Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL A4] Termostat i czujnik cieczy chłodzącej G2 G62


Gość Murzyn

Rekomendowane odpowiedzi

038 121 119 B :wink4:

kurde ta 8mka na końcu to jest B czyli jest oring dobry :wallbash: nr się zgadza

Może błąd przy montażu zwłaszcza, że zły oring co może też mieć znaczenie lub wadliwy termostat :mysli:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te Ori termostaty tak samo się walą jak i te tanie zamienniki i często się zdarzają że są wadliwe od nowości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te Ori termostaty tak samo się walą jak i te tanie zamienniki i często się zdarzają że są wadliwe od nowości.

Dokładnie i są dwa razy droższe :/ Założyłem wahlera.. i odpukać narazie wszystko ok..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie Ori narazie odpukać drugi rok bez problemu ale kilka nowych wadliwych Ori też już widziałem, taka sama sytuacja z czujnikami jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oring tak jak pisałem jednak ma ten numer co podał kolega to mi się pomyliła ostatnia cyfra z literą, dzwoniłem dzisiaj do aso i powiedziałem jaka sprawa powiedzieli że wymienią termostat ale muszę przyprowadzić auto zdiagnozują sobie wyjmą termostat sprawdzą czy dobrze zamontowany jeśli dobrze a termostat zły to wymienią na drugi bezpłatnie a jeśli to nie wina termostatu to płacę 200zł za diagnozę i robotę :confused4: już zgłupiałem z tym wszystkim niby co można zle założyć wszystko uważam że jest dobrze ale żeby ryzykować 200zł ?? g2G62 tez kupiłem ori rok temu ale paragon dawno wyrzuciłem ale pokazuje bardzo zbliżone wartości ale może zaniża dzisiaj po robocie wróciłem na klimatroniku 84st górny wąz od chłodnicy gorący a dolny mniej ale też gorącawy tak powinno być ???

bo może puścił termostat albo nagrzał się płyn się od drugiej strony sprawdzę czy można zatrzymać wentylator a może jakieś wskazówki w jakiej temp tak łopatologicznie :kox: mam nadzieje że nie odbiegam za dużo od tematu termostat i czujnik cieczy chłodzącej

pozdrawiam :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oring tak jak pisałem jednak ma ten numer co podał kolega to mi się pomyliła ostatnia cyfra z literą, dzwoniłem dzisiaj do aso i powiedziałem jaka sprawa powiedzieli że wymienią termostat ale muszę przyprowadzić auto zdiagnozują sobie wyjmą termostat sprawdzą czy dobrze zamontowany jeśli dobrze a termostat zły to wymienią na drugi bezpłatnie a jeśli to nie wina termostatu to płacę 200zł za diagnozę i robotę :confused4: już zgłupiałem z tym wszystkim niby co można zle założyć wszystko uważam że jest dobrze ale żeby ryzykować 200zł ?? g2G62 tez kupiłem ori rok temu ale paragon dawno wyrzuciłem ale pokazuje bardzo zbliżone wartości ale może zaniża dzisiaj po robocie wróciłem na klimatroniku 84st górny wąz od chłodnicy gorący a dolny mniej ale też gorącawy tak powinno być ???

bo może puścił termostat albo nagrzał się płyn się od drugiej strony sprawdzę czy można zatrzymać wentylator a może jakieś wskazówki w jakiej temp tak łopatologicznie :kox: mam nadzieje że nie odbiegam za dużo od tematu termostat i czujnik cieczy chłodzącej

pozdrawiam :confused4:

Szanowny kolego,

lej na ten serwis, 200 zl?! Za co kulfa mac? Za sciagniecie oslony i odkrecenie dwoch srubek imbusowych?!

Przy twoim silniku, a mam taki sam, wymiana to pryszcz jakich malo.

A mowi to ci osoba, ktora na co dzien operuje slowem pisanym a nie narzedziami.

Kup termostat z uszczelka, 120 zl i wymien sam.

Koniec rozwazania.

Ja wymienilem sam, kupilem termostat w ASO i mam 90*C po 10 km przy 3*C rano.

