Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Concert cd a FIS w B5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Zapewne nikt znowu nie odpowie ale i tak zapytam.

Czy concert II na CD może wyświetlać RDS na FIS?

Może byc odp. tak lub nie - to już mi dużo podpowie.

pozdrawiam

Opublikowano

Może. Przy czym z tego co zauważyłem u siebie pokazuje tylko tą główną informację, na której stacje wysyłają swoją nazwę, bądź np. Zet-ka wykonawcę aktualnie granego utworu. Nie udało mi się zobaczyc np. radio textu.

W B5 pewnie trzeba podciągnąc CAN z zegarów żeby to działało.

Opublikowano

Może. Przy czym z tego co zauważyłem u siebie pokazuje tylko tą główną informację, na której stacje wysyłają swoją nazwę, bądź np. Zet-ka wykonawcę aktualnie granego utworu. Nie udało mi się zobaczyc np. radio textu.

W B5 pewnie trzeba podciągnąc CAN z zegarów żeby to działało.

od 2000 mogą B5tki mieć już CAN do zegarów

Opublikowano

Dzięki za odzew

Czyli jeśli mam zegary VDO 12 i pociągnę cany to powinno chodzić?

Czy nikt tego jeszcze nie robił, musiał ktoś mieć juz taki problem?

Dzwoniłem do aso audi to zaczeli coś mięszać jakby sami nie wiedzieli.

Jeszcze raz dzięki że ktoś się w końcu odezwał

Opublikowano

Ja robiłem coś takiego z RNS-E. Działa :)

Mam zegary VDO z cyfrowym zegarkiem (wyswietlacz) i wskażnikami od ładowania i temp. oleju

Sprawa bardzo prosta

Opublikowano

Wielkie dzięki za odzew bo do tej pory wszyscy mnie głównie olewali.

Wracając do tematu ja chyba tez mam takie zegary bo też mam te wskaźniki,

Czyli podsumowując pociągne dwa kable od licznika, coś tam zmienię Vagiem i gut chodzi jak np. w B6?

Opublikowano

Najprawdopodobniej tak :)

Ja zakładałem RNS-E i kodowalem przy czynnym udziale Alvaro (tel i GG :) )

Nie było podświetlenia i gasła po 30 min.

Po podłaczeniu sygnału CAN z licznika wszystko "zagrało" na medal

Musiałem też wyjmować bezpiecznik licznika bo jakies tam cuda sie działy, juz wiem, nie mogłem wpisać kodu navi :)

Powodzenia

PS

Jest post na temat tego podłączenia , nie pamiętam jednak gdzie dokładnie, musisz poszukać

W liczniku najważniejsza jest chyba obecność zegarka w formie "wyświetlaczowej". Jak masz okrągły to może być kłopot

Opublikowano

Witam

Dzisiaj skontaktowałem się z Alvaro i też potwierdził że wszystko powinno grać, wspomniał że jak kanały 60,61,62 mają jakieś wartości to znaczy że są aktywne i być może będzie działać bez ingerencji Vagiem - co o tym myślisz?

Dodam że nie mam vaga i muszę jechac i komuś płacić za sprawdzenie tego dlatego nie podaję bardziej konkretnie jakchś danych.

Zegary mam wszystkie elektroniczne plus wskaznik temp. oleju i ładowania, rocznik po numerach 2001.

pozdrawiam

Grzesiek

Opublikowano

Wielkie dzięki za odzew bo do tej pory wszyscy mnie głównie olewali.

Wracając do tematu ja chyba tez mam takie zegary bo też mam te wskaźniki,

Czyli podsumowując pociągne dwa kable od licznika, coś tam zmienię Vagiem i gut chodzi jak np. w B6?

Nie wspomniałeś o mnie :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

Opublikowano

Witam

Dzisiaj skontaktowałem się z Alvaro i też potwierdził że wszystko powinno grać, wspomniał że jak kanały 60,61,62 mają jakieś wartości to znaczy że są aktywne i być może będzie działać bez ingerencji Vagiem - co o tym myślisz?

Dodam że nie mam vaga i muszę jechac i komuś płacić za sprawdzenie tego dlatego nie podaję bardziej konkretnie jakchś danych.

Zegary mam wszystkie elektroniczne plus wskaznik temp. oleju i ładowania, rocznik po numerach 2001.

pozdrawiam

Grzesiek

Jak zegary masz odpowiednie to będzie działać.

Musisz, chyba jednak "przeprowadzić" kodowanie VAG-iem, jak nie to jeszcze lepiej

Jak nie masz, to podjedź na spot w swojej okolicy. Koledzy zapewne pomogą :good:

Jak nie możesz być na spocie to poprowadź kabelki od licznika i wtedy pojedź do speca i tyle. Zapłacisz za samo kodowanie

Pozdrawiam

Opublikowano

Ok to już wszystko jasne.

Podsumowując dla potomnych: jak masz odpowiednie zegary (VDO 12 -białe podświetlenie, zegarek cyfrowy, II lift) to mozna podpiąć w B5 radio concert II sterowane przez magistralę CAN - tak aby wyswietlało info na FISie i wszystko działało.

Nie potrzeba drogiego CAN BUS adaptera, tylko wystarczy pociągnąć dwa przewody z licznika do radia i ew.zmienić ustawienia VAGiem.

Opis jak to zrobić wyszukać na forum.

Podziękowania za pomoc dla: Alvaro , Skalarx i Jacekm

Opublikowano

Gratki :good:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...