Skocz do zawartości
IGNOROWANY

ospały na dole, prośba odnośnie logów (ostatni post)


kawowy19

Rekomendowane odpowiedzi

Logi sa bardzo dobre, przepływka wskazuje dobrze, turbo z poprzednich logów wynika że wstaje dobrze więc nie wiem czemu masz wrażenie że jest słaby dół, może dlatego że żeby lepiej ciągnąc turbo musi sie rozbujać to nie disel ze turbo wsataje przy 1500 obr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm...

czytałem że w gr 020 powinny być same zera. Natomiast u mnie w kanale 4 są na początku jakieś wartości, tak może być?

Moje wrażenie ospałości wynika z tego że zanim sie turbo włączy czyli do 2tys auto wydaje się wręcz zamulone.

Wolno się wkreca na obroty, dopiero jak turbo chwyci to jest jak to sie mówi "strzał". Zanim to nastąpi to jakby ważył z 2tony :P

Tak pomyślałem czy czasami filtr paliwa nie ma tu winy?? Bo jeszcze go nie zmieniałem a mam auto rok czasu prawie....:facepalm:, może przez niego jest mu ciężej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko jest ok. Może świeca albo cewka troszkę winna, ale z mułem nie ma nic wspólnego.Auto waży 1.5tony albo wiecej.

Jak ty biegi zmieniasz przy 1500 obr? to nie diesel

Tapatalk4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ja Ci pisałem z logów wynika że wszystko jest w najlepszym porzadku, wartosci w 020 na jednym cylindrze są bardzo niewielkie i nie maja wpływu na nic, jesli chcesz to filtr możesz wymienic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jasne że nie przy 1,5tys ;) to nie diesel wiadomo.

filtr zmienię bo już go kupiłem w zeszłym miesiącu, tylko czasu chwilowo i miejsca brak.

Skoro mówicie że wszystko ok to widocznie tak musi być. Zobaczymy jak będzie po wymianie, może w weekend mi się uda.

Jeszcze jedno pytanko takie ogólnikowe.

Z tych logów wynika że generalnie silnik jest w dobrej kondycji? Nadaje się pod jakiś wirusik?:naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

szukam, czytam i nie bardzo wiem gdzie dla BFB znajduje się ten cały zaworek DV:

- nie jest to zawór regulacji ciśnienia doładowania (zawór elektromagnetyczny np 06A906283E)

- nie jest to zawór regulacji ciśnienia (NP 06A129101D)

Będę wdzięczny za pomoc, ponieważ w wielu postach błędnie zostaje on wskazywany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kawowy mi tez pisali ze logi ok ok.nie szedl z dolu a logi ok ok.okazalo sie ze 135km wyszlo na hamowni a silnik sprawdzony pod wzgledem zycia.nowa mapa pomogla

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko u mnie to odczucie mam zanim się włączy turbo itd.

ale co mapa sie "zepsuła"? chyba nie bardzo. Wiec nie wiem czy to taka moze być przyczyna.

---------- Post dopisany at 12:40 ---------- Poprzedni post napisany at 09:49 ----------

kawowy mi tez pisali ze logi ok ok.nie szedl z dolu a logi ok ok.okazalo sie ze 135km wyszlo na hamowni a silnik sprawdzony pod wzgledem zycia.nowa mapa pomogla

może ktoś się ustosunkować do wypowiedzi swiro222 ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko u mnie to odczucie mam zanim się włączy turbo itd.

ale co mapa sie "zepsuła"? chyba nie bardzo. Wiec nie wiem czy to taka moze być przyczyna.

---------- Post dopisany at 12:40 ---------- Poprzedni post napisany at 09:49 ----------

kawowy mi tez pisali ze logi ok ok.nie szedl z dolu a logi ok ok.okazalo sie ze 135km wyszlo na hamowni a silnik sprawdzony pod wzgledem zycia.nowa mapa pomogla

może ktoś się ustosunkować do wypowiedzi swiro222 ???

No nie wiem to przecież o Tobie pisał to kto może się ustosunkować:grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przyczyny na odlegosc nie da sie zdiagnozowac mozna tylkjo podpowiadac.jedz na hamownie i zobacz wynik , a nastepnie podziel sie informacja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pisał o mnie tylko do mnie. Ustosunkować do odpowiedzi swiro222 który napisał że "mu też pisali ze logi ok ok..." czyli to potwierdzić, zaprzeczyć itd.

Krótko mówiąc, czy jest to możliwe. Pomimo dobrych logów auto generuje mniejszą moc niż powinno?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No sam już nie wiem o co chodzi bo ja się chyba wypowiadałem w jego temacie i pisąłem że przepływka troche zaniża ale ogólnie że jest w porządku, a on sam pisał że na hamowni wyszło mu 149 km czyli ok, a teraz pisze ze wyszło mu 135 i nowa mapa pomogła, jak mu wyszło 135 na seryjnej mapie tzn. że jednak nie było wszystko ok. Może być tak że pomimo w miare dobrych logów auto nie generuje mocy bo np. jest przytkany kat czy jest słabe sprężanie w cylindrach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No sam już nie wiem o co chodzi bo ja się chyba wypowiadałem w jego temacie i pisąłem że przepływka troche zaniża ale ogólnie że jest w porządku, a on sam pisał że na hamowni wyszło mu 149 km czyli ok, a teraz pisze ze wyszło mu 135 i nowa mapa pomogła, jak mu wyszło 135 na seryjnej mapie tzn. że jednak nie było wszystko ok. Może być tak że pomimo w miare dobrych logów auto nie generuje mocy bo np. jest przytkany kat czy jest słabe sprężanie w cylindrach.

masz racje pisalem ze bylo 149km,potem wymaianka DV, dwa miesiace i 135 km pokazalo.powiedzialem to gosciowi na hamowni a on na to ze przedstawia mi fakt rzeczywisty.zmiana mapy pomogla.co do cylindrow to sprawdzane przy mnie,kompresja ok.obroty silnika stabilne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o właśnie tego typu odpowiedzi oczekiwałem :wink:

a kata można jakoś sprawdzić bez wyciągania??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...