Maestro_86 Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 Witam, Panowie gorąca prośba. Kupiłem sobie odcięcie zapłonu KD 2006 Mam prośbę o pomoc w podłaczeniu kilku przewodów ze schematu: . Zielony - zespół wyłączników drzwiowych (wyzwalane masą) - tego chyba nie musze podłaczać tak? Szary - do przekaźnika. Co to za przekaźnik? jaki dokupić? i gdzie podłączyć wyjścia styków przekaźnika? Z modułu jeszcze wychodzą dwa czarne grube przewody:. Podłaczam to do obwodu który chce "przeciąć"?? i teraz najważniejsze. Co najlepiej "przeciąć" w A4 B6 1.9 TDI AWX żeby nie pokazało błędu na kompie a uniemożliwiło odpalenie? Będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam:hi: Piotrek ---------- Post dopisany 04-09-2013 at 14:54 ---------- Poprzedni post napisany 03-09-2013 at 16:41 ---------- Nikt nie pomoże?? Może być na PW
.Pablo. Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 Patrząc na schemat te czarne to odcieie obwodu max 15 A to ważne. Przerwij każdy obwód jaki ci pasuje najlepiej zaplon błąd wyskoczy zawsze po podpieciu vaga. Jak juz robisz blokadę zrób też odcieie kostki diagnostycznej.
Maestro_86 Opublikowano 4 Września 2013 Autor Opublikowano 4 Września 2013 Który przewód OBD najlepiej przeciąć? Jeśli ktoś się boi zdradzić tajemnicy chętnie przyjme pomoc na PW A jeszcze jaki przekaźnik wybrać? Jest jakiś symbol którym można się posłużyć przy zakupie?
Mauros88 Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 Ten przekaźnik na schemacie to przekaźnik zwierno rozwierny np taki: HFV4-12Z PRZEKAŹNIK SAMOCHODOWY 12V-40A ZWIERNY (3462363576) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
pox Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 Który przewód OBD najlepiej przeciąć? Jeśli ktoś się boi zdradzić tajemnicy chętnie przyjme pomoc na PW A jeszcze jaki przekaźnik wybrać? Jest jakiś symbol którym można się posłużyć przy zakupie? Tnij linie K. Sent from my Windows Phone 8S by HTC using Tapatalk
POWER-KRIS Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 Trzeba tak kombinować zeby wszystko niby gralo a nie mozna bylo zapalic. Sony Xperia Tapatalk 4.
Maestro_86 Opublikowano 6 Września 2013 Autor Opublikowano 6 Września 2013 Trzeba tak kombinować zeby wszystko niby gralo a nie mozna bylo zapalic. Sony Xperia Tapatalk 4. Właśnie o takie coś mi chodzi. Ale jakoś ciężko takie info otrzymać
POWER-KRIS Opublikowano 6 Września 2013 Opublikowano 6 Września 2013 Ja mam tak podlaczone ze przy próbie nieautoryzowanego uruchomienia elektrozawor zamyka klapę gaszaca i pupa. Plus dwa inne swoje patenty a błędów vag zero. Teraz modzilem merca goscia i wpadlem na nowy pomysł wykozystania kabelka remote w radiu. W kazdym razie nie wlaczysz radia nie pojedziesz bo albo auto nie zapali albo Passat b6 recznego nie pusci. Trza miec fantazje panie a pomyslow 1000. Sony Xperia Tapatalk 4.
Maestro_86 Opublikowano 6 Września 2013 Autor Opublikowano 6 Września 2013 No ja mam EGR mechaniczny więc nic z tego.
Marynarz____ Opublikowano 13 Września 2013 Opublikowano 13 Września 2013 Ja pier**le miałem to odcięcie zamontowane przez pół roku w aucie i wywaliłem bo masakra z tym jest, co chwilę się włącza podczas jazdy, wystarczy że bateria lekko słabsza będzie, ciężko to wyłaczyć, ogólnie masakra !!!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się