Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki silnik 2.0 CR TDI wybrać ?


Cocco

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, jedenastka napisał:

Oba dobre są, adblue tania dolewka 2x w roku ;

Ale chodzi mi czy wersja 163 ma turbo wtryski itd. tak jak wersja 190? Tylko ograniczona moc programowo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem ale oba silniki są z grupy EA288 więc duża szansa że to, to samo. Tak tylko myślę, musi wypowiedzieć się ktoś kto się zna.

Masz coś konkretnego na oku?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, Użytkownik007 napisał:

Nie wiem ale oba silniki są z grupy EA288 więc duża szansa że to, to samo. Tak tylko myślę, musi wypowiedzieć się ktoś kto się zna.

Masz coś konkretnego na oku?

 

Tak mam właśnie. Jak Ci się sprawuje Twoje 190KM. Jak często DPF się wypala itp?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W listopadzie minął rok w moim posiadaniu. 

Przez ten czas z usterek poleciło mi w zeszłym miesiącu łożysko przednie, wymieniłem oba na ori.

Ogólnie z auta jestem mega zadowolony, ma bardzo fajny moment obrotowy 400Nm, jest to naprawdę odczuwalne :naughty:

DPF wypala się co 300km jak w zegarku.

 

 

Edytowane przez Użytkownik007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, Użytkownik007 napisał:

W listopadzie minął rok w moim posiadaniu. 

Przez ten czas z usterek poleciło mi w zeszłym miesiącu łożysko przednie, wymieniłem oba na ori. Niestety czeka mnie wymiana dwumasy, nic nie szarpie ani nie telepie autem ale słychać metaliczne dźwięczenie, przeważnie na zimnym silniku, mam potwierdzoną diagnozę że w takim samym silniku był identyczny przypadek i wymiana dwumasy pomogła - planuje to do wiosny zrobić. Ponoć bywa to ich bolączką i potrafią szybko polecieć :unsure:

 

Ogólnie z auta jestem mega zadowolony:banan:, ma bardzo fajny moment obrotowy 400Nm, jest to naprawdę odczuwalne :naughty:

Mało pali, przy napędzie Quattro i kręceniu wokół komina 7-7,5l  w trasie 6,4

DPF wypala się co 300km jak w zegarku.

Bałem się AdBlue ale chyba nie było czego, 2 razy w roku sobie o tym przypominam jak trzeba dolać banieczkę 10l.

Przesiadłem się z B7 i jest kolosalna różnica.

 

Dzięki za informację. A jaki masz przebieg że dwumasa Ci pada?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Użytkownik007 napisał:

172tys

z tego co czytałem to potrafią paść poniżej 100tyś

Może już druga :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Użytkownik007 napisał:

nie, dlaczego?

Napisałeś, że potrafią paść poniżej 100k km, a u Ciebie już 172k km :wink:

Edytowane przez pelonek1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mówię z autopsji, tylko z informacji od innych:facepalm:. Jeśli ktoś nie jest dociekliwy to jeździ dalej bo wszystko pracuje jak należy poza delikatnymi efektami dźwiękowymi..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.03.2021 o 16:39, gruzin519 napisał:

Szukaj wersji z webasto albo dołóż 1500zł i doposażysz się w to cudo ;)

 1500? :) pokaż mi kto tyle weźmie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,
zastanawiam się nad kupnem audiczki z silnikiem CSUA z roku 2015 z adblue. Jakie są wady tego silnika, na co zwracać uwagę? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.01.2022 o 18:43, SkOs napisał:

 1500? :) pokaż mi kto tyle weźmie 

1200 kupisz gotowy zestaw po regeneracji z nową wiązką, przewodami itp + 200 za sterownik gsm

czyli 1400 zł 

założenie tego akurat w audi z lat 09-12 to żadna filozofia, mi to zajęło 8h z dorobieniem blachy montażowej pod oryginalne miejsca w podłużnicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.12.2021 o 14:19, Użytkownik007 napisał:

172tys

z tego co czytałem to potrafią paść poniżej 100tyś

233 i dalej ori

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie chce wybrać 2.0tdi cr w audi a4 b8 z pierwszych wypustów czyli 2008-2009r czy mają jakieś one poważne wady? najczęściej widzę wersje 136koni,,, czy tu są też jakieś kłopoty z napędem pompy oleju? trzeba coś zmieniać na nowsze z tym napędem? 

 

oraz czy warto się interesować wersją 120koni? 2.0tdi cr

rozumiem że wszystkie 2.0 tdi są już na CR w a4 b8? bez niespodzianek z PD?

Edytowane przez Antek50
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie a4 b8 są na CR. Ja osobiście posiadam wersję 120 konna i jestem z niej zadowolony. Pompy oleju niby poprawili w 2010 roku ale przy wymianie oleju warto zrzucić miskę i zerknąć w jakim stanie jest zabierak pompy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.01.2022 o 14:50, gorycka18 napisał:

Witam,
zastanawiam się nad kupnem audiczki z silnikiem CSUA z roku 2015 z adblue. Jakie są wady tego silnika, na co zwracać uwagę? 

Witaj, dokładnie taki model w Avancie kupiłem dwa miesiące temu. Przebieg 166kkm. Wersja na rynek niemiecki. Wiec co mogę powiedzieć to serwis w Polsce zacząłem od wymiany paska rozrządu i wieloklinowca z osprzętem.. powiem szczerze, ze niepotrzebnie gdyż paski mie wykazywały żadnego zużycia a serwis rozrządu przewidziany po 200kkm. Potem zleciłem pelne czyszczenie dolotu, ale w sumie nie było dużego nagaru. Niestety minusem okazały się uszczelki przewód klimatyzacji czyli oringi oraz uszczelki nad i pod chlodniczka oleju niestety, tem obszar jest żle zaprojektowany, za duże wahania temperatur i wywala uszczelki, ze zdobyciem ktorych jest problem. Poza tym autko smiga? mogę polecić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...