Garet Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Czy istnieją wogóle sprężyny obniżające 4cylindrówkę w quattro -60mm? Czy na taka sprężynę podejdzie amor 1be czy trzeba szukać jakiegos innego krótkiego?
pandamix Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 chcesz całość położyć na -60?zrób lepiej tył -40 a przód -60,będzie lepiej wyglądało,przód znajdziesz bez problemu nie wiem jak sprawa ma się z tyłem
michu10 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Chyba lepiej bedzie CI kupic gwint i regulować tak jak chcesz
pandamix Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 co wy z tym gwintem?czy to już nie można na springach obniżać?
Marc!n Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 można na samych springach tylko, że jak dojdą do wymiany 4 amory bo seryjne szybko polecą to już chyba lepiej wrzucić gwint i dostosować np do dojazdu do domu, wjazdu do garażu, na zlot max obniżyć a na zimę szybko podnieść a nie znów wszystko przekładać (no chyba, że u Ciebie drogowców zima nie zaskakuje i zawsze piknie odśnieżone).
Garet Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2013 tylko pytanie czy po kazdym obrocie gwintem trzeba robic geometrie czy coś w tym stylu? I czy na gwincie skręconym podobnie jak -60 na sprężynach jest tak samo twardo czy juz mega twardo, pytam bo mieszkam w miescie które jest obecnie rozkopane przez kanalarzy...
Kowi87 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 geometria sie zmienia, ale zakres regulacji 20-30mm bardzo nie zmienia tego, inaczej jak z serii schodzisz o te 6-8cm, to wypadało by zmienic, ja u siebie jak sprawdzałem geometrie miedzy zimowym a letnim setupem (różnica 2,5cm) to nie wymagało ustawiania zbierznosci, takze jak zglebisz auto ustawiasz sobie zbierznosć i jeżdzisz a co do sprężyn w przypadku Q to jest masakra, takze szukaj i tego i tego co trafisz to bierz, bo tu nie ma wyboru jak w FWD:whistling:
Garet Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2013 a cena za kompletny gwint to tez rewelka hehe przynajmniej 1500 za quattro, po polifta podejdzie kazdy gwint na przód? a na tył szukać do quattro i to do poliftowego czy wszystko jedno
Kowi87 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 a w Q to chyba nie ma róznicy miedzy liftami
Garet Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2013 gwint do przodu to teraz na forum stoi kw za 500 wiec mega tanio jak za kw, tylko znaleźć jakiegos tatechnix(bo najtanszy) na tył ale nowego i spokój...
Kowi87 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 w tamtym roku miałem ta-technix na tył na sprzedaż, na ebay były same amortyzatory gwintowane SS do Q swego czasu, ale nie polecam SS na tył jest miękki i po roku nadaje sie do regeneracji(na początku było ok) chciaż oddajac do regneracji mówisz żeby utwardzili amorki i powinno być lepiej, twarszą spręzyne z jakiegos sportowego zawiasu tylko wyrwać... teraz KW do siebie zakładam:wink:
Kowi87 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 tak tu masz pare zawieszeń Amortyzatory tyl tylne 1BV Quattro Audi A4 B5 lift (3468902706) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Zawieszenie 1BV 1BE Quattro Audi A4 B5 sportowe (3489173076) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Sprężyny sportowe Audi A4 B5 QUATTRO Eibach sport (3468909243) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. SPRĘŻYNY SPORTOWE FK AUDI A4 S4 B5 QUATTRO 35/35 (3454468627) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. te springi eibacha pod jakieś amory gwintowane były by dobre, kiedys miałem takie na -30, sztywne auto bylo:wink:
Garet Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2013 szkoda ze wiekszosc sprzedaje kolega jawor z forum, uznany za nieuczciwego...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się