No i geba mi sie cieszy.#

Zycze ci tego samego.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oring tak jak pisałem jednak ma ten numer co podał kolega to mi się pomyliła ostatnia cyfra z literą, dzwoniłem dzisiaj do aso i powiedziałem jaka sprawa powiedzieli że wymienią termostat ale muszę przyprowadzić auto zdiagnozują sobie wyjmą termostat sprawdzą czy dobrze zamontowany jeśli dobrze a termostat zły to wymienią na drugi bezpłatnie a jeśli to nie wina termostatu to płacę 200zł za diagnozę i robotę :confused4: już zgłupiałem z tym wszystkim niby co można zle założyć wszystko uważam że jest dobrze ale żeby ryzykować 200zł ?? g2G62 tez kupiłem ori rok temu ale paragon dawno wyrzuciłem ale pokazuje bardzo zbliżone wartości ale może zaniża dzisiaj po robocie wróciłem na klimatroniku 84st górny wąz od chłodnicy gorący a dolny mniej ale też gorącawy tak powinno być ???

bo może puścił termostat albo nagrzał się płyn się od drugiej strony sprawdzę czy można zatrzymać wentylator a może jakieś wskazówki w jakiej temp tak łopatologicznie :kox: mam nadzieje że nie odbiegam za dużo od tematu termostat i czujnik cieczy chłodzącej

pozdrawiam :confused4:

Szanowny kolego,

lej na ten serwis, 200 zl?! Za co kulfa mac? Za sciagniecie oslony i odkrecenie dwoch srubek imbusowych?!

Przy twoim silniku, a mam taki sam, wymiana to pryszcz jakich malo.

A mowi to ci osoba, ktora na co dzien operuje slowem pisanym a nie narzedziami.

Kup termostat z uszczelka, 120 zl i wymien sam.

Koniec rozwazania.

Ja wymienilem sam, kupilem termostat w ASO i mam 90*C po 10 km przy 3*C rano.

No i geba mi sie cieszy.#

Zycze ci tego samego.

Pozdro

Ale kolega już wymienił sam i teraz ma problem być może z "nowym termostatem" i to mają sprawdzić w ASO... :wink4:

Olał bym to.. co to ma być jakaś ruletka ?? bez sensu :no:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sobotę odkręcę go sam jeszcze i upewnię się czy wszystko ok i zobaczę czy będzie różnica sprawdzę czy jak rośnie temperatura i może zrobię logowanie temp silnika dla Ecu które będzie trwało aż się dogrzeje do tej maksymalnej temp mam nadzieję że będzie to 90 i tak będzie trzymać a jak mniej to będzie można zaobserwować czas rośnięcia temp i porównać przy jakiej temperaturze rośnie coraz wolniej i kiedy się całkiem zatrzyma będzie można ocenić w którym momencie zaczyna puszczać termostat log wrzucę tu i zaryzykuje 200 tylko że jeśli ich widzimisię bedzie takie że jest moja wina to co zrobić jak z policją nie wykłuci się że pozycja z przodu koloru zimnej bieli to nie jest kolor niebieski a kasa popłynie :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak zrób tylko najlepiej wyłącz klimatronik (silnik szybciej się nagrzeje) , możesz też obserwować gr. 007 w [01 ENGINE] podczas jazdy :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

będę obserwował na klimatroniku 49 tak jak zwykle i na vagu dla silnika grupę 007 która będzie logowana przez cały czas jazdy od kiedy tylko będzie więcej niż 30st bo od tylu zaczyna rosnąć, chyba że 2-3 grupy na raz zrobię będzie widać też obroty silnika , jakieś propozycje co może być trzecie? , wiem że logi najlepiej robić po jednej grupie ale w tej okoliczności nie powinno być błędnych wskazań :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie a ja mam takie pytanie, czy na kanale 49 musi być wskazana wartość? u mnie od zawsze było O, a na 51 kanale pokazuje taką temp. jak na desce, tylko że jak jadę tak 2000-2500tyś. obrotów to temp 87-88stopni, jak zwolnię lub na luz wrzucę to temp. spada do 86stopni a czasem do 85. co może być nie tak? (zaznaczam że to są odczyty z kanału 51)[br]Dopisany: 21 Listopad 2010, 22:46_________________________________________________i nigdy mi nie wskazało na 51 kanale 90 stopni zawsze do 87-88

