ROBERT Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 ... chociaż przy początkowym dogrzewaniu pokrywał się z zegarami tzn 17 instruments a przy wyższych od ok 70coś pokrywało się z engine stąd moje pytanie Wskaźnik wskazuje tylko orientacyjną temp. np. wskazuje 90oC gdy G2 będzie miał oporność odpowiadającą przedziałowi temp. ~ 81-105/110oC
marcin248 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 ok teraz po śmigam sobie z z vagiem na engine tak profilaktycznie dzięki Robert i pozdrawiam
LAKIER88 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Jeslina klimatroniku pokazuje ci te 86 a wskazówka 90 to myśle że tragedi niema
Daimos Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Jeslina klimatroniku pokazuje ci te 86 a wskazówka 90 to myśle że tragedi niema już przy 81st. wg VAG wskazówka pokazuje 90st. wskaźnik jest w celach orientacyjnych
mas0n Opublikowano 2 Lutego 2011 Opublikowano 2 Lutego 2011 z tego co się orientuje to kanał 51 klimatronika (zależy w jakich modelach u mnie tak jest)to jest temp nagrzewnicy ona rośnie nawet na wyłączonym silniku a włączonym zapłonie (masz ciepło w aucie bez przerw?) Miałem kluczyk na zapłonie ze zgaszonym silnikiem i nie grzał sie na kanale 51. Chyba musi być jeszcze na klimatroniku symbol śnieżka żeby tak było? u mnie rzadko kiedy sie włącza ten symbol. Do tej pory było zimno a temperatura b. powoli rosła. Dziś wymieniłem termo i jest zajefajnie silnik nagrzewa sie w ok 5 - 8 minut przy ok -5 st. C. Niestety nie oryginał tylko wahler ale najważniejsze że jest już ok. porównaj vagiem wszystko na zimnym Niestety teraz nie mam dostępu do VAGa, ale przeczucie mnie nie myliło że to jednak termostat. Ponoć właśnie przez niedogrzany silnik może być większa wilgoć w silniku i przez to może pojawiać sie kawa z mlekiem na korku. Chyba sie to sprawdza bo właśnie miałem ten syf na korku Tylko mnie dalej zastanawia, czemu wentylator elektryczny włączył sie już przy temp. ok 75st. C na kanale 49?
ROBERT Opublikowano 2 Lutego 2011 Opublikowano 2 Lutego 2011 ... z tego co się orientuje to kanał 51 klimatronika (zależy w jakich modelach u mnie tak jest) to jest temp nagrzewnicy ona rośnie nawet na wyłączonym silniku a włączonym zapłonie To wytłumacz nam jakim prawem według Ciebie temp. nagrzewnicy rośnie do 90oC jak silnik jest unieruchomiony :mysli: [br]Dopisany: 02 Luty 2011, 16:45_________________________________________________ Tylko mnie dalej zastanawia, czemu wentylator elektryczny włączył sie już przy temp. ok 75st. C na kanale 49? Sprawdź włącznik termiczny wentylatora chłodnicy , masz go albo między górnym i dolnym wężem chłodnicy ( wkręcony jest w chłodnicę ) , albo znajduje się na dolnym wężu chłodnicy ( teraz nie pamiętam jak jest w [ALH] , ale raczej wersja pierwsza ) Odłącz wtyczkę z tego włącznika , zagrzej silnik i wtedy sprawdzisz czy w takim przypadku wentylator się włączy
marcin248 Opublikowano 2 Lutego 2011 Opublikowano 2 Lutego 2011 ... z tego co się orientuje to kanał 51 klimatronika (zależy w jakich modelach u mnie tak jest) to jest temp nagrzewnicy ona rośnie nawet na wyłączonym silniku a włączonym zapłonie To wytłumacz nam jakim prawem według Ciebie temp. nagrzewnicy rośnie do 90oC jak silnik jest unieruchomiony :mysli: Napisałem że z tego co się orientuje, a dokładnie wyczytałem gdzieś tu na forum (sory jak kogoś w błąd tym wprowadziłęm) :gwizdanie: więc co pokazuje kanał 51 ?
