sołtys85 Opublikowano 30 Maja 2010 Opublikowano 30 Maja 2010 witam czujnik G2-G62 wymieniony, termostat jeszcze raz sprawdzony i otwiera przy 88,temperatura na blacie dochodzi do 90 i ani drgnie,ale na kanale 49 pokazuje 13,a na 51 00,może ja mam wersje klimatronika po lifcie?jakie są kody do poliftowego? W poliftowym te kody nie działaja wiec masz przed II liftem. Na kanale 49 skala zaczyna sie od 30 wiec to raczej niemożliwe, żeby pokazywało 13 51 to dochodzi do 90 i tak trzyma cały czas u mnie nawet z padniętym teromstatem było 90*C
ROBERT Opublikowano 30 Maja 2010 Opublikowano 30 Maja 2010 W poliftowym te kody nie działaja wiec masz przed II liftem. W B5 po lifcie działają W B6 nie działają :gwizdanie:
sołtys85 Opublikowano 30 Maja 2010 Opublikowano 30 Maja 2010 W poliftowym te kody nie działaja wiec masz przed II liftem. W B5 po lifcie działają W B6 nie działają :gwizdanie: Popieram prawdę prawi mój błąd :gwizdanie:
NikoA4 Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 ni wiem jak wy te kody w tym klimatroniku wpisujecie,ze wszyscy macie zblizonom temperaturę do normalnej?ja znalazłem instrukcje na akp,może cos nie tak?może ktoś tu wrzucić instrukcje która na pewno zadziała? [br]Dopisany: 30 Maj 2010, 23:13_________________________________________________kody u mnie nie działają,ale problem rozwiązany winny był czujnik G2-G62 Po wymianie temperatura na blacie 90 i ani drgnie,dzięki za rade
sołtys85 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Opublikowano 1 Czerwca 2010 ni wiem jak wy te kody w tym klimatroniku wpisujecie,ze wszyscy macie zblizonom temperaturę do normalnej?ja znalazłem instrukcje na akp,może cos nie tak?może ktoś tu wrzucić instrukcje która na pewno zadziała? [br]Dopisany: 30 Maj 2010, 23:13_________________________________________________kody u mnie nie działają,ale problem rozwiązany winny był czujnik G2-G62 Po wymianie temperatura na blacie 90 i ani drgnie,dzięki za rade Jak to moze nie działac? Wciskasz obieg zamkniety na klimatroniku i przytrzymujesz + nawiew na szybę (strzałka w górę). i musi działac!
NikoA4 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Opublikowano 1 Czerwca 2010 no chyba tak robiłem?a możesz mi opisać po kolei jak ty to robisz u siebie?
ROBERT Opublikowano 2 Czerwca 2010 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Włączanie/uruchamianie kodów klimatronika w A4 B5 Zdjęcia zapożyczone od kolegi cerB Panel przed liftem : Panel po lifcie : Teraz chyba już wszystko jasne
NikoA4 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Opublikowano 2 Czerwca 2010 dzięki kolego,o to mi chodziło.na 49 mam 93 a na blacie 90
sołtys85 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Opublikowano 3 Czerwca 2010 dzięki kolego,o to mi chodziło.na 49 mam 93 a na blacie 90 No to masz wszystko w porządku tylko sie nie zdziw jak w korkach na 49 wzrośnie temp do 98 a czasem więcej.
GerabbkA Opublikowano 13 Czerwca 2010 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Koledzy to ja już rozkładam ręce Dziś wymieniłem czujnik G2/G62 Przed wymianą temp silnika skakała sobie od 40oC do 90oC a na zegarach twardo 90oC - sprawdzone vag'iem Po wymianie na zegarach 60-62oC a temp silnika 90oC Czyżbym kupił skopany czujnik?? HELP
NikoA4 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Opublikowano 13 Czerwca 2010 A jaki założyłeś czujnik oryginalny?Ja wymieniłem termostat + czujnik oryginały i chula
GerabbkA Opublikowano 13 Czerwca 2010 Opublikowano 13 Czerwca 2010 no właśnie czujnik miałem niebieski i kupiłem zamiennik koloru szarego?!
rikardo Opublikowano 14 Czerwca 2010 Opublikowano 14 Czerwca 2010 no właśnie czujnik miałem niebieski i kupiłem zamiennik koloru szarego?! To już sobie odpowiedziałeś. Kup oryginalny czujnik w ASO i problem powinien zniknąć.
NikoA4 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Opublikowano 14 Czerwca 2010 no właśnie bo z zamienników to opony możesz kupić jeśli chodzi o takie sprawy to tylko oryginał
GerabbkA Opublikowano 15 Czerwca 2010 Opublikowano 15 Czerwca 2010 dziś oddałem czujnik i wymieniłem na oryginalny koloru zielonego (ponoć to ten sam co niebieski) Teraz na zegarach mam 90oC a na klimatroniku na kanale 49 85oC. Podłączyłem Vag'a dla pewności i pokazywało mi 87,3oC Wygląda na to że jeszcze będę musiał zmienić termostat Czy się mylę??
sołtys85 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Opublikowano 15 Czerwca 2010 dziś oddałem czujnik i wymieniłem na oryginalny koloru zielonego (ponoć to ten sam co niebieski) Teraz na zegarach mam 90oC a na klimatroniku na kanale 49 85oC. Podłączyłem Vag'a dla pewności i pokazywało mi 87,3oC Wygląda na to że jeszcze będę musiał zmienić termostat Czy się mylę?? O 2,3*C nie ma co się zabijać to normalny bład pomiarowy i teraz wsio masz ok taki bład w odczycie temp to nie błąd.
GerabbkA Opublikowano 15 Czerwca 2010 Opublikowano 15 Czerwca 2010 a czy temp silnika nie powinna być wyższa niż 87,3*C ?? termostat zaczyna się otwierać dopiero przy 87*C
ROBERT Opublikowano 15 Czerwca 2010 Opublikowano 15 Czerwca 2010 a czy temp silnika nie powinna być wyższa niż 87,3*C ?? termostat zaczyna się otwierać dopiero przy 87*C Zrób kilkanaście/kilkadziesiąt km i potem sprawdź temp. VAGiem czujnika/ów G2 i G62 ... 87,3oC to dobra temp. ... przypuszczam , że zrobiłeś tylko kilka km kiedy wskazówka na zegarach zaczęła wskazywać 90oC
NikoA4 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Opublikowano 16 Czerwca 2010 tak jak kolega [robert]napisał pojezdzij trochę,najlepiej jakaś mała trasa i wtedy sprawdź na kanale 49.nie pamiętam ale powinno pokazywać trochę więcej niż 90[92-3]u mnie tak było po wymianie na nowy termostat.jak kupiłem termostat to stary i nowy do gara do tego termometr, stary otwierał się szybciej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się