Kriss254 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Witam wszystkich, mam pewien problem który mnie prześladuje z jednego auta na drugie. A mianowicie podczas hamowania z małych prędkości słychać dziwne tarcie. Wiem że były już podobne tematy ale nic konkretnego się nie dowiedziałem. Dodam że tydzień temu wymieniałem tylne tarcze oraz klocki i po wymianie zaczął się mój problem. Z początku myślałem że to przez nowe i nie dotarte jeszcze klocki i tarcze ale nic się nie zmienia a przejechałem 300km. A i jeszcze jedno, gdy przejadę parę kilometrów a czasami wystarczy kilkaset metrów wyskakuję kontrolka ABS-u i od tego momentu wszystkie tarcia ustają i jest gitara Dodam że wykasowanie błedów na komputerze nic nie dało, w tym tygodniu jeszcze raz podjadę sprawdzić ale może ktoś się spotkał z czymś takim i będzie umiał doradzić. Przed A4 miałem calibre i miałem ten sam problem obstawiałem pierścień ABS-u, czy to może być to?
Tommy Gun Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 A wymieniałeś pierścienie abs z tyłu podczas wymiany tarcz ??
Kriss254 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2013 nie pierścieni nie wymieniałem...
Dev Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 nie pierścieni nie wymieniałem... To nie ma nic dziwnego ze cuda sie dzieja
Kriss254 Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2013 nie pierścieni nie wymieniałem... To nie ma nic dziwnego ze cuda sie dzieja Pierscienie nie miały nic z tym wspolnego, jesli ktos mial lub ma ten problem to polecam sprawdzic czy tarcza jest dobrze dokrecona, bo naprzyklad u mnie nie wiedziec czemu jak wymianiałem tarcze jestem pewny na 100% ze byly dokrecone a wczoraj sprawdzilem wszystko i widać bylo gołym okiem ze jest za luzno
Dev Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Bo Ci sie lozyska ułożyły jak powinny. Dlatego byl luz a co za tym idzie zbyt duza odleglosc koronki od czujnika
darkle Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Ja też często w poprzednich autach po wymianie klocków miałem ten problem tarcia przy małych prędkościach. Zawsze czyszczę i smaruję prowadnice, tarcze ok i co najwyżej klocki nie jakieś markowe. Miałem to w trzech samochodach po kolei na różnych klockach a więc prawdopodobnie wina leży w sposobie jazdy i zeszkleniu powierzchni klocka przez przegrzanie szczególnie jak jeszcze powinien się docierać. Klocki przednie w Vectrze A wystarczały mi na 25 max 30tys km. W Vecrze B podobnie. Po prostu nie stosuję ekodrywingu i nie lubię jeździć płynnie - stąd częste przyśpieszanie i hamowanie. Parę razy poszedł mi już dym z hamulców ale to 3 razy pod rząd hamowanie z 200 do 60 i z 200 do 0 na skrzyżowaniu i poszedł dym:kox:
Lakee Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Te objawy co na początku opisane to wyglądają tak jak u mnie jak czujnik ABS'u był źle zamontowany po wymianie łożysk z tyłu (wysunął się) a innym razem jak miałem luzy (które z tyłu kasowane są przez dokręcenie łożyska). Albo może koronki są źle założone. To że tarcie ustaje po zapaleniu kontrolki to raczej ABS się wyłączył do następnego uruchomienia. Najprościej jak tu radzili koledzy podłączyć pod VAG i sprawdzić w którym kole jest coś źle.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się