Skalpel1986 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Witam wszystkich Forumowiczów Mam taki problem ze swoją niunią, że po wjechaniu w nierówność na drodze, np. studzienkę auto zachowuje się jakby uciekał tył. Byłem dziś na stacji diagnostycznej na sprawdzeniu zawiechy i amorki z przódu i tyłu mają ok. 65% sprawności, wahacze ok, końcówki drążka też nie mają luzów, zresztą na wiosnę były zakładane nowe, tak samo łączniki stabilizatora i gumy stabilizatora. Tuleje tylnej belki też ok. Diagnosta stwierdził tylko luz na maglownicy. Z przodu przy skręconych kołach słuchać takie delikatne, głuche stuknięcie, np. przy parkowaniu gdy jest nierówno nawierzchnia albo jakiś podjazd. Geometria też podobno idealnie. Delikatne uciekanie tyłu również czuć jak jest mokra i nierówna nawierzchnia na zakrętach. Myślałem, że to będą amorki, ale jak badanie wykazało jest wszystko git. Obstawiam na tuleje tylnej belki, niby wszystko ok, ale sądzę, że nikt ich nie wymieniał, a po 12 latach guma może nadawać się jedynie co to do wyrzucenia Proszę kolegów o jakieś rady, gdzie jeszcze szukać problemu uciekającego tyłu... Pozdrawiam wszystkich właścicieli A4-rek
Banan Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Nie wierzyłbym badaniu amortyzatorów na stacji diagnostycznej - u mnie objawy były identyczne , wrażenie było takie jakby tył uciekał w jedną ze stron , diagnoza była łatwa bo amortyzator wylał , jechałem drugim autem za swoja Audi i było widać jak koło skacze na nierównościach , dodam że sprawność na przeglądzie miesiąc wcześniej 68% Teoretycznie najlepiej było sprawdzić wymontowując amortyzator - w przypadku B5 sprawa całkiem prosta tylko u Ciebie w Avancie musisz zdemotować boczki bagażnika
kondi169 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Witam mam ten sam problem na nierownościach ucieka tył. Byłem na przeglądzie i amorki są ok jak i zawiecha. Teraz zmienie koła oraz sprawdze zbieżność i zobaczymy jak się będzie miała sprawa. Daj znać jak rozwiązałeś ten problem.
POWER-KRIS Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Mi uciekał zrobiłem tył nowe amory i sprężyny dalej uciekał no to przód wszystko nowe oprócz sprężyn i jest super. Na stacji to mi wychodziło 75 na 68 sprawności i pupa. Amor juz na szybkich częstotliwościach typu tarka sobie nie radził. Sony Xperia Tapatalk 4
Skalpel1986 Opublikowano 10 Października 2013 Autor Opublikowano 10 Października 2013 Ja wymieniłem z tyłu tuleje (febi) oraz nowe tylne amorki (monroe) i po problemie
marcino919 Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 Witam przyłączam się do tego tematu ponieważ też mam problem z komfortem prowadzenia. wygląda to tak ze jak puszcze kierownice na równej nawierzchni to ustawia mi się ona za każdym razem lekko w prawo i samochód także znosi lekko w prawo. na dziurach dzieje się to szybciej. jak trzymam kierownice prosto to samochód jedzie prosto, a jak puszcze to dzieje się to co powyżej. jak kupiłem go rok temu to było ok. miesiąc temu wymieniałem u niego z przodu: sprężyny, tuleje, sworznie, wahacze i końcówki drążka, natomiast z tyłu tuleje i amortyzatory czyli wymiana kompleksowa byłem 2 razy na zbieżności i takie coś się dzieje. proszę o jakieś rady
arasxxx Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 jedź w inne miejsce ustawić zbieżność
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się