mtb84 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 wiec tak audi a4 b5 AFN 1,9tdi 1999rok BŁEDY 18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654 - 35-10 - - - Intermittent 18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654 - 35-10 - - - Intermittent 17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus P1256 - 35-10 - - - Intermittent 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 29-10 - Short to Ground - Intermittent statyczne(pomyliłem sie i zamiast 003 dałem 002) Log (5 - 000,001,002) Log (0 - 004,007,013) BS Log (1 - 000) Log (2 - 003) Log (3 - 004) dynamiczny test niestety powyżej 3 k turbo sie zatrzymuje i obroty jaki prędkość staje w miejscu brak przyspieszenia tryb serwisowy Log (4 - 003,011) ---------- Post dopisany at 00:08 ---------- Poprzedni post napisany at 00:05 ---------- olej zmieniony filtry wszystkie zmienione poziom oleju jest ok mysle ze bledy czujników są bo jest jakiś problem z masą ale nie wiem gdzie i jak to znalesc wątpię w uszkodzenie obu czujników. wydaje mi się ze czujniki są sprawne przyczyna tkwi w elektryce ale wtyczki wyglądają ok jak sprawdzić napięcia czy rezystencje na tych przewodach.
ciahciah Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 skasuj błędy, i za parę dni sprawdź co wróci na tą chwile ogarnij turbo, włącz loga 011 basic setting i przyjrzyj się czy sztanga co 10s wykonuje ruch w górę lub w dół, jak ruch jest mniej niż 12mm kluczem/śrubokrętem/kombinerkami rozruszaj sztangę i potem przejedz się ostro tylko tak by silnik nie wpadał w tryb aw czyli jedna osoba patrzy w logu 011 ciśnienie i daje znać kierowcy gdy ciśnienie wzrośnie ponad 2300mbar by zdjął nogę z gazu i tak w koło by podeptać pedał i nie łapać trybu awaryjnego, może to wystarczy na problem ze źle działającymi żaluzjami turbiny, najlepiej za miastem na 5 biegu przegonić silnik do odcięcia, im więcej osób na pokładzie tym lepiej, tym wyższa temp spalin i lepiej się wypali oczyści turbo i katalizator
mtb84 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2013 testowałem sztangę w trybie BS 011 zobaczyłem ze sztanga sie porusza i stwierdziem ze jest ok ale pzniej poczytalem ze minimalne zacięcie ma nawet w pływ i w momencie podnoszenia sztangi do góry ma sekundowa przywieche lekko idzie i na sekundke zwalnia i podnosi sie do samej góry(choc czy na 100 % to niewiem ) spróbuje zrobic jak poleciles.od roku mam to autko i wsumie nie za załuje mu odrotów w sumie ostatnie 2 - 3 miesiace smigam maksymalnie 5 km przed pracą i po 8h z powrotem 5 km w tym czasie silnik nagrzewa sie d o 90stopni i turbo tez obrywa pd górke byc moze ze na tej trasie to sie po zapiekało bo kiedys bylo ok. turbinkę aby oczyścić trzeba w a4 b5 afn wyjąc cały kolektor? czy da rade wymontować sama turbinkę.
ciahciah Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 bez problemu wyjmiesz samą turbiną tylko trzeba mieć dobre klucze do odkręcenia turbo od kolektora wydechowego, 12 oczkowy gięty
mtb84 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2013 gdzie można kupić uszczelkę pomiędzy turbo a wydechem może ma ktoś blisko aso by mi kupił i wysłał pocztą, kasę oczywiście wyśle na konto ja mam aż 50 km do aso
chris.lkr Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 taką uszczelkę kupisz w większości sklepów z częściami motoryzacyjnymi na alledrogo też są ja kiedyś kupowałem od tego typa Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. naprawdę uczciwy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się