samekgsx550 Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Witam W związku z tym że niedługo czeka mnie wymiana plecionki polećcie mi co lepsze. Wycięcie plecionki i wspawanie nowej, katalizator mam ale pusty - 180zł Czy coś innego? + koszty wymiany. I jak by to się miało podczas przeglądu na stacji diagnostycznej. Pozdrawiam.
Aron21 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Mam coś takiego u siebie w aucie , za 2 tygodnie mam przegląd i sam jestem ciekaw czy diagnosta się doczepi do tego czy nie
novwy Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Również posiadam coś takiego tylko od Pana Gruchota. Już dwa przeglądy przeszedł mój B5 i bez problemu, od spodu jest osłoną więc nie widać a z góry tylko numery sprawdzają. Jak znajdziesz tego gości to powołaj się na nasze forum dostaniesz upust.
Aron21 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Również posiadam coś takiego tylko od Pana Gruchota. Już dwa przeglądy przeszedł mój B5 i bez problemu, od spodu jest osłoną więc nie widać a z góry tylko numery sprawdzają. Jak znajdziesz tego gości to powołaj się na nasze forum dostaniesz upust. Haha też właśnie mam od niego Sam katalizator z uszczelkami nowymi i robotą wyniósł mnie 280zł ( czas pracy to jeden Odcinek Ukrytej Prawdy Akurat u niego oglądałem czekając na auto ) z czego sam katalizator później sprzedałem za 100zł . Miałem kupic i wymienić samemu ale spędziłbym nad tym pół dnia uje..ny po same łokcie i dałem sobie spokój . Sama robocizna kosztuje u niego 80zł
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się