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo u Ciebie wskazania G2 są na 51 kanale :wink4:

Wszystko masz ok , możesz jeszcze VAG'iem porównać te wskazania z grupą 007 w [01 ENGINE] , na zimnym i ciepłym silniku :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vaga nie mam niestety/dzięki, więc u mnie odczyt z 51. Wszyscy piszą że ma być 90 i ani rusz, a u mnie potrafi spaść tylko że tak do 85stopni, silnik nabiera temp.86-87 przy obecnej aurze po około 10-12 km... czy jest ok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wskazania G2 często różnią się od wskazań G62 o kilka oC :wink4: przez to proponuję sprawdzić jeszcze jak napisałem Ci wcześniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i zapytam jeszcze o jedno, po rozgrzaniu( do 87) wyłączę silnik, odpalam po 10-15 min i temp. jest 70 stopni, u was też tak szybko się wychładza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i zapytam jeszcze o jedno, po rozgrzaniu( do 87) wyłączę silnik, odpalam po 10-15 min i temp. jest 70 stopni, u was też tak szybko się wychładza?

tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy, podepnę się pod temat. Mam do wymiany czujnik G62. Dzwoniłem do ASO w Lublinie i pytałem czy go mają. Oczywiście jest oringi też. Ale zdziwiłem się kiedy sprzedawca zapytał jaka jest wtyczka? Okrągła czy kwadratowa? Bo występuje w dwóch odmianach.... Czytałem ten wątek około 30stron i nikt nie pisał o wtyczkach tylko o kolorach. Czujnika za bardzo nie mam jak wyjąć bo teraz w Stolicy jestem wychodze o 7 wracam o 17 ciemno, garażu nie mam. W piątek wracam chciałem kupić, ale kupie zły to znowu będe musiał naginać 50km bo teraz w Kraśniku mieszkam. I mam dylemat. :wallbash: Jeśli ktoś może niech pomoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja kolego wymieniałem w tamtym roku Ori z aso ok 100zł nie pamiętam jaki był ale też pytali a stary napewno leży gdzieś w garażu więc sprawdzę to dla Ciebie jaki ja mam chociaż ja mam AFN a , wybieram się do nas w lbn do aso z reklamacją termostatu bo na klimatroniku mam max 85 a na blacie stoi 90 paragon mam ORi termostat a po roku gwarancja za czujnik się skończyła ale chyba by się nie zepsuł przez rok czasu bo wskazania zegarów i silnika są bardzo zbliżone więc albo popłyne 200zł za sprawdzenie jak okaże się ich zdaniem że termo jest dobry lub z mojej winy zle założony a jak by była wina czyjnika g2g62 to bym im mógł pokazać rachunek że czujnik też mam nowy na gwarancji to i czujnik by mi wymienili i termostat bo gwarancja jest :rolleyes:

z tym że ja mam AFN a :decayed:

a niżej wrzucam to o czym pisałem wcześniej zrobiem trzy grupy logowania na raz 000.002,007 jest tam temperatura płynu chłodzacego z czujnika G2/G62 Ori z ubiegłego roku i Ori terostat na gwarancji z przed tygodnia który jak widać niżej podczas normalnej jazdy puszcza za wcześnie logowanie zacząłem od temp 69 st C do 84.6 st czasami jak jeżdżę to do 85 dochodzi ale zaraz spada do 84,83 przez jakieś 6 minut bo zauważyłem że po dłuższym logowaniu po prostu traciłem połączenie nie wiem dlaczego, link niżej a 200zł nie chodzi piechotą co radzicie? :kox:

http://vaglog.rtnet.pl/majcin248_29107.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli mógł byś kolego to sprawdź jaka jest ta wtyczka będę bardzo wdzięczny :hi: . A z reklamacją to pewnie jedź do nich niech to sprawdzą. A za zdiagnozowanie auta teraz życzą sobie 200zł ?? No ładnie. 2 lata temu odemnie wzieli 150zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...