Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Test poduszki silnika


dani270

Rekomendowane odpowiedzi

Ori to nie AVON tylko Lemforder. AVON były stosowane w B6 wraz z tłumikiem drgań. Więc proszę mi tu nie pisać farmazonów odnośnie marki Ori poduszek. Poduszki sprawdza się w następujący sposób:

1. zaciągasz ręczny

2. wrzucasz pierwszy bieg

3. powoli ruszasz, a druga osoba obserwuje przy otwartej masce, czy silnik mocno się unosi.

Wnioski:

Jeśli silnik unosi się powyżej 1 cm. Oznacza to, że poduszki są wyprute:wink:

Pozdrawiam Nelson

Polecam:http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/lemforder-produkuje-poduszki-silnik-chodzi-249513/ :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Damian nie wypisuj pierdół, Ori poduchy są firmy Avon, sam kupowałem w serwisie, mają wszystkie znaczki Audi.

Pod skrzynię są ori Lemfordera tu się zgodzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Damian nie wypisuj pierdół, Ori poduchy są firmy Avon, sam kupowałem w serwisie, mają wszystkie znaczki Audi.

Pod skrzynię są ori Lemfordera tu się zgodzę.

Zgadzam się z Tobą.

Tym bardziej ze mam stare poduchy:wink::decayed:

Tak samo z tym testem,przecież wiadomo że silnik ma moc i jak dopierdzielisz gazu to w końcu zacznie podnosić cały przód po przez odbojnik czyli przednią poduszkę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poduszka kupiona ori na szrocie za 10zl i jest cacy. Jak sie poduszke ma w rekach i dociska do czegoos tak by sie wciskala to bylo slychac delikatne pykanie czyli do sprawdzenia w rekach bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ori to nie AVON tylko Lemforder. AVON były stosowane w B6 wraz z tłumikiem drgań. Więc proszę mi tu nie pisać farmazonów odnośnie marki Ori poduszek. Poduszki sprawdza się w następujący sposób:

1. zaciągasz ręczny

2. wrzucasz pierwszy bieg

3. powoli ruszasz, a druga osoba obserwuje przy otwartej masce, czy silnik mocno się unosi.

Wnioski:

Jeśli silnik unosi się powyżej 1 cm. Oznacza to, że poduszki są wyprute:wink:

Pozdrawiam Nelson

też kupowałem w aso i nie ma żadnego napisu lem..., jest avon

ten sposób jest dobry tylko ten 1cm to trochę skromnie powiedziane, wystarczy że odbój jest źle ustawiony i już w 1cm się nie zmieścisz, na wybitych poduszkach silnik podnosi się jak głupi do góry z 5-10cm, tak było u mnie, wymiana poduszek nic nie poprawiła poza tym że silnik przy ruszaniu podnosi się 1-2cm, nie lata tylko stoi równo na zapalonym silniku i przy gaszeniu nie ma zatelepania budą, jak komuś podczas jazdy poprawiła wymiana poduszek to albo miał rozwalone do kwadratu albo wmawia sobie że jest poprawa bo prawda jest taka że im bardziej poduszka zniszczona tym miększa czyli tym bardziej lata silnik, tym mniej przenosi się wibracji na budę

testowałem ori stare poduszki z AVF i na nich były wibracje/buczenie podczas przyspieszania w okolicy 2000obr a na postoju przy ruszaniu silnik się nie podnosił, a na moich bardziej zniszczonych podczas jazdy cisza tak samo jak na nowych ori, no i mamy paradoks nie:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też mam obie poduszki do wymiany, w ASO Skody krzyknęli mi za te poduszki po ok. 400zł za sztukę...mimo, że jestem zwolennikiem stosowania oryginalnych części to jednak nie zapłacę za poduszki 10% wartości samochodu. Czy ktoś zastosował zamiennik i był zadowolony?

I jak sprawdzić czy w poduszce jest jeszcze olej czy już wyciekł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zamiennik to tylko corteco nic innego nie kupuj bo narobisz sobie kosztów.

Musisz sprawdzić czy po prostu nie ma wycieków i w jaki sposób pracuje poduszka,najlepiej dociskaj ją do ściany i będziesz wiedział:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z mojej uciekł olej, ciężko to było zobaczyć. Zupełnie inaczej teraz pracuje silnik, nie drży tak bardzo jak wcześniej. Kupiłem ori w ASO za 390 zł firmy AVON.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No mi też tyle krzyknęli w Skodzie za 1szt, a że muszę wymienić dwie to drogo się robi. Dlatego chyba poszukam sprawnej ori używki o ile to możliwe.

Odp z ASO VW koszt poduszek: 8D0199379J zam 8D0199379aq 403 pln 8D0199382M zam 8D0199382ap 507 pln. + wymiana i koszt dojdzie do 1000zł. Masakra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawne ori używki wyginęły jak mamuty, ale czasem ktoś wymieni na ori, a potem sprzeda auto lub rozbije albo z nowszego pd szukaj

mogę swoje sprzedać ori które maja nalatane realne tylko 248tys km, wyjęte w lipcu 2011r., wizualnie ok, olej wyciekł(do 2009 albo 2010 jeszcze był, był różowo-czerwony), poza lataniem silnika i zatelepaniem przy gaszeniu są ok, ja po wymianie bardzo się rozczarowałem bo wywaliłem 738zł w błoto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brak oleju dyskwalifikuje używane poduszki, takie ja też mam u siebie. W sumie nawet nie wiem czy u mnie olej wyciekł czy nie bo nie widać nic patrząc z góry na silnik. Piszesz, że się rozczarowałeś, czyli nic Ci nie dała wymiana poduszek?

Czy poduszki silnika podejdą z VW Passata po lifcie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no pewnie że nic, 738zł za zlikwidowanie jednej sekundy zatelepania budą przy gaszeniu to nie było warte, i co ważne z oleje i bez poza zatelepanie żadnej różnicy wiec nie wiem czemu dyskwalifikujesz poduszkę bez oleju, przecież i tak zamiennik taki bez oleju może być gorszy od ori używki bez oleju, lewa poduszka zużywa się dużo wolniej, a prawa ta z olejem szybciej wiec wymiana prawej na nową powinna wystarczyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie telepania nie ma podczas gaszenia tylko podczas jazdy trzęsie się lewarek zmiany biegów (im większe nierówności tym bardziej) i podczas jazdy jak schodzi z obrotów np. ze 110 do 90 to potrafi zatelepać silnikiem. Jakby chodziło tylko o gaszenie to bym sobie głowy tym nie zawracał. Z nowych poduszek już zrezygnowałem, szukam sprawnej ori używki z olejem bo widzę , że nie są takie drogie od 50 - 100 coś można już kupić godnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto ma już swoje lata i żeby to zrobić musiałbyś wszystko wymienić, tylko silnik można zostawić, cały napęd zaczynając od dwiamasu ma sędziwy przebieg i ma luzy, przeguby, skrzynia, wybierak, dosłownie wszystko od mniejsza łączenia wałku korbowego z układem napędowym i tylko wymieniając wszytko można poprawić luz na lewarku, pojedyncze wymiany jakąś tam poprawę dadzą ale do puki nie wymienisz wszystkiego problem ciągle będzie

trzęsie się czy tylko po zdjęciu nogi z gazu lub wciśnięciu gazu wykona ruch w przód lub w tył o 5mm bo jeżeli tylko to chcesz zlikwidować to dam ci jedna rade, olej to, jak nie planujesz ze starego auta zrobić nowego szkoda ładować w to kasę bo efekt bezie słaby, tego nie zlikwidujesz od tak, jedyne wyjście które to naprawdę rozwiąże to zmiana auta bo luzy masz wszędzie i aż tyle elementów nie sposób wymienić, a jeszcze trudniej kupić w jakimś dużo lepszym stanie elementy niż masz, po poduszkach zajmij się wybierakiem i kup w aso tą kulke-zestaw naprawczy gałki zmiany biegów, przeguby też koszt mały, bo wymiana skrzyni już nie a tam tez są luzy które potęgują efekt ruszania lewarka, tak samo sprężyny w sprzęgle, żeby to było takie proste wymienić jeden element i mieć lewarek sztywno jak w nowym aucie...u mnie sa mega luzy w napędzie i lewarek wtedy wykonuje ruch w przód lub w tył o kilka mm, nic nie drży i nie lata, wykonuje jeden ruch w zależności czy przyspieszam czy hamuje silnikiem, od zawsze to mam i pomimo upalania od wielu lat to się nie pogarsza, a gumy piszczą dzień w dzień na drugim i trzecim biegu ale nie strzelam ze sprzęgła tylko wciskam pedał gazu bo mocy jest dużo:) ten luz w lewarku duży Nm i moc nie powoduje, najgorsze jest strzelanie ze sprzęgła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...