piotrek18716 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Witam serdecznie i prosze o pomoc gdzie szukać przyczyny co wymienić????? Kilkakrotnie wykasowywałem i wyskakuje checc cały czas to samo 6804 System katalizatora poniżej progu wydajności strona 1 zbyt mała oporność 17698 Czujnik temperatury silnika - sygnał za mały nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia - BŁĄD SPORADYCZNY 18043 Magistrala CAN klimatyzacja - brak sygnału zwarcie do innego wyjścia - BŁĄD SPORADYCZNY 18010 Napięcie zasilania sterownika silnika 30 za niskie nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia - BŁĄD SPORADYCZNY a drugi mój problem dotyczy szyby pasażera jak ja otwieram przyciskiem od kierowcy sama sie zamyka moduł konfortu pokazuje takie błedy 804 Nie znany kod błędu zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY 1331 Moduł sterujący drzwi kierowcy-J386 nie autoryzowane - BŁĄD SPORADYCZNY 932 Siłownik szyby lewy przód-V147 nie autoryzowane - BŁĄD SPORADYCZNY 1705 Nie znany kod błędu nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZNY 1801 Nie znany kod błędu nie autoryzowane - BŁĄD SPORADYCZNY 1811 Nie znany kod błędu uszkodzenie - BŁĄD SPORADYCZNY 1559 Drzwi kierowcy nie otwarte/zamknięte nie autoryzowane - BŁĄD SPORADYCZNY 913 Przełącznik szyby prawej przedniej nieprawidłowy sygnał a po wykasowniu zostaje jeden czy szukać w przełaczniku szyby 913 Przełącznik szyby prawej przedniej nieprawidłowy sygnał
Kixon Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Na błąd 16804 i zapalanie checka pomaga emulator wkręcony w drugą sondę. Wcześniej trzeba rozwiercić otwór wiertłem siódemką. EMULATOR DRUGIEJ SONDY LAMBDA STAL KWASOODPORNA !! (3442931019) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. . Przejechałem ok 2tyś km i nie wywalało już checka , ale auto sprzedałem . Poczytaj jest temat o checku , inne osoby też stosowały ten mod i dłużej na tym latają .
piotrek18716 Opublikowano 1 Września 2013 Autor Opublikowano 1 Września 2013 a coś bardziej szczegółowo gdzie to trzeba rzowiercić???? jak sprawdzić ta sonde????
Marcino87 Opublikowano 2 Września 2013 Opublikowano 2 Września 2013 [h=4]Możliwe przyczyny[/h] Wyciek wlot i / lub układ wydechowy Catalyst uszkodzony Czujnik tlenu (y) uszkodzony Czujnik tlenu (s) Kontrola uszkodzony [h=4]Możliwe rozwiązania[/h] Sprawdź spożycie i układ wydechowy pod kątem szczelności Sprawdź Catalyst Sprawdź sondy lambda (s) Sprawdź czujnik (y) tlenu kontrolaWykonaj sondy lambda (s) Sprawdź Aging
MaciekW. Opublikowano 3 Września 2013 Opublikowano 3 Września 2013 a coś bardziej szczegółowo gdzie to trzeba rzowiercić???? jak sprawdzić ta sonde???? Jak na tej aukcji popatrzysz na ten emulator po tej stronie gdzie ma gwint to jest tam od góry otworek. Ten właśnie otworek trzeba by rozwiercić. Kolega benyA4 zakładał bez rozwiercania i dalej waliło mu błędy więc rozwiercił go wiertłem 4 i wszystko było OK. Mając tę informację od Niego, ja u siebie od razu rozwierciłem wiertłem 4, ale okazało się że dalej wyskakuje 16804 oraz dodatkowo błędy mieszanki (za bogata/zbyt uboga), więc wykręciłem emulator i rozwierciłem wiertłem 7. Wszystko się uspokoiło. Musisz wykręcić z katalizatora drugą sondę, wkręcić w katalizator na jej miejscu emulator a potem w ten emulator wkręcić ponownie sondę. Na fotce czerwoną strzałką zaznaczyłem sondę numer jeden, a zielona strzałka wskazuje miejsce gdzie jest druga sonda; znajduje się ona na końcu katalizatora pod tą plastikową rurą idącą od filtra powietrza. Możesz "operację" wykonać od góry i wtedy najwygodniej będzie chyba jak sobie zdemontujesz te plastiki; ewentualnie na kanale/podnośniku od dołu. ---------- Post dopisany at 06:46 ---------- Poprzedni post napisany at 06:38 ---------- 17698 Czujnik temperatury silnika - sygnał za mały nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia - BŁĄD SPORADYCZNY Ten błąd będzie prawdopodobnie pochodził od któregoś z czujników temperatury (od którego konkretnie to może wypowiedzą się Koledzy z wyższym stopniem zaawansowania). Jeden z czujników masz w wężu od chłodnicy; jak otworzysz maskę i popatrzysz z góry to po prawej stronie chłodnicy, na dole jest wąż i w niego zainstalowany jest czujnik. Drugi czujnik jest zamontowany z tyłu silnika, od strony ściany grodziowej, pod tą plastikową rurą o której wspominałem wyżej. Sprawdź połączenia, kable, przeczyść kostki itp. 18010 Napięcie zasilania sterownika silnika 30 za niskie nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia - BŁĄD SPORADYCZNY Ten błąd może wyskakiwać po dłuższym odpięciu akumulatora. Odpinałeś ostatnio akumulator?
piotrek18716 Opublikowano 31 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2013 tak odpinałem dziekuje kolego za wyczerpujaca odpowiedz w weekend pewnie bede działał. jeszcze raz dzieki ---------- Post dopisany 10-09-2013 at 22:21 ---------- Poprzedni post napisany 03-09-2013 at 22:29 ---------- Emulator zamontowany także czekamy na efekty. pozdrawiam ---------- Post dopisany 24-09-2013 at 07:14 ---------- Poprzedni post napisany 10-09-2013 at 22:21 ---------- Witam zamontowałem emulator ale po jakimś tygodniu jazdy wywala mi bład na desce 17698 Czujnik temperatury silnika - sygnał za mały nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia - BŁĄD SPORADYCZNY 17522 Regulacja lambda strona2 - podgrzewanie za wysokie zwarcie do innego wyjścia - BŁĄD SPORADYCZNY ---------- Post dopisany 19-11-2013 at 21:01 ---------- Poprzedni post napisany 24-09-2013 at 07:14 ---------- Witam ktoś może miał takie błędy.Proszę o pomoc ---------- Post dopisany 31-12-2013 at 14:49 ---------- Poprzedni post napisany 19-11-2013 at 21:01 ---------- Witam potrzebuje pomocy może ktoś wie który to czujnik i gdzie sie znajduje 17698 Czujnik temperatury silnika - sygnał za mały nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia - BŁĄD SPORADYCZNY 17522 Regulacja lambda strona2 - podgrzewanie za wysokie zwarcie do innego wyjścia - BŁĄD SPORADYCZNY
motor144 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Opublikowano 1 Stycznia 2014 dolny wąż chłodnicy strona kierowcy g83 - by krzysiekml było np. podane.
szczur_84 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 jak chcesz pozbyć się problemu z drugą sondą to podjedz do jakiegoś tunera i niech ci wytnie w ECU koszt 200-400 pln i spokój nie będziesz się martwił o zakup sondy która kosztuje też około 350 zł czy wymiana kata na jakąś używkę bo nowego na pewno nie kupisz bo to koszt około 4000 zł
piotrek18716 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2014 a gdzie w Warszawie jest ktoś kto się tym zajmuje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się