jozek726 Opublikowano 28 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 wahlera a mi znajomy mówił że godne to polecenia no w tym wątku tez wszyscy go polecali ale mówie miałem miecha i do kosza więc moje osobiste zdanie to : NIE-PRZECIW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT Opublikowano 28 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 A pisane było w tym wątku już ze milion razy , żeby kupować termostat ORI i to wyłącznie w ASO nie żadnym Allegro itp. :wallbash: Ale jak ktoś lubi ciągle wymieniać , można i tak :gwizdanie: Ja prawie rok temu ( maj 2010) kupiłem w ASO i do dziś działa jak należy ( na VAG'u G2 i G62 wskazują równiutko 90oC ) ... w poprzednim A4 ( też zakupiony w ASO ) działał dwa lata po czym sprzedałem wóz i za pewne działa do dziś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryszard1961 Opublikowano 28 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 w moim autku w trasie temperatura spadała do 57 na klimatroniku na blacie bylo około 60 i gdy wymieniałem termostat okazało się że jakiś wywiercił w kołnierzu termostatu 4 otwory wiertłem 3.Jak myślicie po co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Killer1984 Opublikowano 28 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 w moim autku w trasie temperatura spadała do 57 na klimatroniku na blacie bylo około 60 i gdy wymieniałem termostat okazało się że jakiś wywiercił w kołnierzu termostatu 4 otwory wiertłem 3.Jak myślicie po co? pewnie termostat już się nie otwierał... i przygotował auto na sprzedaż... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozek726 Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 A pisane było w tym wątku już ze milion razy , żeby kupować termostat ORI i to wyłącznie w ASO nie żadnym Allegro itp. było pisane i tak i ze nowe w ASO tez szwankuja więc wzielemnie nie ory i terez wezme ory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikardo Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 A pisane było w tym wątku już ze milion razy , żeby kupować termostat ORI i to wyłącznie w ASO nie żadnym Allegro itp. było pisane i tak i ze nowe w ASO tez szwankuja więc wzielemnie nie ory i terez wezme ory Czujnik kupiłeś na allegro i po zamontowaniu miało być niby Ok a tu widzę dalej masz jakieś problemy. Części z ASO są dobre jakościowo ale tam też są różni ludzie i tak jak ci pisałem to obecnie przy zdominowanym rynku przez całą masę oryginałów w okazyjnej cenienie nie należy wykluczyć, że jakaś sprytna osoba zamieni coś na sklepie a różnice np w tych czujnikach są w szczegółach. Kiedyś kupił znajomy oryginalny czujnik na allegro i okazało się, że to podróba. Sprzedawca wszystko robił aby nie uznać reklamacji a obecnie ten Pan na swojej stronie zamieszcza info aby uważać na chińskie podróbki oryginalnych czujników i niby te jego są Ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibolek Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 może głupie pytanie zadam, ale wg spisu kodów kanał 49 to : "49 Licznik błędów sygnału prędkościomierza (prędkość pojazdu)" więc jakim cudem ma on pokazywać temperaturę? wracając z pracy kanał 51 wskazywał duże 9 i małe 0 czyli wnioskuję że 89/90/91... na zegarach wskazówka też wskazywała 90 cały czas. mam jednak obiekcje co do tego kanału 49 bo na nim cały czas małe 0 - ale czy ten kanał 49 na pewno powinien wskazywać temperaturę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 może głupie pytanie zadam ... wracając z pracy kanał 51 wskazywał duże 9 i małe 0 czyli wnioskuję że 89/90/91... na zegarach wskazówka też wskazywała 90 cały czas. mam jednak obiekcje co do tego kanału 49 bo na nim cały czas małe 0 - ale czy ten kanał 49 na pewno powinien wskazywać temperaturę ? W tym roczniku temp. z G2 sprawdzasz na kanale 51 , resztę zostaw w spokoju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibolek Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 może głupie pytanie zadam ... wracając z pracy kanał 51 wskazywał duże 9 i małe 0 czyli wnioskuję że 89/90/91... na zegarach wskazówka też wskazywała 90 cały czas. mam jednak obiekcje co do tego kanału 49 bo na nim cały czas małe 0 - ale czy ten kanał 49 na pewno