Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jak podłączyć nie ori alarm?


maxim

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, kupiłem alarm bloker z firmy Stig i chciałbym go zamontować w swoim aucie. Ale że jestem kompletnie zielony w tym temacie więc proszę o podpowiedż jak to zrobić i gdzie najlepiej się wpiąć w przewody?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podjedz do elektronika to Ci podepnie, jak jesteś zielony w elektronice to nie zabieraj się za montaż, możesz sporo popsuć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzedawca twierdzi że łatwo jest podłączyć ten alarm ale nie wiem gdzie szukać kabli w które trzeba się wpiąć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dolna częśc słupka kierowcy, tu pewnie znajdziesz kierunkowskazy, napięcie 12V

Po co Ci ten alarm?

Zwykle alarmy mają obcję zamykania i otwierania auta, potwierdzenie kierunkami, czujnik wstrząsowy itp.

Jak chcesz rozwiązać otwieranie drzwi jak komunikacja idzie po can?

Nie masz alarmu fabrycznego? Może masz tylko trzeba zmienić kodowanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale chcesz aby ci wył samochód jak ktoś wybije szybę, czy jak?

Jak pisałem wcześniej komunikacja z zamkami w drzwiach jest po canie więc trochę lipa.

Chyba że bedziesz zamykał auto oryg. pilotem a alarm uzbrajał drugim

W B5 założyłem u siebie oraz innych ale w B6 gorsza sprawa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym żeby auto było jakoś zabezpieczone bo stoi pod chmurką. Chce właśnie żeby wyło jak ktoś będzie coś kombinował przy aucie i żeby działało domykanie szyb.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może lepiej wymień moduł komfortu i bedziesz miał alarm itp.

Domykanie szyb również po can-ie więc lipa z innym alarmem.

Owszem dało by się ale przeróbek sporo.Trzeba by ciągnąć dodatkowe kable do silników szyb, odseparować diodami.

Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach