SylverStone Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Witam wszystkich Jakiś czas temu zaczeło coś strzelać (pojedyńczy strzał) z przodu przy skręcie,było to mocno odczuwalne na rondach i odczucia były jakby coś wypadało.Dodatkowo na nieruwnościach jest dyskomfort,coś bije,a także przy zmianie biegów jesli sprzęgło puszcze synchronicznie delikatnie to jest ok a jak zwyczajnie to na 2,3 czuć jakgdyby uderzenie pojedyńcze.Oddałem samochód do mechanika i wymiana połowy zawieszenia.Przegub z prawej strony,wahacze,drążki,poduszki skrzyni,osłona przegubu.Odbieram autko i strzały dalej są.Zostawiam ponownie,diagnoza lewy przegub źle zmontowany (kiedyś) efekt połowa zębów wywalona.Zrobił to a problem nadal jest.Może nie ma już charakterystycznego przeskoku na zakrętach ale reszta została.Auto oddawali na trzepaki i wszystko z zawieszeniem jest super.Częsci oryginalne.Odebrałem auto bo mechanik rozłożył ręce. Nasuwa mi się pewna myśl.Półtora roku temu ukręciła mi się sruba na poduszce silnika.Z racji braku pieniędzy,kupiłem urzywaną na prawą własnie strone.Czy wyżej wymienione objawy mogą sugerować jej uszkodzenie? czytałem że własnie przy zmianie obciążenia są stuki.Ale u mnie na reakcje gazu nie ma tego,tylko przy zmianie biegu gdy puszczam sprzęgło energiczniej to przy skoku aut jest pojedynczy stuk,jakby silnik się przesuwał,na wybojach tłucze coś silnie gumowo,no i na zakręch już delikatny stuk pojedynczy,ale już rzadko. Dodam że lewarek nie lata a obroty są stabilne że nie czuć że auto pracuje.Silnik nie rzuca chodzi stabilnie na luzie.Przy ruszaniu także drży wnętrze jeśli prubuje np z 1000 obrotów auto ruszyć. Przekładnia to nie jest,sprężyny,łożyska spręzyn,poduszki spręzyn,poduszki skrzyni,maglownica to nie jest... Niestety mocno popłynąłem z finansami dlatego chciałbym zaryzykować (po wczesniejszych rozmowach z wami) i kupić używaną poduszke prawą włożyć i zobaczyć.Potem kupić oryginały dwa...
tomasl91 Opublikowano 1 Września 2013 Opublikowano 1 Września 2013 mi jak poduszka sei rozwaliła pekła normalnie to tylko przy ostrym cisnieciu na 2 czy 3 biegu take naprezanie było z poczatku myslałem ze to tłumik wali bo taki dziek był jak by on ale to sie okazała poducha po wymianie wszystko ok wymien i zobacz
SylverStone Opublikowano 1 Września 2013 Autor Opublikowano 1 Września 2013 A jakieś inne dolegliwości miałeś? Skoro "problem"dotyczyłby poduszki czyli mocowania silnika to wnioskować by można że na wybojach także coś może się tłuc,albo przy ruszaniu drgania budy.Chyba zaryzykuje i kupię używaną poduszke,zamontuje i zobacze...Bo szkoda mi kupować dwa oryginały i mieć dalej to samo.A niestety koło 200 trzeba liczyć za sztukę. Jak najlepiej wymienić poduszkę tą poduszkę?Dolna śruba to nie problem a górna?Dostać się do niej od obudowy filtra powietrza czy od koła? Oczywiscie silnik muszę nieco podnieść rozumie Jeszcze jedno.Jakie musi posiadać numery poduszka.Niestety nie dysponuje kanałem.Czy różnią się one wysokością bądz zależne są od silnika.Moje autko to 1.8T lift z 2000r 150km Może ktoś wie jaki numer musi być na prawą poduszkę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się