Piasek94 Opublikowano 2 Września 2013 Opublikowano 2 Września 2013 Siema. Mam problem z moja audi jak popada, jest wilgono samochod nie jedzie jak jest zimny do 2,5-3 tys i szapie. Wina kabli? Na moje jak na benzyne 125 km ma muła a zwlaszcza na benzynie, na gazie jakas idzie ma duzo wieksza dawke. Na benzynie wkreca sie ospale wrecz. Ogólnie po przygazowaniu naglym nawet na postoju bez obciazenia ma dziure normalnie na benie i na gazie. Czy silnik ma 30 C czy 90 C tak samo. Jak nie przygazujesz podczas ruszania swiatla przygasaja. Kupilem samochod jest na filtrze stozkowym. Wymienilem swiece,sonde nic nie dalo. Samochod od 5 tys obrotow jakos jedzie. A to ma wkoncu 125 km ;/ myslalem ze kupie auto co ma 125 kucy i bedzie jakos jechac, a to nic. Oczywiscie nie porownuje do Diesla bo to nie ma az takiego momentu no ale bez przesady. Czeste bledy: spalanie stukowe na roznie 3,4,2,1 cylindrze, blad od adaptacji lamby (a byla adobtowana) Samoregulatory chyba sie koncza bo samochod klepie, ale co dziwne raz klepie jak nie klepie. Czy to cieply czy zimny. Zapala sie kontolka ciensienia oleju (czasami) zawsze przy 1,5 tys. obrotow, ciesnienie oleju zmierzone (okolo 3 barow,przy 3 tys. obr.), czujnik ciesnienia zmieniony. Wina zegarow? Jakby ktos byl z BYDGOSZCZY moze bylby chetny na przelozenie cewki z innego 1.8 zeby zobaczyc?
MATIUS Opublikowano 2 Września 2013 Opublikowano 2 Września 2013 samo regulatory klepią bo albo zacina ci się zaworek na pompie oleju.... albo końcazy napinacz hydrauliczny łańcucha rorządu bynajmniej mój brat miał identyczne objawy z klepaniem i zapalaniem lampki od oleju Wymieniona pompa silnik ciszej pracuje lampka się nie zapala
Piasek94 Opublikowano 3 Września 2013 Autor Opublikowano 3 Września 2013 Zeby djac miske i zobaczyc do tej pompy oleju, to nie trzeba wyrywac motoru mam nadzieje? Bo musze sie za to wziasc wkoncu, czy idzie zdjac miske bez problemu?
kfiat_man Opublikowano 3 Września 2013 Opublikowano 3 Września 2013 by zdjąć miskę to albo sanki w dół, albo motor do góry. łatwiej jest silnik podnieść. Wyjmować nie trzeba, ale dostęp do niektórych śrub jest utrudniony.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się