Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL A4] Termostat i czujnik cieczy chłodzącej G2 G62


Gość Murzyn

Rekomendowane odpowiedzi

jak czytam te wasze wypociny to chce mi się śmiać. :tongue4: TDI jest ciężkim pacjentem do nagrzania na postoju jak włączymy nadmuch na max z max temp.

To normalne zjawisko, że temp. będzie spadać na postoju mimo tych 90C na blacie lub climatronicu przy włączonym nadmuchy max temp. bo nagrzewnica dla diesla działa jak druga chłodnica, wyciąga z niego bardzo szybko temp. i temp. może się obniżyć nawet o 15C w zależności od warunków panujących na zewn.

1. Jak temp. nie trzyma po dłuzszej jezdzie tych 90C czy to zwłączonym nadmuchem czy nie to do wymiany TERMOSTAT

2. Jak temp. skacze na blacie raz podnosi się i nagle spada np. o 20C to do wymiany CZUJNIK TEMPERATURY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja we wtorek jadę do lubelskiego aso na reklamacje termostatu kupiłem ori i nie dogrzewa max to 85st dla Ecu i na klimatroniku a na zegarach równo 90 miałem wcześniej się tam zgłosić ale robota mi wypadła i jakoś zleciało a tam mi cały czas wmawiają telefonicznie jak się umawiam na reklamację że 85st to jest temp prawidłowa i tylko zapłacę 200zł za sprawdzenie ukłądu chłodzenia skoro na zegarach jest 90 jest ok :wallbash: i że te 87 st ma 10% tolerancji a czujnik g2g62 też ma tolerancję więc liczę sobie termostat + - 5%

87st 10% = 8.7st , więc 87 - -+5% ( 4.35st) = 82.62st minimum ich zdaniem może być więc się mieszczę niby bo mam od 83 do 85 a licząc wyżej 91.35 to ich zdaniem wychodziła by górna granica tolerancji 10 procentowej a jeszcze czujnik temp?? też ma swoją więc paranoja jakaś pomijając to że diesle się długo grzeją czujnik temp jest ori z ubiegłego roku cały mój temat jest kilka wątków wcześniej więc jak to dowieść swojej racji żeby było dla ecu 87-92 +- aż się nóż w kieszeni otwiera a przy reklamacji zamierzam być i nie spuszczać audi a oka i tego co tam będą robić :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :) a ja mam takie pytanko:) pewnie gdzieś było napisane wcześniej ale dużo tych stron i pytam:) w mieście bynajmniej jak było cieplej :) teraz nie sprawdzałem 90 stopni miałem czasami niewiele przed ale bardziej mnie zastanawia ze w trasie np mam na kresce wcześniej nie wiem ile tam jest :) i się tak trzyma zazwyczaj czy termostat do wymiany w takim przypadku?? czy to normalne:) dzięki za odp:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :) a ja mam takie pytanko:) pewnie gdzieś było napisane wcześniej ale dużo tych stron i pytam:) w mieście bynajmniej jak było cieplej :) teraz nie sprawdzałem 90 stopni miałem czasami niewiele przed ale bardziej mnie zastanawia ze w trasie np mam na kresce wcześniej nie wiem ile tam jest :) i się tak trzyma zazwyczaj czy termostat do wymiany w takim przypadku?? czy to normalne:) dzięki za odp:)

Ani z ch@#a nie rozumiem kolego o co Ci chodzi :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :) a ja mam takie pytanko:) pewnie gdzieś było napisane wcześniej ale dużo tych stron i pytam:) w mieście bynajmniej jak było cieplej :) teraz nie sprawdzałem 90 stopni miałem czasami niewiele przed ale bardziej mnie zastanawia ze w trasie np mam na kresce wcześniej nie wiem ile tam jest :) i się tak trzyma zazwyczaj czy termostat do wymiany w takim przypadku?? czy to normalne:) dzięki za odp:)

Ani z ch@#a nie rozumiem kolego o co Ci chodzi :mysli:

chyba Kolege jeszcze andrzejki trzymaja :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi::) postaram to wytłumaczyć o co mi chodzi:) .Jak jadę 120km/h nie dochodzi mi do 90 stopni tylko temp trzyma się na kresce niżej 90 .Jak jadę po mieście od świateł do świateł mam 90 stopni ale też nie zawsze idealne.Czyli jak przez miasto lecę mam 90 stopni gdy wyjadę np na ekspresa spada mi temp do 70 i tak się trzyma a gdy wjadę w miasto podnosi się temp do 90 tak mi się wydaje:P Mam nadzieje że troszkę lepiej napisałem:) ciężko opisać:) ten przypadek:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Ostatnio odłączyłem czujnik temp. płynu( wcześniej na klimaroniku nie było błędu) i odpalałem auto, następnie wymieniłem ten czujnik i teraz na kanale 1 mam ten błąd: 06.1 (G110) czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja ciągła przerwa. Czy to dla tego że odłączyłem ten czujnik i odpalałem samochód? po odłączeniu aku błąd zniknie czy trzeba na vaga (o którego ciężko). czy nowy czujnik coś nie tak:mysli:

