a4_2000 Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 witam mianowicie chodzi o to ze wskazówki od paliwa i temp. cieczy zaczęły wariować teraz też zaczyna obrotomierz:( szczerze mam już tego dość.....po długiej intensywnej lekturze na forum, stwierdzam ze wymiana na FIS równa się nowy (taki sam) licznik. wiec wybór prosty. i tu rodzi się moje pytanie czy ktoś z forum podjąłby się kompleksowej wymiany łącznie z zamontowaniem manetki oraz wszelakimi czujnikami które da się podpiąć. Jestem cienki z elektroniki a poza tym na to trzeba mieć trochę czasu którego ja nie mam. Pomóżcie kurde bo ileż można jeździć nie wiedząc ile się ma paliwa w baku.... autko to A4 1.9 tdi 2000r lift i takie zegary Licznik Audi A4 TDI 99r- Jaeger 8D0920900 , 09053419801 / 8D0 920 900 elektronika samochodowa - romatronic fajnie by bylo jakby ktoś z dolnegośląska ewntualnie opolskie
bediks Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 Słuchaj jest taki gość z twojej okolicy ma nick kaju182 , znajdź go na forum i zagadaj do niego , zna się na podłączaniu fisa bardzo dobrze , generalnie roboty jest na max godzinę , sam nie jestem elektrykiem ale wystarczy minimalne umiejętności manualne idadz sobie sam radę W dziale warsztat jest temat zmiana 1/2 fis na Full fis w pdf dla laików krok po kroku jak co zrobić u Ciebie wystarczy włożyć licznik i zakodować klucze i już 90 % rzeczy działa , naprwde spróbuj samemu, we wroclawi masz gościa nick cwiara co z czyta Ci wszystkie potrzebne piny do kodowania immo , masz k**wa dobra lokalizacje do tego wychodzi
a4_2000 Opublikowano 4 Września 2013 Autor Opublikowano 4 Września 2013 czyli dobrze rozumując musze kupić licznik jechac z nim do "cwiara" tam go załozyc a on zczyta mi piny i wczyta w nowy licznik?? no no co do lokalizacji to mi sie poszczesciło hehe
bediks Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 Tak bo jeśli masz immo 3 generacji to będą Ci potrzebne i pin ze starego licznika i z nowego, a ze masz licznik 1/2 fis to zczytanie z niego pinu nie jest proste bo tylko droższe sprzęty to ogarniają , Masz jakiś interfejs vag ? Bo w kanale 60 licznika można sprawdzić jakie jest immo 2 czy 3 ogarniasz trochę vag czy nie ?
a4_2000 Opublikowano 4 Września 2013 Autor Opublikowano 4 Września 2013 vag to juz wogóle czarna magia i tez niemam dostepu do takiiego czegoś ale tak jak mówiles skontaktuje sie z tym gostkiem to może on bedzie miał a licznik z fisem musze szukac po takich samych numerach jak mój czy jakos inaczej ---------- Post dopisany at 16:07 ---------- Poprzedni post napisany at 16:05 ---------- bo ja mam "jaeger" możę być np vdo bo zebym teraz złego nie kupił:/ poza tym nr licznika to 8D0 920 900 moze byc inny byle do tego modelu auta? 1
bediks Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 musis byc vdo koniecznie bo jaegery wszystkie sie sypały musisz szukac vdo gdzie numery zaczynaja sie dla europejskich liczników 8D0 920 93....... dla angielskich 8D0 920 98... bo angola tez mozna wsadzic tylko wsad trzeba wgrac eu i zmienic tarczki na eu
a4_2000 Opublikowano 4 Września 2013 Autor Opublikowano 4 Września 2013 1. a słuchaj jeszcze jedno?? bo u mnie problem polega na "skaczących" wsazówkach z tego co wyczytałem równiez moze byc to problem uciekającej masy, oczywiście próbowałem go zmasowac(w wiekszości to brązowe kable są)....bez skutku....moze być tak ze jak podepne nowy licznik to problem nawróci?? 2. czy liczniki vdo i jaeger różnią sie wyglądem??
