danii1987- Opublikowano 29 Lipca 2008 Opublikowano 29 Lipca 2008 Witam klubowiczów! Od samego zakupienia mojej pięknotki (2 tygodnie) mam problem z odpaleniem na zimnym silniku. Trzeba kręcić 5-10 sekund aż załapie (cały czas łapie) . Później przez jakieś 5-10 sekund obroty falują w zakresie 200-300, następnie przeskakuje na zakres 1000-1500 też jakieś 5 sek. I się normuje, jak go zgaszę i jeszcze raz odpalę jest ok! Znachor od VAG-a stwierdził iż winien jest czujnik od wody- wymieniłem... I dalej to samo, może macie jakieś pomysły... Z góry dziękuję i pozdrawiam!
zibizab Opublikowano 31 Lipca 2008 Opublikowano 31 Lipca 2008 Prawdopodobie schodzi paliwo-zawór zwrotny.
danii1987- Opublikowano 31 Lipca 2008 Autor Opublikowano 31 Lipca 2008 dzieki za radę.... może to w końcu będzie to może ktoś to wymieniał i wie z jakimi kosztami to się wiąże?
power_pc Opublikowano 5 Stycznia 2009 Opublikowano 5 Stycznia 2009 danii uporałeś się z tym? jeśli tak to podziel się efektami
danii1987- Opublikowano 5 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2009 jakoś się udało, problemem był gaz (i tak nie działa) tzn. cuś tam od wiruska gazowego blokowało komputer, jakby to opisać... niezależnie czy zimny czy gorący, miał ok 65 stopni, więc jak bryczka ostygła to dostawała złą mieszankę a przy okazji rozwiązał się problem z falującymi obrotami, silniczek krokowy zakończył żywot... Teraz pali na dotyk, nawet teraz stojąc na -15 stopni
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się