Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Passat b5 1999r. 1.6 ARM problem. PILNE!


chicoJR

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Posiadam od roku Passata 1.6 (wcześniej a4) i pojawił się problem, mianowicie:

Pewnego bardzo upalnego dnia, mój vw ześwirował, tzn. Po włożeniu kluczyka do stacyjki i przekręceniu go na zapłon maszyna już paliła... Zwykle czekam aż wszystkie kontrolki zgasną i dopiero kręcę kluczyk "do końca"... Zgasiłem samochód i ponownie go odpaliłem... było to samo...Następnego dnia rano, wszystko wróciło do normy, ale po południu znów było to samo. Jakiś czas temu wymieniana była kostka w stacyjce bo było jakieś zwarcie i wszystkie kontrolki szalały niczym lampki na choince w boże narodzenie ;) Po wymianie kostki wszystko było okej do tego momentu. Zawiozłem samochód do elektronika i usłyszałem: "moduł komfortu... uszkodzone mosfety załączające 15stkę (zasilanie po zapłonie)" Koszt naprawy około 300zł. Proszę o wyrozumiałość, sugestie co może być przyczyną takiej sytuacji, czy mechanik dobrze zdiagnozował mój wóz, i czy jest coś takiego jak ta 15stka i o co tym chodzi? Jestem kompletnym laikiem. Z góry dziękuję i czekam na Wasze odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trudno bez sprawdzenia powiedzieć ale jeżeli miałeś tą kostkę założoną jakąś tanią podróbę to właśnie ona może być winna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...