bin85 Opublikowano 2 Lutego 2011 Opublikowano 2 Lutego 2011 Coś tam pokazuje ale napewno niema to związku z temperaturą czegokolwiek bo jak kolega wspomniał rośnie to na wyłączonym silniku
mas0n Opublikowano 3 Lutego 2011 Opublikowano 3 Lutego 2011 Coś tam pokazuje ale napewno niema to związku z temperaturą czegokolwiek bo jak kolega wspomniał rośnie to na wyłączonym silniku Ale jak wspomniałem, rośnie to tylko na włączonym silniku, ale dużo szybciej niż kanał 49. Czyli chyba może być że nagrzewnica...? Po odpaleniu płyn jest głównie do niej kierowany na zimnym? To wytłumacz nam jakim prawem według Ciebie temp. nagrzewnicy rośnie do 90oC jak silnik jest unieruchomiony :mysli: A nie ma dodatkowego ogrzewania elektrycznego nagrzewnica? Kolega mi mówił że jak jest "Śnieżka" na panelu klimy to szybciej sie nagrzeje ale więcej wachy pójdzie. U mnie ten symbol nie włącza sie. znaczy czasem włącza, czasem nie. Sprawdź włącznik termiczny wentylatora chłodnicy , masz go albo między górnym i dolnym wężem chłodnicy ( wkręcony jest w chłodnicę ) , albo znajduje się na dolnym wężu chłodnicy ( teraz nie pamiętam jak jest w [ALH] , ale raczej wersja pierwsza ) Odłącz wtyczkę z tego włącznika , zagrzej silnik i wtedy sprawdzisz czy w takim przypadku wentylator się włączy Sprawdze to po powrocie z pracy
ROBERT Opublikowano 3 Lutego 2011 Opublikowano 3 Lutego 2011 A nie ma dodatkowego ogrzewania elektrycznego nagrzewnica? Kolega mi mówił że jak jest "Śnieżka" na panelu klimy to szybciej sie nagrzeje ale więcej wachy pójdzie. Jest ale nie w [b5]
jozek726 Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 Kurde wymiwnilem jakis miesiąc temu termostat i czujnik temperatury no i czujnik temperatury juz mam nowy bo poszet sie bujać i jechałem dziś do gdyni (po wymianie) i chyba termostat tez się poszeć bujać bo przez 120km nie wkoczyło 90 stopni na blat. Moze to przez ten uszkodzony czujnik ten termostat nie dziala ?
aju Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 termostat jest niezależny od czujników (równie dobrze można go zagotować w garnku z wodą i zmieni swoją długość)
jozek726 Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 znowu czeka mnie wymiana ale teraz wezmę ory z ASO :gwizdanie:
aju Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 ale teraz wezmę ory z ASO mój ori podziałał 4miechy
jozek726 Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 ale teraz wezmę ory z ASO mój ori podziałał 4miechy a mój nie ory miecha więc sie opłaca
aju Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 ja teraz założyłem jakiś nie ORI, zobaczymy ile pojeździ
jozek726 Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 ja teraz założyłem jakiś nie ORI, zobaczymy ile pojeździ zycze ci zeby dluzej niz ten złom a co to za firma tego co zakładałeś?
aju Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 zabij mnie nie wiem, kolega mi wymienił na szybko bo ja męczę auto innego znajomego, nawet nie pytałem co kupił, powiedziałem żeby wziął coś między najtańszym a najdroższym :>
jozek726 Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 zabij mnie nie wiem, kolega mi wymienił na szybko bo ja męczę auto innego znajomego, nawet nie pytałem co kupił, powiedziałem żeby wziął coś między najtańszym a najdroższym :> dobre kupie z ASO i zobaczymy ale kurcze chwilowo brak kasy totalnie ja miałem wahlera i niezbyt polcam
aju Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 wahlera a mi znajomy mówił że godne to polecenia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się