Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[BRD] Napęd pompy oleju 2.0 TDI


Marynarz____

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli potrzebujesz drgania samochodu i sztywna jazdę to oczywiście-polecamy
Nie przesadzaj. Jeżdżę na tym dobre 70 tkm i nie rozumiem o jakich drganiach piszesz, a już ta sztywna jazda to niby czym ma się objawiać. Nie przesadzaj. Rozumiem Twój biznes, ale nie strasz ludzi bezzasadnie. Pozostaw im wolny wybór. Edytowane przez sm402
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli potrzebujesz drgania samochodu i sztywna jazdę to oczywiście-polecamy
Nie przesadzaj. Jeżdżę na tym dobre 70 tkm i nie rozumiem o jakich drganiach piszesz, a już ta sztywna jazda to niby czym ma się objawiać. Nie przesadzaj. Rozumiem Twój biznes, ale nie strasz ludzi bezzasadnie. Pozostaw im wolny wybór.

Tylko nie wiem, dlaczego ludzie na nowo chcą aby założyć im moduł pompy z wałkami-jeśli chcesz się przekonać to zapraszam 4 sierpnia do trójmiasta(a6 z takówki będzie leczona)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To widać zależy od fachowca. Twoje "babole" też widziałem.

wow

KONKRETY .... widać konkurencja działa na kilku kontach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapytałem o te drgania i sztywną jazdę, to Ty mi, że ludzie... Zapraszasz do trójmiasta, by zapewne pokazać robotę paprocha. I jeszcze zarzucasz mi konkurencyjność, mnie użytkownikowi rozwiązania, które nie przyniosło tobie dochodu, jak też mie sprzedałem Tobie mojej zużytej pompy, bo dawałeś za nią równowartość złomu. Graj na tym rynku uczciwie i nie pisz bzdur o tej sztywnej jeździe i rzekomych drganiach. Dużo łatwiej było by wskazać naprawiacza tego rozwiązania, które teraz "uzdrawiasz".

wow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy Ty rozumiesz, że nie ma u nas problemu zamontowania pompy od 1.9 tdi.Zajmujemy się mechanizaką a nie sprzedażą części. Podaję Ci przykład że duża ilość osób jest niezadowolona z pracy silnika- (a6 taxi,superb) itd.

Dla osób które chcą przejść na pompkę od 1.9-cena w serwisie 1050 zł(nowy zestaw).

Nie sprzedaję tych zestawów ponieważ nie chcę ingerować w konstrukcję silnika.

Pozdrawiam incognito

Edytowane przez FUTURUM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dajcie chłopaki na luz.

Klient ma zawsze wybór i ja też tak podchodzę w mojej pracy.

Ale klient po przeczytaniu tego forum i tego wątku nadal będzie w rozterce co wybrać.

Po to konstruktorzy (nie tylko w grupie VAG) wymyślili wałki wyrównoważające by zminimalizować drgania jednostki napędowej.

Nie będę tu wspominał o różnicach w konstrukcji wału itd.

Niestety fizyka jest nieubłagana.

Na logikę biorąc jeżeli likwidujemy coś co eliminuje niepotrzebne drgania (rezonanse) to należy spodziewać się ich wzrostu.

Tłumienie rezonansów w samochodzie to dość duża wiedza i konstruktorzy nie wymyślają dziwnych odważników na półośkach by jakiś "Janusz" powiedział "e po co to Panu, nic to nie daje".

Ja zrobiłem 4 swapy na 1.9 i ja po jeździe testowej stwierdzam zawsze że okolice 2.5 kobr/min nie jest dobre i czuję pewny dyskomfort w pracy silnika.

Klienci nie czują nic (zresztą im tego nie sugerowałem).

Zaznaczam z Futurum nie robię biznesu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tłumaczy człowiek 3 razy-"zastanów się chłopie nad ingerencją w silnik i kulturę pracy jednostki"-ale oni swoje.Po czym dzwonią i mówią-"miał pan rację ,że silnik będzie sztywny-mniej elastyczny".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Po to konstruktorzy (nie tylko w grupie VAG) wymyślili wałki wyrównoważające by zminimalizować drgania jednostki napędowej

Problem w tym ze konstruktorzy poszli w TYM przypadku na łatwiznę i przyszczepili to do starego 1,9. Walki NIE kompensują drgań walu, tylko skutki wybuchów w cylindrach. O wale pisał Jaro co i jak. Walki w niektórych zakresach obrotów wręcz pogarszają kulturę pracy TEGO silnika. Ile energii trzeba włożyć aby napędzić ten układ to inna historia.

Regeneracja i swap maja swoje plusy i minusy. Każdy musi podjąć decyzje sam co mu się bardziej opłaca. Futurum nie będzie tutaj nigdy obiektywnym doradca bo zarabia na jednej z tych metod(i bardzo dobrze!).

Walki to samo dobro. Jestem ich fanem. Tylko nie w tym miejscu i nie w ten sposób. Dopiero w silnikach od 2014 zrobili to jak panbuk przykazał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie wątek ma wiele stron sprzeda lat, więc zadam takie podsumowujące pytanie na dzień dzisiejszy.

Mając 2.0tdi brd 2007r przebieg 180000 co zrobić z napędem? Na co kazać zwrócić mechanikowi, bo odstawiam w czwartek auto na wymianę filtrów i olei i chciałbym by skontrolował ten imbus.

Jakie rozwiązanie na rok 2016 jest pewne i sprawdzone przez te wszystkie lata prób i kombinacji?


bardzo bardzo prosze o odp


Naprawdę bardzo proszę o odp, auto jest u mechanika i jest dobry moment żeby zajrzeć do napędu, pomóżcie koledzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Potrzebuję bardzo szybkiej odpowiedzi, jutro muszę już wysłać mój napęd pompy oleju do regeneracji (mechanik jedzie na wczasy i auto stało by mi 3 tygodnie w miejscu)

Chcę przeprowadzić regenerację napędu pompy oleju w moim 2.0tdi brd 2007r, robię to zapobiegawczo, nic się jeszcze nie stało (wcześniejszy właściciel wymienił sam imbus ok 2 lata temu, na gnieździe są już drobne luzy)

Raczej zdecyduje się na większy wzmacniany imbus + przeróbka gniazda bo to chyba najlepszy wybór? Czy się mylę?

Napiszcie proszę jakie są polecane warsztaty które już to robiły, mają zadowolonych klientów i zrobią to na 100% dobrze, tak bym na długo miał spokój

Z Góry dzięki za info i proszę moderatorów o nie zamykanie tematu, w przyklejonym nikt mi nie odpisał a czas bardzo mnie goni.

Co myślicie o http://www.futurum.net.pl/


Podbijam, bardzo proszę o informację i opinię na temat FUTURUM

Edytowane przez mateusztbg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam zrobiona pompę przez tą firmą,latam już rok i zrobiłem 25kkm i nic się dzieje,bardzo ładnie działa silnik i jest gwarancja na regenerację także polecam :)

Edytowane przez Kornel1989
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie, oddaje auto na wymianę rozrządu i chce sprawdzić pompę oleju, czy w 2.0 TDI BPW 140 2007, układ jest na kołach zębatych to wymieniam sam imbus czy coś jeszcze ? 

Edytowane przez marcinq82
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...