Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Termostat i czujnik cieczy chłodzącej G2 G62 w Audi A4


Gość Murzyn

Rekomendowane odpowiedzi

witam czujnik G2-G62 wymieniony, termostat jeszcze raz sprawdzony i otwiera przy 88,temperatura na blacie dochodzi do 90 i ani drgnie,ale na kanale 49 pokazuje 13,a na 51 00,może ja mam wersje klimatronika po lifcie?jakie są kody do poliftowego?

W poliftowym te kody nie działaja wiec masz przed II liftem.

Na kanale 49 skala zaczyna sie od 30 wiec to raczej niemożliwe, żeby pokazywało 13

51 to dochodzi do 90 i tak trzyma cały czas u mnie nawet z padniętym teromstatem było 90*C

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W poliftowym te kody nie działaja wiec masz przed II liftem.

W B5 po lifcie działają :naughty:

W B6 nie działają :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W poliftowym te kody nie działaja wiec masz przed II liftem.

W B5 po lifcie działają :naughty:

W B6 nie działają :gwizdanie:

Popieram prawdę prawi mój błąd :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ni wiem jak wy te kody w tym klimatroniku wpisujecie,ze wszyscy macie zblizonom temperaturę do normalnej?ja znalazłem instrukcje na akp,może cos nie tak?może ktoś tu wrzucić instrukcje która na pewno zadziała? :confused4:[br]Dopisany: 30 Maj 2010, 23:13_________________________________________________kody u mnie nie działają,ale problem rozwiązany winny był czujnik G2-G62 Po wymianie temperatura na blacie 90 i ani drgnie,dzięki za rade :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ni wiem jak wy te kody w tym klimatroniku wpisujecie,ze wszyscy macie zblizonom temperaturę do normalnej?ja znalazłem instrukcje na akp,może cos nie tak?może ktoś tu wrzucić instrukcje która na pewno zadziała? :confused4:[br]Dopisany: 30 Maj 2010, 23:13_________________________________________________kody u mnie nie działają,ale problem rozwiązany winny był czujnik G2-G62 Po wymianie temperatura na blacie 90 i ani drgnie,dzięki za rade :good:

Jak to moze nie działac?

Wciskasz obieg zamkniety na klimatroniku i przytrzymujesz + nawiew na szybę (strzałka w górę). i musi działac!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Włączanie/uruchamianie kodów klimatronika w A4 B5

Zdjęcia zapożyczone od kolegi cerB :hi:

Panel przed liftem :

Pb4O9.jpg

Panel po lifcie :

9Ekir.jpg

Teraz chyba już wszystko jasne :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki kolego,o to mi chodziło.na 49 mam 93 a na blacie 90 :good:

No to masz wszystko w porządku tylko sie nie zdziw jak w korkach na 49 wzrośnie temp do 98 a czasem więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy to ja już rozkładam ręce :confused4:

Dziś wymieniłem czujnik G2/G62

Przed wymianą temp silnika skakała sobie od 40oC do 90oC a na zegarach twardo 90oC - sprawdzone vag'iem

Po wymianie na zegarach 60-62oC a temp silnika 90oC :shocked:

Czyżbym kupił skopany czujnik?? :wallbash:

HELP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie czujnik miałem niebieski i kupiłem zamiennik koloru szarego?! :shocked:

To już sobie odpowiedziałeś. Kup oryginalny czujnik w ASO i problem powinien zniknąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś oddałem czujnik i wymieniłem na oryginalny koloru zielonego (ponoć to ten sam co niebieski) :confused4:

Teraz na zegarach mam 90oC a na klimatroniku na kanale 49 85oC. Podłączyłem Vag'a dla pewności i pokazywało mi 87,3oC :wallbash:

Wygląda na to że jeszcze będę musiał zmienić termostat :embarrassed:

Czy się mylę??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś oddałem czujnik i wymieniłem na oryginalny koloru zielonego (ponoć to ten sam co niebieski) :confused4:

Teraz na zegarach mam 90oC a na klimatroniku na kanale 49 85oC. Podłączyłem Vag'a dla pewności i pokazywało mi 87,3oC :wallbash:

Wygląda na to że jeszcze będę musiał zmienić termostat :embarrassed:

Czy się mylę??

O 2,3*C nie ma co się zabijać to normalny bład pomiarowy i teraz wsio masz ok taki bład w odczycie temp to nie błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy temp silnika nie powinna być wyższa niż 87,3*C ??

termostat zaczyna się otwierać dopiero przy 87*C :mysli:

Zrób kilkanaście/kilkadziesiąt km i potem sprawdź temp. VAGiem czujnika/ów G2 i G62 ... 87,3oC to dobra temp. :good: ... przypuszczam , że zrobiłeś tylko kilka km kiedy wskazówka na zegarach zaczęła wskazywać 90oC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak kolega [robert]napisał pojezdzij trochę,najlepiej jakaś mała trasa i wtedy sprawdź na kanale 49.nie pamiętam ale powinno pokazywać trochę więcej niż 90[92-3]u mnie tak było po wymianie na nowy termostat.jak kupiłem termostat to stary i nowy do gara do tego termometr, stary otwierał się szybciej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...