1:30 Kiedy chwyce za obydwa tylnie kola i nimi pokrece w ta sama strone to od razu wal sie obraca.

Osobisicie uwazam ze Torsen posiada luzy.

W niemczech drugim wlacicielem byl mlody synek. Kupil samochod z malym przebiegiem z silnikiem V6 i musial raz za czas nim upalac. Wniosskuje tak bo naped ma luzy a sprzeglo jest na wykonczeniu

Jezeli jest to torsen to polecacie sama jego wymiane czy lepiej jest dorwac dobra uzywana skrzynie biegow ?

Jezeli bedzie sam torsen do wymiany to przegladnac skrzynie pod katem zuzycie elementow ? Jesli takowe wystapia to wymienic czy lepiej jest dorwac uzywke. Wymiana ssprzegla to swoja droga. Pozotaje jeszcze kwestia zawieszenia skrzyni i silnika. Jak poprawnie zdjagnozowac zuzyte poduszki ? Jezeli znajdzie sie jaka zuzyta To tylko ja wymieniec czy od razu wszystkie ?

Jak wyglada kwestia zakupu torsena ? Wysspepuja nowe czy tylko uzywki ? Jak go sprawdzic ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...