powinien wskazywać temperaturę ? W tym roczniku temp. z G2 sprawdzasz na kanale 51 , resztę zostaw w spokoju czyli jest git majonez. dzięki ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek_A4 Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 koledzy albo jestem uposledzony albo nie pelnosptytny.... :wallbash: :wallbash: Nie moge znalezc tego czujnika g2 a nowy mam juz w reku silnik BKE, ktos pomoze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaboo Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 z tyłu pomiędzy silnikiem a ścianą grodziową w trójniku http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=45015.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek_A4 Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 Dzieki kolego. Znalazlem tez dobre foto: Dostep Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martinus Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 wyciągasz filtr powietrza i prawie jak na dłoni, do tego jak dobrze zaplanujesz wymianę to jesteś w stanie nie stracić nic płynu chłodzącego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ficjor Opublikowano 20 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 witam. wpadł mi w ręce czujnik od passata afn o oznaczeniu: 357 919 501 a . Bedzie on pasowal do a4 b5 afn? Ten czujnik z passata jest czarny, a w audi siedzi niebieski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikardo Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 witam. wpadł mi w ręce czujnik od passata afn o oznaczeniu: 357 919 501 a . Bedzie on pasowal do a4 b5 afn? Ten czujnik z passata jest czarny, a w audi siedzi niebieski. Z podanego numeru wynika, że wtyczka powinna być półokrągła a AFN z pierwszej połowy roku 1999 ma kwadratową. Najlepiej będzie jak odkręcisz osłonę i zobaczysz jaką masz wtyczkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 357 919 501 a według mnie i ETKI nie pasuje ... jedź do ASO i kup ORI taki jak ma być , nie kombinuj ... ten czujnik został zamieniony na 6U0 919 501 B który nie znajduje zastosowania w AUDI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ficjor Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 dzięki za odpowiedzi. mimo wszystko spróbowałem podłączyć ten czujnik i o dziwo wszedł i pasuje bez problemu. Auto szybko łapie 90st i odpala bez długiego grzania świec. Dlaczego wg ETKI nie pasuje a czujnik wszedł bez problemu? jest w tym jakiś haczyk? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 dzięki za odpowiedzi. mimo wszystko spróbowałem podłączyć ten czujnik i o dziwo wszedł i pasuje bez problemu. Auto szybko łapie 90st i odpala bez długiego grzania świec. Dlaczego wg ETKI nie pasuje a czujnik wszedł bez problemu? jest w tym jakiś haczyk? Ten czujnik był stosowany w VW Golfie , Polo , Corrado , Vento , Transporter , Sharan , Passat , Lupo ... w Audi A3 i Seat Alhambra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian81Z Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 czytam te posty i juz zgupiałem wymieniałem juz dwa razy termostat jeden whaler drugi ori z aso temp. na blacie mam 90, na kanale 51 90,na 49 od 90 do 95 przy temp na kanale 49 90-94 płyn w zbiorniczku jest zimny,weze gorne gorace jak bylo na 49 kanale 95 stopni po dluzszej jezdzie na autostradzie plyn w zbiorniczku zrobił sie ciepły i teraz pytanie czy ten silnik 1.9tdi AHU ma taka sprawnosc ze dopiero bo ostrzejszej jezdzie otwiera duzy obieg i mozna to stwierdzic po wezu dolnym ze zbiorniczka ze robi sie ciepły, bo termostat ma otwierac sie przy 87 ale na wezu ze zbiorniczka tego nie czuc sprawdzalem vagiem to roznica na kanale 49 wynosiła max 2-3 stopnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 A co ma niby być czuć na wężu idącym do zbiorniczka ? Wszystko masz OK Po otwarciu termostatu czyli otwarciu "dużego obiegu" do bloku silnika ("mały obieg") jest dopuszczany dolnym wężem zimny płyn , nie jest tak jak niektórzy myślą , że termostat upuszcza ciepły płyn ... jak ciecz w całej obj. chłodnicy się nagrzeje ( termostat już od kilku/kilkunastu minut (zależnie od różnych warunków) "przepuszcza" ) to wtedy dolny wąż robi się ciepły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się