Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Obniżenie -60


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy istnieją wogóle sprężyny obniżające 4cylindrówkę w quattro -60mm?

Czy na taka sprężynę podejdzie amor 1be czy trzeba szukać jakiegos innego krótkiego?

Opublikowano

chcesz całość położyć na -60?zrób lepiej tył -40 a przód -60,będzie lepiej wyglądało,przód znajdziesz bez problemu nie wiem jak sprawa ma się z tyłem

Opublikowano

Chyba lepiej bedzie CI kupic gwint i regulować tak jak chcesz :wink:

Opublikowano

co wy z tym gwintem?czy to już nie można na springach obniżać?

Opublikowano

można na samych springach tylko, że jak dojdą do wymiany 4 amory bo seryjne szybko polecą to już chyba lepiej wrzucić gwint i dostosować np do dojazdu do domu, wjazdu do garażu, na zlot max obniżyć a na zimę szybko podnieść a nie znów wszystko przekładać (no chyba, że u Ciebie drogowców zima nie zaskakuje i zawsze piknie odśnieżone).

Opublikowano

tylko pytanie czy po kazdym obrocie gwintem trzeba robic geometrie czy coś w tym stylu? I czy na gwincie skręconym podobnie jak -60 na sprężynach jest tak samo twardo czy juz mega twardo, pytam bo mieszkam w miescie które jest obecnie rozkopane przez kanalarzy...

Opublikowano

geometria sie zmienia, ale zakres regulacji 20-30mm bardzo nie zmienia tego, inaczej jak z serii schodzisz o te 6-8cm, to wypadało by zmienic, ja u siebie jak sprawdzałem geometrie miedzy zimowym a letnim setupem (różnica 2,5cm) to nie wymagało ustawiania zbierznosci, takze jak zglebisz auto ustawiasz sobie zbierznosć i jeżdzisz

a co do sprężyn w przypadku Q to jest masakra, takze szukaj i tego i tego co trafisz to bierz, bo tu nie ma wyboru jak w FWD:whistling:

Opublikowano

a cena za kompletny gwint to tez rewelka hehe przynajmniej 1500 za quattro, po polifta podejdzie kazdy gwint na przód? a na tył szukać do quattro i to do poliftowego czy wszystko jedno

Opublikowano

a w Q to chyba nie ma róznicy miedzy liftami

Opublikowano

gwint do przodu to teraz na forum stoi kw za 500 wiec mega tanio jak za kw, tylko znaleźć jakiegos tatechnix(bo najtanszy) na tył ale nowego i spokój...

Opublikowano

w tamtym roku miałem ta-technix na tył na sprzedaż, na ebay były same amortyzatory gwintowane SS do Q swego czasu, ale nie polecam SS na tył jest miękki i po roku nadaje sie do regeneracji(na początku było ok) chciaż oddajac do regneracji mówisz żeby utwardzili amorki i powinno być lepiej, twarszą spręzyne z jakiegos sportowego zawiasu tylko wyrwać... teraz KW do siebie zakładam:wink:

Opublikowano

ss= supersport?

Opublikowano

szkoda ze wiekszosc sprzedaje kolega jawor z forum, uznany za nieuczciwego...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...