Zapytam jeszcze jak odłączę wtyczkę od tego czujnika i podłącze ją do starego ale nie wkładając go na swoje miejsce to czy mogę tak spr. czy ten nowy czujnik działa poprawnie i błąd zniknie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oki dzięki mam jeszcze pytanko:) czyli jak jadę ma być cały czas 90 stopni podczas jazdy nie ważne czy jadę w trasie czy w mieście dobrze rozumiem tak?? sorka ale nie znam się za bardzo na tym :embarrassed::) pozdrawiam:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oki dzięki mam jeszcze pytanko:) czyli jak jadę ma być cały czas 90 stopni podczas jazdy nie ważne czy jadę w trasie czy w mieście dobrze rozumiem tak?? sorka ale nie znam się za bardzo na tym :embarrassed::) pozdrawiam:)

90oC i nie ma prawa drgnąć :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Ostatnio odłączyłem czujnik temp. płynu( wcześniej na klimaroniku nie było błędu) i odpalałem auto, następnie wymieniłem ten czujnik i teraz na kanale 1 mam ten błąd: 06.1 (G110) czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja ciągła przerwa. Czy to dla tego że odłączyłem ten czujnik i odpalałem samochód? po odłączeniu aku błąd zniknie czy trzeba na vaga (o którego ciężko). czy nowy czujnik coś nie tak:mysli:

Zapytam jeszcze jak odłączę wtyczkę od tego czujnika i podłącze ją do starego ale nie wkładając go na swoje miejsce to czy mogę tak spr. czy ten nowy czujnik działa poprawnie i błąd zniknie?

Podłącz VAG'a i wejdź do [08 AUTO HVAC] - wykasuj błędy , najlepiej zrób "AUTOSCAN" i sprawdź we wszystkich sterownikach błędy , potem je wykasuj i po kilku dniach sprawdź czy któryś powrócił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Ostatnio odłączyłem czujnik temp. płynu( wcześniej na klimaroniku nie było błędu) i odpalałem auto, następnie wymieniłem ten czujnik i teraz na kanale 1 mam ten błąd: 06.1 (G110) czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja ciągła przerwa. Czy to dla tego że odłączyłem ten czujnik i odpalałem samochód? po odłączeniu aku błąd zniknie czy trzeba na vaga (o którego ciężko). czy nowy czujnik coś nie tak:mysli:

Zapytam jeszcze jak odłączę wtyczkę od tego czujnika i podłącze ją do starego ale nie wkładając go na swoje miejsce to czy mogę tak spr. czy ten nowy czujnik działa poprawnie i błąd zniknie?

Podłącz VAG'a i wejdź do [08 AUTO HVAC] - wykasuj błędy , najlepiej zrób "AUTOSCAN" i sprawdź we wszystkich sterownikach błędy , potem je wykasuj i po kilku dniach sprawdź czy któryś powrócił

ok, teraz jeszcze mogę dodać że gdy wyciągnę wtyczkę od tego drugiego czujnika (na 4 piny) to świece żarowe grzeją się max długo,i odpala na dotyk, to chyba oznacza że to wlasnie ten czujnik odpowiada za grzanie świec i wskazania temp a nie ten z niebieską kostką ( na dwa piny)co go wymieniłem :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ten na cztery piny to czujnik G2/G62 ( najprawdopodobniej stary był czarny a nowy będzie zielony :wink4: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak ten jest czarny... :) a nowy mi w sklepie pokazywali niebieski :) a ja cały czas uważałem że to tamten na dwa piny jest od świec itp.... temu go wymienilem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fakt , nie spojrzałem na rocznik auta , jak jest kwadratowa wtyczka to nowy będzie niebieski :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam u mnie jak auto złapie 90 stopni trzyma w mieście, trasie przy pałowaniu jak i przy spokojnej jeździe, ale leci

lekko ciepły nawiew. Nie reguluję mi temperatury siła działa jak najbardziej ok. Wcześniej jak było ciepło klima mroziła jak

głupia, a teraz z ciepłem jest problem. Szyby nie parują - więc raczej skreślam nagrzewnicę. Doczytałem, że winien może

być silniczek sterujący klapą od ciepłego powietrza znajdujący się na nogami pasażera. Czy to dobra teoria?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...