Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd AIRBAG


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

na aukcji bylo napisane tasma mf b6 b7 c6...

hmm numer tej tasmy to 4E0 953 541 a.

Opublikowano
na aukcji bylo napisane tasma mf b6 b7 c6...

hmm numer tej tasmy to 4E0 953 541 a.

To nie numer seryjny tylko numer części :wink: Jeśli jesteś pewny, że dobrze wykonałeś procedurę kalibracji = reklamuj.

Opublikowano
na aukcji bylo napisane tasma mf b6 b7 c6...

hmm numer tej tasmy to 4E0 953 541 a.

To nie numer seryjny tylko numer części :wink: Jeśli jesteś pewny, że dobrze wykonałeś procedurę kalibracji = reklamuj.

A czy ja gdzieś pisałem o numerze seryjnym Bartku? :decayed: A z tej aukcji brałem: TAŚMA AIRBAG AUDI A4 B6 B7 A6 A8 MULTIFUNKCJA (3495903234) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

No więc teraz na spokojnie mogę napisać co robiłem.

Odpalam samochód, skręcam kołami o 30*, jadę do przodu nie przekraczając 20km/h przez ileś tam metrów. Koła wyprostowane, zatrzymuje się i odpalam vaga.

Wchodzę w błędy i wywala G85 Faulty i G85 Supply Voltage Terminal 30, usuwam i powracają. Wchodzę w Meas Block i patrzę na blok 005. Kręcę kierownicą, ale pierwsza rubryka się nie zmienią (kąt skrętu).

Wpisuje login 40168, wchodzę w 04 Basic Settings i blok 001, i kolejno: Adp. Steering, Angle Sensor, Not Ok, N/A.

Także :hi:

Btw. wczoraj z ciekawości rozebrałem starą taśmę, bo i tak na śmietnik się nadawała i nie wiem na jakiej zasadzie to działa, ale nie widziałem tam żadnych czujników :whistling:

edit: a i jeszcze jedno.

w starej taśmie było jeszcze jedno dodatkowe wyjście, które wchodziło w moduł a tutaj tego nie ma :eusathink: no ale numer przecież ten sam... może być tak, że koleś wcisnął mi zwykła taśmę ale z naklejoną nalepką od innej części?

Znalazłem dokładne zdjęcie...

Nr. części 4E0 953 541 A

HCeKbSBl.jpg

Poprzednia też tak wyglądała, ta co teraz mam mimo identycznego numeru wygląda inaczej. Nie ma tego co zaznaczyłem na czerwono na zdjęciu :facepalm: Wniosek - koleś zrobił mnie w uja? :doh:

---------- Post dopisany 30-08-2013 at 00:38 ---------- Poprzedni post napisany 29-08-2013 at 22:48 ----------

No i dzięki siemianowi skasowałem błędy...

Facet po prostu sprzedał mi taśmę bez czujnika skrętu :facepalm: Wymontowałem ze starej taśmy, zamontowałem do nowej. ABS od razu zgasł, ESP po chwili, no ale i tak się zaraz obydwa zapaliły :decayed:

Zrobiłem kalibrację i wszystko hula! :hi:

Opublikowano

Witam , odświeżę temat po przekręceniu kluczyka dziś rano airbag pali sie non stop , vag wykazał : 00588 - airbag igniter driver side (n95) 002 - Lower Limit Exceeded , czyli na odwrót jak u Fr0sta rezystancja za mała , odkręciłem poduchę kiery ruszałem wtyczkami , wyjmowałem ale błąd po skasowaniu wraca :facepalm: poradzi ktoś od czego zacząć poszukiwania ?

Opublikowano
Witam , odświeżę temat po przekręceniu kluczyka dziś rano airbag pali sie non stop , vag wykazał : 00588 - airbag igniter driver side (n95) 002 - Lower Limit Exceeded , czyli na odwrót jak u Fr0sta rezystancja za mała , odkręciłem poduchę kiery ruszałem wtyczkami , wyjmowałem ale błąd po skasowaniu wraca :facepalm: poradzi ktoś od czego zacząć poszukiwania ?

Kiera B6 czy B7?

Opublikowano
Witam, za to mój AIRBAG świeci sie tylko przez około 3 minuty po odpaleniu auta i gaśnie. Poważny problem czy nie ma sie czym przejmować??

Więcej info. Zawsze świeci czy tylko od czasu do czasu ? W ogóle nie gaśnie po włączeniu zapłonu, czy zapala się ponownie po uruchomieniu silnika ? Masz możliwość sprawdzenia błędu Vag-iem ?

Opublikowano
Witam, za to mój AIRBAG świeci sie tylko przez około 3 minuty po odpaleniu auta i gaśnie. Poważny problem czy nie ma sie czym przejmować??

Wymieniałeś licznik?

Opublikowano
Witam, za to mój AIRBAG świeci sie tylko przez około 3 minuty po odpaleniu auta i gaśnie. Poważny problem czy nie ma sie czym przejmować??

Więcej info. Zawsze świeci czy tylko od czasu do czasu ? W ogóle nie gaśnie po włączeniu zapłonu, czy zapala się ponownie po uruchomieniu silnika ? Masz możliwość sprawdzenia błędu Vag-iem ?

świeci się za każdym razem jak odpalam, 3 minuty po odpaleniu gaśnie. Nie gaśnie po włączeniu zapłonu. Na razie nie mam możliwości, ale jak tylko znajdę chwile to na pewno sprawdzę

Licznika nie wymieniałem ale żarówki wymieniałem w nim

Opublikowano

Tak na ślepo, bez odczytu z VAG-u stawiałbym na przekroczenie tolerancji rezystancji w obwodzie odpalania poduszki.

Zakładając, że sama poduszka jej nie zmieniła, podejrzewam utlenienie styków któregoś złącza na drodze kontroler - poduszka. Jeżeli jest problem z odczytaniem błędu to proponuję na początek kilkukrotnie rozłączyć/połączyć złącza w kierownicy i przy kontrolerze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...