bediks Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 nie zadna wina masy problemem w licznikach jaegera byl wadliwy procesor motoroli w a4 i a3 głównie po wymianie na vdo taki problem nigdy ale to przenigdy nie nastanie sam mi sie rozkraczyl taki licznik jak tobie, wyminilem na full fis i masa to jest ale radosci vdo od jeagera rózni sie tym ze jeagery maja biala obudowe z tyłu a vdo czarna, " na oko " to jedyna róznica jaka mozesz zauwazyc, reszta po rozebraniu badz zvagowaniu licznika
a4_2000 Opublikowano 4 Września 2013 Autor Opublikowano 4 Września 2013 o to mi własnie chodziło dziekować ślicznie:) miłego wieczorka życze:P
bediks Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 http://a4-klub.pl/members/kaju182-50512/ http://a4-klub.pl/members/cwiara-67983/
a4_2000 Opublikowano 4 Września 2013 Autor Opublikowano 4 Września 2013 AUDI A4 B5 1.9 TDI 115 KM LICZNIK VDO 8D0920980 (3497369287) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. jeszce jedno haha znalazłem taki licznik ale dzwoniłem do gościa i powiedzial mi ze tam są 3 wtyczki z pinami czy to robi jakąś różnice??? czy ta kost bedzie później dorobiona?? do reszty czujników? ---------- Post dopisany at 19:09 ---------- Poprzedni post napisany at 19:09 ---------- bo to jest 115 a ja mam 90 ale to raczej nie ma wpływu na to...
bediks Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 chyba go pojebalo z ta cena licznik angol powinien kosztowac max 200 zł o ile fis jest sprawny i idealny no bo pelny fis ma 3 kosci, niebieska i zielona sa takie same jak w 1/2 fis a szara sie doklada a z niej prowadzi kilka kabli tu masz idealny dla Ciebie, nie wazne ze automat i v6 wazne ze z gnojówki http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-152/a4-b5-2001r-xenon-alu-16-chrom-fis-kubelki-remus-lift-czesc-2-5tdi-akn-285321/ ---------- Post dopisany at 19:31 ---------- Poprzedni post napisany at 19:29 ---------- pytaj go o komplet czyli licznik manetka i szra kosc od licznika, nic wiecej Ci nie bedzie potrzebne 99 % czujników masz juz gotowych w aucie
a4_2000 Opublikowano 4 Września 2013 Autor Opublikowano 4 Września 2013 własnie fis jest sprawny i idealny a wole dac te 50 dych więcej a nie zeby mi sie kurde automat wyświetlał na pulpicie jak juz coś zrobic to porządnie takie moje zdanie. chyba ze na formum ktoś by miał do odsprzedania taniej ale szukałem i nic z tego ---------- Post dopisany at 19:36 ---------- Poprzedni post napisany at 19:35 ---------- a tak nawiązując do kostek to znaczy ze to nie bedzie przeszkadzac bo podepne swoje 2-ie a tą 3 bede musiał dokupic, do tego parenascie metrów kabla i popodpnac sie do czujników??
bediks Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 Ten z linku mojego jest po pierwsze europejski , ma radiowo sterowany zegarek czego angol nie ma , i nie będą Ci sięe wyświetlać biegi przecież napisałem ze nie ważne , wszystko się koduje i gra i buczy , angol jest o tyle ryzykowny ze jak się nie znajdzie odpowiedniego wsadu to będziee lipa , bierz europejski mowie Ci Podepniesz swoje dwie kości i nawet tak można jezdzic, 3 kość łączy licznik z manetka w głównej roli
a4_2000 Opublikowano 4 Września 2013 Autor Opublikowano 4 Września 2013 ku*wa licznik poszedł juz;/ a do tego jest jeszcze manetka z tempomatem ale to juz chyba osobna zabawa czy ona tez jest podpięta do tej kostki??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się