mardoczek Opublikowano 2 Września 2013 Opublikowano 2 Września 2013 Witam. Mam pytanie odnosnie korekt z bloku 32. Mianowicie, zauwazylem ze u mnie roznie to sie przedstawia i nie wiem od czego one zaleza? Co jakis czas kasuje bledy z racji wycietego kata. Wiem, ze po kazdym kasowaniu one sie zeruja i trzeba min 100 km zrobic, zeby one byly wiarygodne ale za kazdym razem jak patrze to jest zawsze cos innego. Przedstawia to sie tak: 2,3% 0,8% po przejechaniu 250 km na gazie, kasowanie i kolejna 100 km na gazie, 2,6% i -3,9% kolejna 100-ka na gazie, 4,9% i - 5,5%. Czyzbym mial zla mieszanke ustawiona, da sie to jakos vagiem wyregulowac? Moje graty to: - stag 300 isa2, - reduktor AC r01 czerwony, - wtryski hany gold (zielone). Robie srednio ok 300km na 37l gazu. I pytanie z innej beczki, zeby nie zakladac kolejnego tematu: Zaswiecila mi sie kontrolka zuzytych klockow, chcialem zapytac co polecacie w rozsadnych pieniadzach? Jakie klocki???? Wymieniac od razu tarcze???? Jak dobrze sprawdzic zuzycie klockow i tarcz??? Jakie komplety sa godne polecenia??? Dziekuje.
gregor10 Opublikowano 3 Września 2013 Opublikowano 3 Września 2013 korekta zmienia sie w zaleznosci od dawki paliwa, raz jest za bogato raz za ubogo, przyczyna jest w glownej mierze niewystrojona instalacja lpg, nie da sie tego wyregulowac vagiem tylko trzeba zestroic to w komputerze lpg. generalnie korety nie sa jakies tragiczne , natomiast pierwsze okienko wskazuje na zdecydowanie zbyt ubogą mieszanke na wolnych obrotach. co do klockow tarcz ja polece ate , ew zimmerman. wymienia sie klocki i sprawdza sie zuzycie tarczy jesli grubosc jest ponizej minimum nabitego na tarczy hamulcowej tarcza do wymiany.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się