Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Wibracje kierownicy podczas hamowania A4 B6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie

Mam taki problem iż od jakiegoś pół roku wibrowała mi kierownica z tendencją nasilającą się dlatego też przetoczyłem przednie tarcze i było ok ale tylko przez chwilę po przejechaniu ok 1000 km powraca to szarpanie / wibracje .

co może być przyczyną tej że sytuacji dodam że tarcze po przetoczeniu miały gr. 21mm klocki ok 6mm , są to standardowe hamulce 288 czy to nie za mały wymiar 21mm ?

dodam też że tył też nie jest za bogaty ale skoro wibracje na kierownicy to raczej przód .

co może być przyczyną że było ok i znów powracają wibracje ?

Pozdrawiam colak.

Opublikowano

jeżeli przetaczałeś tarcze bo były krzywe(przegrzane) to efekt bicia powrócił,niestety ale tarcze do wymiany.

Opublikowano

Tarcza nominalnie ma 25 mm

Wiec ta jest juz dawno do wymiany

Opublikowano

Witam panownie tak też myslłem jednak z racji zdrowych klockow odwlekałem tę wymianę tak bicie było na jesnej 20 na drugiej 30 , przegladłem juz tarcze i wiekszość miala chyba 22mm grubości np brembo natomiast Fedoro 25 o co chodzi z tymi grubościami co polecacie wstawić w rozsądnych pieniążkach zestaw tarcze + klocki ? te stare sobie zachowam na przyszłość :)

Opublikowano

Najrozsadniej to bedzie zrobienie Swapa na 320/288mm

Opublikowano

a co to znaczy ? bo za bardzo nie wiem ?

Opublikowano

to znaczy wymiana standardowych hamulcow na większe

Opublikowano

no tak w jakim celu? seryjne skoro producent takie przewiduje są wiec wystarczające? czy nie tak wiec ? po co jakies swapy!!! mi juz minely te czaszy :)

co propnujecie z normalnych ?

Opublikowano

W przypadku Twojego auta producent troche sie zayebal z hamulcami.

Do autacwazacego 1700kg plus pasazerowie wrzucil hamulce jak do seja :facepalm:

Opublikowano

Tu Tomek ma rację w b5 to dają radę ale b6 to h..nia :shock3:

Opublikowano

ok ale to o trzeba zmienić czy tlko tarcze i klocki czy wszystko po koleji zaciski osłony ?

Opublikowano

Tarcze klocki zaciski z jarzmami. Tak samo przod jak i tył.

Przednich oslon nie musisz zmieniac.

No i wazna rzecz, felgi minimum 16"

Opublikowano

to jest najważniejszy układ samochodu i dużych hebli nigdy za wiele przy jakiejkolwiek mocy silnikowej

---------- Post dopisany at 22:17 ---------- Poprzedni post napisany at 22:15 ----------

a jak masz klocki i tarcze do wymiany to tym bardziej dużo więcej nie wyjdzie

Opublikowano

rób przeszczep na 320/288 i będziesz pan zadowolony.

Opublikowano

Chętnie pomogę :wink:

Opublikowano

ok dev... jakie były by to koszta zamiany przodu na 320tarcze klocki jażma zaciski ? oraz koszt części KPL FERODO 288? tylko przód mnie interesuje

Ferodo 288 ma jakieś modele mocniejsz czy słabsze ?

Opublikowano

Jeden zestaw 320 mm na przod mam wystawiony w dziale sprzedam, taki jak ten:

20130817_140150.jpg

20130817_132954.jpg

Tyl tez sie znajdzie :wink:

Opublikowano

skolko coś takiego ?

---------- Post dopisany at 13:19 ---------- Poprzedni post napisany at 13:18 ----------

skolko coś takiego ? a osłony tarcze klocki?

Opublikowano
skolko coś takiego ?---------- Post dopisany at 13:19 ---------- Poprzedni post napisany at 13:18 ----------skolko coś takiego ? a osłony tarcze klocki?
Na przodzie nie potrzebujesz zmieniac osłon.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...