basen Opublikowano 23 Grudnia 2006 Opublikowano 23 Grudnia 2006 Witam! mam problem z klimatronikiem, a mianowicie: nie chce mni sie wlaczyc klimatyzacja tj guzik od wlaczania i wylacznia kliny nie dziala i ciagle sie swieci na czerwono. Moze ktos juz mial taki przypadek. aaa dodam jeszcze ze kupilem nowy panel i ciagle jest to samo. pozdr
pre_pl Opublikowano 23 Grudnia 2006 Opublikowano 23 Grudnia 2006 tak, takie przypadki się zdarzają jeśli temperatura powietrza jest niższa niż 5°C. :688: http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=3267&highlight=dzia%B3a+klima O to Ci chodzi ? Jeśli nie, to powiedz jakie błędy wypluwa Ci Vag-Com
basen Opublikowano 23 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2006 niestety ale nie o to mi chodzi. problem ten mialem juz latem. moj elektryk sprawdzil wszystko i stwierdzil ze to musi byc wina klimatronika (panelu). kupilem wiec inny panel no i kiszka to samo. Okazalo sie po sprawdzeniu ze oba panela maja za mala przepustowosc czy cos takiego (nie znam sie dokladnie na tym ale chodzi chyba o omy). wiec nie jest to problem spadku temp.
pre_pl Opublikowano 23 Grudnia 2006 Opublikowano 23 Grudnia 2006 basen, a podłączałeś w ogóle pod Vag-Coma ? ( pamietaj, że to CAN-Bus)
basen Opublikowano 23 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2006 taaa moj mechanik go sprawdzal wyplul tylko jakies glupoty nic konkretnego.
spanky Opublikowano 23 Grudnia 2006 Opublikowano 23 Grudnia 2006 taaa moj mechanik go sprawdzal wyplul tylko jakies glupoty nic konkretnego. moze jednak to nie były głupoty ...... :?: P.S albo mechanik nie potrafil ich odczytac/zinterpretowac ...
basen Opublikowano 23 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2006 wiec dlaczego sie dzieja takie rzeczy czy jest zimno czy jest cieplo???
spanky Opublikowano 23 Grudnia 2006 Opublikowano 23 Grudnia 2006 wiec dlaczego sie dzieja takie rzeczy czy jest zimno czy jest cieplo??? prawdopodobnie odpowiedz jest ukryta w tych głupotach
adamq Opublikowano 23 Grudnia 2006 Opublikowano 23 Grudnia 2006 Mam nadzieję, że nie skasował tych błędów.. W takim przypadku jest jeszcze jedno wyjście - zmienić mechanika. W omach mierzy się opór a nie przepustowość :one:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się