Skocz do zawartości
Wyświetl w aplikacji

Lepszy sposób przeglądania. Dowiedz się więcej.

Forum Audi A4 Klub Polska

Aplikacja działająca w trybie pełnoekranowym na ekranie głównym, z powiadomieniami push, odznakami i wieloma innymi funkcjami.

Aby zainstalować tę aplikację na iOS i iPadOS
  1. Stuknij ikonę Udostępnij w Safari
  2. Przewiń menu i stuknij Dodaj do ekranu głównego.
  3. Stuknij Dodaj w prawym górnym rogu.
Aby zainstalować tę aplikację na urządzeniu z systemem Android
  1. Kliknij menu z trzema kropkami (⋮) w prawym górnym rogu przeglądarki.
  2. Kliknij Dodaj do ekranu głównego lub Zainstaluj aplikację.
  3. Potwierdź, klikając Zainstaluj.

Jak podłączyć nie ori alarm?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, kupiłem alarm bloker z firmy Stig i chciałbym go zamontować w swoim aucie. Ale że jestem kompletnie zielony w tym temacie więc proszę o podpowiedż jak to zrobić i gdzie najlepiej się wpiąć w przewody?

Opublikowano

podjedz do elektronika to Ci podepnie, jak jesteś zielony w elektronice to nie zabieraj się za montaż, możesz sporo popsuć.

Opublikowano
  • Autor

Sprzedawca twierdzi że łatwo jest podłączyć ten alarm ale nie wiem gdzie szukać kabli w które trzeba się wpiąć?

Opublikowano

Dolna częśc słupka kierowcy, tu pewnie znajdziesz kierunkowskazy, napięcie 12V

Po co Ci ten alarm?

Zwykle alarmy mają obcję zamykania i otwierania auta, potwierdzenie kierunkami, czujnik wstrząsowy itp.

Jak chcesz rozwiązać otwieranie drzwi jak komunikacja idzie po can?

Nie masz alarmu fabrycznego? Może masz tylko trzeba zmienić kodowanie

Opublikowano
  • Autor

Niestety nie mam ori alarmu dla tego chce coś zamontować.

Opublikowano

Ale chcesz aby ci wył samochód jak ktoś wybije szybę, czy jak?

Jak pisałem wcześniej komunikacja z zamkami w drzwiach jest po canie więc trochę lipa.

Chyba że bedziesz zamykał auto oryg. pilotem a alarm uzbrajał drugim

W B5 założyłem u siebie oraz innych ale w B6 gorsza sprawa

Opublikowano
  • Autor