Digress Opublikowano 7 Września 2013 Opublikowano 7 Września 2013 Witam proszę o ocene logów wywala mi błąd : 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference Logi statyczne : Log (0 - 003) Log (1 - 011)
Digress Opublikowano 8 Września 2013 Autor Opublikowano 8 Września 2013 przepraszam u góry pomyłka są to logi dynamiczne , czyli zrobić statyczne jeszcze ? i jakie grupy przelogować ?
maciucha512 Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/ W artykule jest opisane krok po kroku jak i co zrobić. Zrobić logi, na pewno znajdzie się odpowiedź co w autku niedomaga
danielom Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 No logi tragedia, ale nawet z tego widac ze kierownice stoja, turbo na stol i czyszczenie.
Digress Opublikowano 4 Października 2013 Autor Opublikowano 4 Października 2013 Witam w końcu oddałem turbo do servisu na regeneracje i mam teraz takie logi Log (0 - 011) Log (0 - 003) Autko trochę zmulonę nie chce iść dobrze czyżby źle zrobione?
maciucha512 Opublikowano 4 Października 2013 Opublikowano 4 Października 2013 Turbo słabo ładuje, przepływomierz tnie dawkę. Wyczyść przepływkę. Logi dynamiczne 000, 001, 003, 008, 011
danielom Opublikowano 5 Października 2013 Opublikowano 5 Października 2013 Witam w końcu oddałem turbo do servisu na regeneracje i mam teraz takie logi Log (0 - 011) Log (0 - 003) Autko trochę zmulonę nie chce iść dobrze czyżby źle zrobione? Regeneracje? A co tam regenerowac? Wyglada na to, ze grucha ktos ruszal i teraz tak wolno wstaje..
gregor10 Opublikowano 5 Października 2013 Opublikowano 5 Października 2013 Gruszka do regulacji , vacum do sprawdzenia.
Digress Opublikowano 18 Października 2013 Autor Opublikowano 18 Października 2013 dzięki koledzy w poniedziałek sprawdzę tą pompę vacuum . ---------- Post dopisany 19-10-2013 at 00:35 ---------- Poprzedni post napisany 05-10-2013 at 19:40 ---------- witam podrzucam nowe logi do analizy . Log (0 - 000) Log (0 - 001) Log (0 - 002) Log (0 - 003) Log (0 - 004) Log (0 - 008) Log (0 - 010) Log (0 - 011) Autko było u jednego magika stwierdził że wszystko ok z nim:/ a dalej muli
danielom Opublikowano 19 Października 2013 Opublikowano 19 Października 2013 Nie ma co analizowac, dalej nie wstaje bo jest rozregulowana grucha...
Digress Opublikowano 19 Października 2013 Autor Opublikowano 19 Października 2013 Tylko kolego nie wiem czy to tylko nie wyregulowanie turba czy może zawór N75 ... sprawdzałem w grupie Silnika 11 przełączałem tryb i widać jak normalnie kierownica chodzi zmienia się góra duł .
danielom Opublikowano 19 Października 2013 Opublikowano 19 Października 2013 To ze chodzi nic nie znaczy wystarczy ze bedzie w zlym polozeniu i nie wyreguluje bo braknie zakresu. Najwyzej podmien n75 z n18 i zobaczysz ale jak na moje magicy co Ci " regenerowali" turbo wsadzili lapy nie tam gdzie trzeba...
Digress Opublikowano 19 Października 2013 Autor Opublikowano 19 Października 2013 No jeździ się nim jak żółwiem ... pod góre nie idzie . niestety ta to jest ja ktoś poleca zakład. Nic w przyszłym tygodniu umówię się u sprawdzonego Faceta i myślę że wtedy dowiem się co jest nie tak , bo na tą chwile to nie da się jeździć nim
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się