karol_17 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Witam . Mam problem poniewaz ostatnio kupiłem moje pierwsze i mam problem bo leje mi się poniżej zamieszczam foto i proszę o pomoc , chodzi mi jak to ogranąc ,
pioteros Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 no troszkę mokro wpierw spróbuj odkrecic korek wlewowy oleju dyfra zebys miał pewność ze możesz wlac nowy po spuszczeniu starego przez korek spustowy musisz wymienić simeringi polosi które sa dość tanie po ok 10zł/sztuka numer ori 016409399B ale możesz kupic zamienniki np. Corteco sprawdz tez simering który uszczelnia most od strony wału czy nie cieknie, on jest droższy i dostępny tylko w ASO, nie pamiętam coś koło 150zł olej do dyfra to chyba 75W90 lub 80W90
karol_17 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Powiesz mi co dokłądnie kolegao mam rozebrac zebym czegoś nie spartolił ??
pioteros Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 zdjąć polosie z dyfra od wewnętrznych przegubow (po 6 srub), i wyjac flansze z dyfra, to tyle
valent Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Podepnę się, ile oliwy wchodzi do dyfra?
pioteros Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 1.3l ---------- Post dopisany 23-08-2013 at 13:45 ---------- Poprzedni post napisany 22-08-2013 at 23:02 ---------- po srodku flanszy po zdjęciu polosi jest jeszcze sruba na ampol 7mm, żeby zdjąć flansze trzeba ja odkrecic
krzysiek23 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 1.3l---------- Post dopisany 23-08-2013 at 13:45 ---------- Poprzedni post napisany 22-08-2013 at 23:02 ---------- po srodku flanszy po zdjęciu polosi jest jeszcze sruba na ampol chyba 8mm, żeby zdjąć flansze trzeba ja odkrecic w sam naprawiam pisza ze 1.95l ale jej az do przelewu
pioteros Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 ETKA mówi że 1.3L ale to chyba nie jest pod korek, i tak 2 butelki dobrze kupić po litrze i zalać na maksa pod korek wpustowy
karol_17 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2013 A gdzie gen korek wpustowy jestttt ??
pioteros Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 od strony pasażera ponad polosią prawą, taki sam jak spustowy na ampola 10mm tylko że z boku dyfra
karol_17 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2013 a nalac do do pełna do tego korka i bd spoko ?
pioteros Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 powinno być ok, nawet jakbys jakims cudem za dużo nalal to na gorze dyfra jest odpowietrznik i nie da się przelać
karol_17 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2013 okejj wielkie dzięki za pomoc jutro składam i zobaczymy co z tego wyjdzie
pioteros Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 dzisiaj sam wyjmowałem simeringi ze starego dyfra i były tak zapieczone ze ciężko było je ruszyc, dobrze jest mieć kawalek dłuta i mlotek i trzeba probowac je zruszyć, ale tak żeby nie uszkodzić powierzchni dyfra do których przylegają simeringi, dobre szczypce tez się do tego przydadza
karol_17 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Robota skonczona wszysko ok , dzięki za pomoc !!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się