Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Analiza Logów i błędów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wiec tak audi a4 b5 AFN 1,9tdi 1999rok

BŁEDY

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster

P1654 - 35-10 - - - Intermittent

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster

P1654 - 35-10 - - - Intermittent

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

statyczne(pomyliłem sie i zamiast 003 dałem 002)

Log (5 - 000,001,002)

Log (0 - 004,007,013)

BS

Log (1 - 000)

Log (2 - 003)

Log (3 - 004)

dynamiczny test niestety powyżej 3 k turbo sie zatrzymuje i obroty jaki prędkość staje w miejscu brak przyspieszenia tryb serwisowy

Log (4 - 003,011)

---------- Post dopisany at 00:08 ---------- Poprzedni post napisany at 00:05 ----------

olej zmieniony filtry wszystkie zmienione poziom oleju jest ok mysle ze bledy czujników są bo jest jakiś problem z masą ale nie wiem gdzie i jak to znalesc wątpię w uszkodzenie obu czujników.

wydaje mi się ze czujniki są sprawne przyczyna tkwi w elektryce ale wtyczki wyglądają ok jak sprawdzić napięcia czy rezystencje na tych przewodach.

Opublikowano

skasuj błędy, i za parę dni sprawdź co wróci

na tą chwile ogarnij turbo, włącz loga 011 basic setting i przyjrzyj się czy sztanga co 10s wykonuje ruch w górę lub w dół, jak ruch jest mniej niż 12mm kluczem/śrubokrętem/kombinerkami rozruszaj sztangę i potem przejedz się ostro tylko tak by silnik nie wpadał w tryb aw czyli jedna osoba patrzy w logu 011 ciśnienie i daje znać kierowcy gdy ciśnienie wzrośnie ponad 2300mbar by zdjął nogę z gazu i tak w koło by podeptać pedał i nie łapać trybu awaryjnego, może to wystarczy na problem ze źle działającymi żaluzjami turbiny, najlepiej za miastem na 5 biegu przegonić silnik do odcięcia, im więcej osób na pokładzie tym lepiej, tym wyższa temp spalin i lepiej się wypali oczyści turbo i katalizator

Opublikowano

testowałem sztangę w trybie BS 011 zobaczyłem ze sztanga sie porusza i stwierdziem ze jest ok ale pzniej poczytalem ze minimalne zacięcie ma nawet w pływ i w momencie podnoszenia sztangi do góry ma sekundowa przywieche lekko idzie i na sekundke zwalnia i podnosi sie do samej góry(choc czy na 100 % to niewiem ) spróbuje zrobic jak poleciles.od roku mam to autko i wsumie nie za załuje mu odrotów w sumie ostatnie 2 - 3 miesiace smigam maksymalnie 5 km przed pracą i po 8h z powrotem 5 km w tym czasie silnik nagrzewa sie d o 90stopni i turbo tez obrywa pd górke byc moze ze na tej trasie to sie po zapiekało bo kiedys bylo ok.

turbinkę aby oczyścić trzeba w a4 b5 afn wyjąc cały kolektor? czy da rade wymontować sama turbinkę.

Opublikowano

bez problemu wyjmiesz samą turbiną tylko trzeba mieć dobre klucze do odkręcenia turbo od kolektora wydechowego, 12 oczkowy gięty

Opublikowano

gdzie można kupić uszczelkę pomiędzy turbo a wydechem może ma ktoś blisko aso by mi kupił i wysłał pocztą, kasę oczywiście wyśle na konto ja mam aż 50 km do aso :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...