zegarmistrz Opublikowano 30 Lipca 2008 Opublikowano 30 Lipca 2008 Witam, po wymianie magla pojechałem na zbierzność (wczoraj). Po zbierzności wszystko ok. Wczoraj wieczorm poszedłem pocieszyć się z jazdy a tu co - jak jade prosto raz kierownica jest ustawiona na wprost, a raz przesunieta delikatnie w prawo, lub delikatnie w lewo. Oczywiście jak puszcze fajere to samochód jedzie prosto - myśle że coś nie tak z maglem. Ale co to może być??
krzysiek23 Opublikowano 30 Lipca 2008 Opublikowano 30 Lipca 2008 sprawdz jak jest ustalony luz na maglu sruba na klucz 18,(spruboj dokrecic)ale jezeli byl regenerowany magiel to oni powinni luz ustalic i zabezpieczyc nakretke przynajmniej ja tak mialem
zegarmistrz Opublikowano 31 Lipca 2008 Autor Opublikowano 31 Lipca 2008 Wczoraj troche wiecęj pojezdzilem - i czuc jak przeskakuje - wiec jeszcze jedno pytanie - czy to ten luz na klucz 18??
Wihajster Opublikowano 31 Lipca 2008 Opublikowano 31 Lipca 2008 na maglu jest sruba która reguluje luz.Dokrec ja
zegarmistrz Opublikowano 31 Lipca 2008 Autor Opublikowano 31 Lipca 2008 Sprawa rozwiązana. Problemem było za słabe dokręcenie magla - teraz juz wiem czemu orginalny był tak mocno dokręcony.
Vinox Opublikowano 18 Lipca 2010 Opublikowano 18 Lipca 2010 a gdzie ta śruba jest ? może ktoś pokazać na fotce ? albo opisać dokładniej.
A-rek Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 a gdzie ta śruba jest ? może ktoś pokazać na fotce ? albo opisać dokładniej. wejdz pod auto, zdejmij oslone silnika i patrz w strone przekladni, a zobaczysz srube
bondzo83 Opublikowano 21 Lipca 2010 Opublikowano 21 Lipca 2010 Chciałem się podpiąć pod temat, również założyłem regenerowaną maglownice i pojechałem na zbieżność, po ustawieniu przejechałem się i kierownica w prawo o 2 stopnie i ściąga na prawo, wracałem 3 razy na stacje niestety mechanik rozkłada ręce i nic nie może zrobić, na przyrządach jest ok a ściąga, dodam ze miesiąc temu ustawiałem na tej samej stacji geometrie po wymianie zawieszenia i wszystko było OK.
A-rek Opublikowano 23 Lipca 2010 Opublikowano 23 Lipca 2010 Chciałem się podpiąć pod temat, również założyłem regenerowaną maglownice i pojechałem na zbieżność, po ustawieniu przejechałem się i kierownica w prawo o 2 stopnie i ściąga na prawo, wracałem 3 razy na stacje niestety mechanik rozkłada ręce i nic nie może zrobić, na przyrządach jest ok a ściąga, dodam ze miesiąc temu ustawiałem na tej samej stacji geometrie po wymianie zawieszenia i wszystko było OK. cisnienie w oponach jest jednakowe :?:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się